BMW e30 325i Krst
Tegelikult oli küll, praktilisus ja mulle pole kunagi eriti see esimesest uksest taha ronimine meeldinudMoss kirjutas:Tõega kena masin.
Kas 4 ust oli eesmärk omaette?

Laupäeval osalesin AC Dragil, parimaks ajaks jäi 12.6 @ 184
Video poolfinaalist
Paar ülesvõtet, loodan, et fotograafid ei pahanda




Viimati muutis Krst, 27.06.2009 20:15, muudetud 3 korda kokku.
Selles sõidus oli 2.107, ülejäänud ajad leiab: http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.p ... =1&dir=asc lingilt.
Silwer kirjutas:Hea! Mis see 60ft oli? Tundus et stardiga saaks aega korralikult parandada...
2,1 ei ole nagu halb tegelikult. Rehviks ju tänavaslikk. Ma olen vist oma bemmiga sõitnud sarnaseid 60ft aegasid tänavarehvidega (kahjuks ei suuda enam leida 2006 lasnamäe Speedesti detailseid andmeid - sealt leiaks täpselt mis minu autol need 60ft on olnud). Aga dragi slikk alla ja madal 12 või kõrge 11 oleks ehk olemas... 

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Ei taha küll liigset offtopicut tekitada aga omad kogemused on e30 pidamises umbes sellised:
Vanad kitsad (185mm) tänavarehvid 60feet - 2,5 ja edasi
Paremini pidavad tänavarehvid nagu lamell ja uus suvekas (195-205) 60 feet 2,2-2,3
Tänavalegaalsed pehmemad rehvid (poolslikid) (205 laiad) 60 feet 2,0-2,1
8x24,5 Dragi slikid (MT) 60 feet 1,8-1,9
nii et 2,1 pole betoonil tegelikult halb vaid üsna OK start.
Vanad kitsad (185mm) tänavarehvid 60feet - 2,5 ja edasi
Paremini pidavad tänavarehvid nagu lamell ja uus suvekas (195-205) 60 feet 2,2-2,3
Tänavalegaalsed pehmemad rehvid (poolslikid) (205 laiad) 60 feet 2,0-2,1
8x24,5 Dragi slikid (MT) 60 feet 1,8-1,9
nii et 2,1 pole betoonil tegelikult halb vaid üsna OK start.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Rehvist pole kasu, kui liiga väike % auto kaalust tagaratastele toetab.Maik kirjutas:Kahjuks veel offtopic, aga mina ei saanud isegi alla 2,7 60ft-i.. ja seda 275 laia goodyear eagle f1 suverehviga (tõsi küll,see rehv on vist päris vana ) . Kehvim oli 2,9.. aru ma ei saa kuidas kõik nii hästi minema saavad tegelt.
In the case of the Corvette C5, weight distribution was 51% front / 49% rear which is close to ideal and an excellent statistic for a front engine car.
sügavalt kahtlen,et e30 -l niigi palju tagaratastele toetub... asi ilmselt minu puhul siis kehvas rehvis
sügavalt kahtlen,et e30 -l niigi palju tagaratastele toetub... asi ilmselt minu puhul siis kehvas rehvis

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: BMW e30 325i Krst
Teemas pikk paus siis midagi ka toimunud.
2010 suveks lasi Kristo endale mootori komplekteerida.
Lühiülevaade:
85mm käiguga väntvõll
85mm CP kolvid
Verdi kepsud
Z45 turbo nukkvõll + klapid, vedrud nookurid
Seejärel selgus, et 38mm WG jääb väikeseks, tegelikult oli juba 2009a mure, et boosti ei saanud kõrgemal pöördel kontrolli alla. Öö enne dünot sai WG vahetatud 60mm KKD pakutava WG vastu. Kiirete aegada tõttu WG ventileeritud küljepealt välja, see viga saab varsti parandatud.
Tulemus mootorist, mõõdetud Kostiveres Vanaselja juures.
541 hp @ 6023rpm
697 Nm @ 4700rpm
laaderõhku 1,2bar.

