ja teist korda ma ytlen tglt et palun tee pealkiri teemale vastavaks! võiks olla informatiivsem!panter kirjutas:palun tee pealkiri vastavamaks kysmusele!juss kirjutas:Selline mure ,et oleks vaja panna 600cc sele mootorile turbo aga kui jämedad peaksid olema kollektori torud ,et ei hakkak suurtel pööretel takistama gaaside liikumist ,max pöördeid 13000 pööret ja kui oskate siis mis torbit kasutada aga raha vähe nii ,et mõne auto oma
turbo leidmiseks arvan ma arvuta välja õhu liikumine ja siis saad mingi pidepunkti!
BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-
Re: mure
mis sa loodad selle ratta turbostada ilma rahata?! tule maapeale, kui autol jookseb mootor kokku siis OK, sul vähemalt 4 ratast all... arvad et püsid seal seljas kui mootor koos ja tagaratas plokkis.juss kirjutas:Pole kuskilt sellist raha võtta, et uued kolvid lasta teha
tõesti on turbostatud rattaid kuid seal kõik eriti peene töö, ei saa nagu midagi uisa-päisa teha

kui tahad odavalt läbiajada siis miks mitte NOS, kui sul eelarves pappi pole unusta turbo

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
turbo OK, kolde torud... tubli. kas see kõik mitte suure tee algus pole? ma tõesti ei tea mis bike sul on... minu oma läheb 14 000rpm-i, tegu 98a 600cc ninja. mina sinna küll ise ei riskiks plekist tihendit tehajuss kirjutas:mul on siiamaani juba ära muretsetud turbo,kollektori torud,ja plekk on ka olemas ,et millest topelt tihend teha ,vaja ainult teada kui õhukeseks vaja plekk on lihvida


Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
sa pead välja arvutama surveastma mis sul hetkel on, kui juba tead siis sama valemi järgi arvutad välja kui pakus tihendi pead tegema et surveaste lähek svajalikule tasemele...juss kirjutas:mul on siiamaani juba ära muretsetud turbo,kollektori torud,ja plekk on ka olemas ,et millest topelt tihend teha ,vaja ainult teada kui õhukeseks vaja plekk on lihvida

