BMW e36 325i

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas ivar »

Masin on nüüdseks seisma pandud ja natuke lahti harutatud. Tasapisi edeneb.
Pilti kah.
Pilt
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas ivar »

Vahepeal oli auto jälle vanade juppidega kasutuses aga nüüd sai kollektori ehitus lõplikult kätte võetud.
Hetkeseis:
Pilt
Kaalub see rauajurakas 2x rohkem kui originaal. Loodetavasti on ta vähemalt niipalju parem, et kaaluvahet õigustada :).

Tahhokat juhib nüüdseks tehase aju. Pikema skaalaga näidik on abiks käiguvahetuse ajastamisel.
Pilt
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Mardo »

nimelt tegid pikkade runneritega? :)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas ivar »

Runnerid on ca 3cm lühemad kui plastkollektoril.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas ivar »

Testisõidu tulemused: 7000rpm ja üle hingab paremini, 6000 ja alla halvemini.
Moment on 5000 kuni 7000 vähemikus üsna ühtlane.
Seda siis tagumikudüno ja logi põhjal.

Vabalthingavana ilmselt võimsust juurde ei tulnud. Samas, veojõudu jätkub nüüd kuni piirajani ja auto tundub kiirem.

Pihusti kohad sai algselt runneri tagaosasse tehtud. Juhtaju seadistamine on aga suht keeruline nendega ja hetkel pole ka näha mingit eelist. Seetõttu kolivad ette tagasi.
Sulev
Postitusi: 14
Liitunud: 25.09.2006 12:59
Asukoht: Tallinn

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Sulev »

Käisime piilusime mis teoksil.

Photos by Madis Pilt

Pilt
Pilt
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas ivar »

Tulemus Pärnu kiirenduselt: 14,5@190.
Stock 325i sõidaks vast ideaaljuhul sama aega Toyo rehviga :).

Peale sõitu oli mootorist kuulda korralikku tiksumist, mis õnneks oli vaid hüdrotõukur.
Tundub, et kipuvad läbi vajuma kui veidi pikemalt pöördes hoida. Piiraja oli hetkel tõstetud 7900-ni.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Maik »

Sinuga ma siis võidu sõitsingi järelikult. Mõtlesingi,et uuriks kuskilt välja palju hp oli,et ligi sama lõppkiirus tuli...

siinsamas foorumis olemas auto :badgrin:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas ivar »

Niisugune näeb välja lõppviimistlus:
Pilt

Hüdrokatega pole enam probleemi olnud. Ehk oli tiksumine seotud värskelt tehtud õlivahetusega (surus õhu vahele vms)?

Paigaltstardi lihtsustamiseks sai üks aeglasema ülekandega differ koostatud ja alla visatud. Esialgu küll lahtine. Kui mõne aja vastu peab ja häälitsema ei hakka, siis võib vast lsd-ks teha.

Lahtisega on jube hästi tunda, kuidas Toyo oma pidamise praktiliselt kaotab suurema wheelspini korral.
Väike testisõit.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Mardo »

Väga clean kapotialune 8)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Maik »

loll küsimus,aga kas te kõik auto(homod) pesete survekaga kapotialust ?
Ma ise üldiselt olen loobunud hetkel, ei viitsi nende korrodeeruvate juhtmetega riskida lihtsalt.... parem,et las töötab ja on nagu on?


Pesnud ka piisavalt aga ...ega see just eriti hea ei pidavat olema.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Mardo »

ise ainult tolmu võtnud, otseselt pesnud polegi ja püsib kenasti puhas kui õlilekkeid pole ;)
PS - Talvel ei sõida
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Maik »

Miks sa selle bmw-ga talvel ei sõida? Tavaline auto ju suht-koht?
:?:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas Mardo »

ei viitsi lund lükata, suht jäik vedrustus, alla 17" alla ei mahu
ja kõige suuremaks no-no'ks on sool mis kerega oma töö teeb
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW e36 325i - ivar

Postitus Postitas ivar »

Talveks nüüd natuke ehitamisrõõmu.
Juhtus nii, et väiksema tallamise käigus tekkis detonatsioon ja mootor viskas jahutusvedeliku välja.
Kartuses, et tuleb jälle hulga jubinaid välja vahetama hakata sai mootor maha võetud. Esialgu tundub siiski, et ainult tihend on järgi andnud. Kolbidel küll on ülaosas mõningaid kriipimisjälgi.

Silinder nr6:
Pilt

Kriipsud:
Pilt

Saaled tunduvad heas konditsioonis olevat:
Pilt

Samuti sidur:
Pilt

Ja ka turbo, kui välja arvata mõned sisselõiked kuumal tiivikul:
Pilt

Edasistes plaanides tahaks mootorile saada porditud kaane. Mõttes on ka kubatuuri muutus.
Vasta