Seni parimaks tulemuseks 11,6s 198km 60ft 1,9s AC Drag 2010 Sügis. Samal võistluseks parimaks 60ft ajaks 1,7s. Rehviks 24,5/8,0/15 ET Drag.
Sellest aastast siis nii palju...
Miilil läks rehvi ja vedrustuse valiku nahka. D2 coiliga hakkas auto lennuväljal "põrkama" ja tavavedrustusega ei mahtunud rattad alla ära. Seega jäi korralik tulemus kirja saamata.
EMV I etapis sõitsime läti D klassi kuna seal ET Drag lubatud. Parimaks tulemuseks 11,9s 1,9s 60ft. Veerandfinaalis kahjuks Kristo lükkas käigu mööda ja edasi ei pääsenud.
Nüüd siis puhkus Jaanini ja peale seda käed käima e. Next Step:
Holset HX40
Uus Vl kolle
3,5" DP
034 Motorsport süütepoolid
2010 suveks lasi Kristo endale mootori komplekteerida.
Lühiülevaade:
85mm käiguga väntvõll
85mm CP kolvid
Verdi kepsud
Z45 turbo nukkvõll + klapid, vedrud nookurid
Seejärel selgus, et 38mm WG jääb väikeseks, tegelikult oli juba 2009a mure, et boosti ei saanud kõrgemal pöördel kontrolli alla. Öö enne dünot sai WG vahetatud 60mm KKD pakutava WG vastu. Kiirete aegada tõttu WG ventileeritud küljepealt välja, see viga saab varsti parandatud.
Tulemus mootorist, mõõdetud Kostiveres Vanaselja juures.
541 hp @ 6023rpm
697 Nm @ 4700rpm
laaderõhku 1,2bar.

Seni parimaks tulemuseks 11,6s 198km 60ft 1,9s AC Drag 2010 Sügis. Samal võistluseks parimaks 60ft ajaks 1,7s. Rehviks 24,5/8,0/15 ET Drag.
Sellest aastast siis nii palju...
Miilil läks rehvi ja vedrustuse valiku nahka. D2 coiliga hakkas auto lennuväljal "põrkama" ja tavavedrustusega ei mahtunud rattad alla ära. Seega jäi korralik tulemus kirja saamata.
EMV I etapis sõitsime läti D klassi kuna seal ET Drag lubatud. Parimaks tulemuseks 11,9s 1,9s 60ft. Veerandfinaalis kahjuks Kristo lükkas käigu mööda ja edasi ei pääsenud.
Nüüd siis puhkus Jaanini ja peale seda käed käima e. Next Step:
Holset HX40
Uus Vl kolle
3,5" DP
034 Motorsport süütepoolid
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Re: BMW e30 325i Krst

EMV 2etapil õnnestus võtta Bracket klassi 1 koht

Järgmisest hooajast on plaan vahetada auto marki seega jääb see auto üle... Kui kellegil oleks soovi omada antud autot siis võtke ühendust

Re: BMW e30 325i Krst

AC Mile 2011 tulemuseks 270kmh
Engine:
M20B25 (541 hp @ 6023rpm/697 Nm @ 4700rpm @1,2bar)
CP 85mm forged pistons
Auto Verdi H profile forged rods
M52B28 crank (balanced with flywheel), displacement 2850cc, 8.5 cr
Oil injectors
M12 head bolts
O-Ringed block
PPF M20 Z58 turbo camshaft
PPF rockers
PPF valve springs & valves
Welded water channels
Sachs racing clutch + 4 pad clutch disc
Garret GT3582R turbo
KKD 60mm wastegate
HKS SSQV BOV
780cc Precision Turbo injectors
Walbro 255l/h fuelpump
2,5“ intake
3“ exhaust
FMIC
VEMS ecu
Bosch coil pack
Tropical version radiator
Other:
17*7“ Kosei K3 Gold wheels with Toyo R888 (205/40)
Koni Sport shocks & Lesjöfors -40mm springs
Front: Porsche 993turbo 4 pot calipers (Brembo), 312mm Brembo disks and Ferodo DS racing pads
Rear: Original calipers, Brembo disks and Ferodo DS racing pads
Reinforced rear axel
Stainless Steel brake lines
ATE Super Blue racing brakeoil
3.46 LSD
All bushings changed to polyethylene
Linelocker
Interior:
BMW original black leather sport seats with heating possibilitie
OEM Armrest
4* electric windows & electric sunroof + comfort system
SPAL alarm
Luisi steering wheel with 2 buttons (launch control & linelocker)
Best ET 11,6
0-1600m 270km/h
10k EUR