Kui palju suuremad tüüsid,momendil pole veel jõudnud süveneda karpadele,kuid oli plaanis hoopid s&s karpad panna, kuid see ainult unistus!Turbo rõhku ma kõrgeks ei taha ajada nii umbes 0,5 siis peaks veel originaalis olev väntvöll vastu pidama!?Marko kirjutas:turbo OK, kolde torud... tubli. kas see kõik mitte suure tee algus pole? ma tõesti ei tea mis bike sul on... minu oma läheb 14 000rpm-i, tegu 98a 600cc ninja. mina sinna küll ise ei riskiks plekist tihendit tehajuss kirjutas:mul on siiamaani juba ära muretsetud turbo,kollektori torud,ja plekk on ka olemas ,et millest topelt tihend teha ,vaja ainult teada kui õhukeseks vaja plekk on lihvidasina kindlasti oluliselt targem selles valdkonnas kuna ilma põhjalike teadmisteta seda tööd ette ei võeta. ikka jälle sama kriitika, mis kolvid ja kepsud paned??? suht kindlalt võin väita et sinu originaalid ei pea antud valule vastu
kui turbo siis suuremad düüsid? mis asi hakkab aju juhtima... sul vaja teatud pööretel rohkem kütet ja kes aju seadistab?
Ära jama tõesti niisama, uuri ennem asja. Soovitan sul mõne tegijaga kontakteeruda, ei ole vaja enam neid karmimaid seadusi mootorratastele, veel vähem inimelusid. Tõsi, et autol ikka 4 seina ümber ja way muretum elu hädaolukorras.
Ma ei taha üldse su tegemisi kritiseerida, olen isegi selle poole oma mõtteid mõlgutanud, aga ennem vell tuleb mul autodega asi korda saada, siis tsiklid.
Ma ei taha üldse su tegemisi kritiseerida, olen isegi selle poole oma mõtteid mõlgutanud, aga ennem vell tuleb mul autodega asi korda saada, siis tsiklid.
õnneks ma ei lähe selle rattaga tänavale, soov ehitada võistlusratas mille tippkiirus ei ületa mitemingil juhul 100km/h ja kui mootor lendabki laiali siis ümberringu ainult muld, nii,et turbot on vaja mitte kiiruseks vaid jõuks,et kiirendus oleks viimasepeal ja suudaks rakendada ka jõudu tagarattasse mitte ,et kerib niisama ratast ringi ilma ,et masin edasi liiguks!
Aga kui kütust liiga palju peale saab kas kolvid ei põle ära,kuna Haapsalus oli käinud mingi auto kiirendamas millel oli kül turbo peale pandud aga surveastet ei olnud alla viidud ja summutist oli tulnud musta suitsu nagu katla korstnast?juss kirjutas:Kui palju suuremad tüüsid,momendil pole veel jõudnud süveneda karpadele,kuid oli plaanis hoopid s&s karpad panna, kuid see ainult unistus!Turbo rõhku ma kõrgeks ei taha ajada nii umbes 0,5 siis peaks veel originaalis olev väntvöll vastu pidama!?Marko kirjutas:turbo OK, kolde torud... tubli. kas see kõik mitte suure tee algus pole? ma tõesti ei tea mis bike sul on... minu oma läheb 14 000rpm-i, tegu 98a 600cc ninja. mina sinna küll ise ei riskiks plekist tihendit tehajuss kirjutas:mul on siiamaani juba ära muretsetud turbo,kollektori torud,ja plekk on ka olemas ,et millest topelt tihend teha ,vaja ainult teada kui õhukeseks vaja plekk on lihvidasina kindlasti oluliselt targem selles valdkonnas kuna ilma põhjalike teadmisteta seda tööd ette ei võeta. ikka jälle sama kriitika, mis kolvid ja kepsud paned??? suht kindlalt võin väita et sinu originaalid ei pea antud valule vastu
kui turbo siis suuremad düüsid? mis asi hakkab aju juhtima... sul vaja teatud pööretel rohkem kütet ja kes aju seadistab?
Põlemine kui selline saab toimuda ainult lahja seguga. Õige või rikas segu plahvatavad, liiga rikas isegi enam ei plahvata.juss kirjutas:Aga kui kütust liiga palju peale saab kas kolvid ei põle ära,kuna Haapsalus oli käinud mingi auto kiirendamas millel oli kül turbo peale pandud aga surveastet ei olnud alla viidud ja summutist oli tulnud musta suitsu nagu katla korstnast?
Rikas segu jahutab, nt fd3s mootorites (mazda turbo rootor mootor) jahutati rikka seguga rootorit kuid seetõttu ei olnud antud mootor võimeline täitma karme keskkonna nõudeid. Rikka seguga on ka detonatsiooni kindlus tagatud kuid samas väheneb võimsus.
kuidas seda aru saada? pidamine on kinni rehvis mitte jõus...mida rpohkem jõuda sa saad seda vähem pidamist sul nende rehvidegajuss kirjutas:ja suudaks rakendada ka jõudu tagarattasse mitte ,et kerib niisama ratast ringi ilma ,et masin edasi liiguks!

must suits on põlemata kytus ja niipidi on see kasulikum kui lahja segu!
surveaste on 11,6 kuidas seda arvu valemisse pannapanter kirjutas:sa pead välja arvutama surveastma mis sul hetkel on, kui juba tead siis sama valemi järgi arvutad välja kui pakus tihendi pead tegema et surveaste lähek svajalikule tasemele...juss kirjutas:mul on siiamaani juba ära muretsetud turbo,kollektori torud,ja plekk on ka olemas ,et millest topelt tihend teha ,vaja ainult teada kui õhukeseks vaja plekk on lihvida