
Nissan 200SX S13 'Astrona
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Läks koonerdamiseks 

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Lühidalt: Lohutan fännklaaabi, et ehk saab ikka enne libedaks minemist pauku teha.
See 10h oli optimistlik hinnang nagu ikka. Ei saanud, pidin ikka ajujuhtmestiku kah maha kraapima.
Nüüd siis veel ~5h juhtmendust. Homme reisule minek, aga peakski enne veel mõni tund garaazis elama.
Kokku on 4.5kg elektrisüsteemi autost väljunud. Kui vaid dragi-pilli ehitaks, siis võiks 5kg veel välja visata. Väike juhe ei kaalu midagi, aga kilekoti-täis väikseid juhtmeid juba kaalub...
Vahepeal sai Tiidul lastud head klapipesad lõigata. Nüüd vaja kaanel veel tehase-praak eemaldada, vast kuni terve päeva jagu nühkimist. Flow-benchi jätab seekord vahele. Kanaleid suureks ajama kah ei hakka. Esialgu lähvad peale hüdrotõukurid ja 256 HKS nukid, kuna ei taha käivitamist meh-tõukurite sebimisega edasi lükata.
EDIT:
Selline asend võiks siis 1. stardis olla, väikse erinevusega, et rattad ei ripu vasta maad
Aga tegelikult jõudis mulle vist kohale, miks mul hiljem ka suht 100% pidamisega 1.6 60ft ei tulnud - spec sidur ju hakkas lõppema ja asemele läks 10kg kergem kombo. Kaalun raskema hooratta tagasi panemist... Ikkagi 10kg finishisse vedamine pole nii oluline kui kasvõi 0.05s 60ft võitu.

Nii kuuajane garaazist välja puhkamine on läbi.Astrona kirjutas:See 10h elektritöid on hetkel rippuvate juhtmete kokku ühendamine + süütesüsteemi ning vendi releede paigaldus, aju toite uuesti vedamine ja juhtmestiku kontroll, keskkonsooli vahetus (kellad minema, mõned lülitid asemele). S.h. aku juurde pluss-klemmiliistu tekitamine.
See 10h oli optimistlik hinnang nagu ikka. Ei saanud, pidin ikka ajujuhtmestiku kah maha kraapima.
Nüüd siis veel ~5h juhtmendust. Homme reisule minek, aga peakski enne veel mõni tund garaazis elama.
Kokku on 4.5kg elektrisüsteemi autost väljunud. Kui vaid dragi-pilli ehitaks, siis võiks 5kg veel välja visata. Väike juhe ei kaalu midagi, aga kilekoti-täis väikseid juhtmeid juba kaalub...
Vahepeal sai Tiidul lastud head klapipesad lõigata. Nüüd vaja kaanel veel tehase-praak eemaldada, vast kuni terve päeva jagu nühkimist. Flow-benchi jätab seekord vahele. Kanaleid suureks ajama kah ei hakka. Esialgu lähvad peale hüdrotõukurid ja 256 HKS nukid, kuna ei taha käivitamist meh-tõukurite sebimisega edasi lükata.
EDIT:
Selline asend võiks siis 1. stardis olla, väikse erinevusega, et rattad ei ripu vasta maad

Aga tegelikult jõudis mulle vist kohale, miks mul hiljem ka suht 100% pidamisega 1.6 60ft ei tulnud - spec sidur ju hakkas lõppema ja asemele läks 10kg kergem kombo. Kaalun raskema hooratta tagasi panemist... Ikkagi 10kg finishisse vedamine pole nii oluline kui kasvõi 0.05s 60ft võitu.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
vahest oleks hea, kui ka summuti vastu maad ei ripuks... 

"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
6ndaks saad ikka korda 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Meenus kohe lugu:jeff01 kirjutas:6ndaks saad ikka korda
Mullikas pullile: "Näe, orus kari lehmasid! Jookseme ruttu alla ja tõmbame kõik läbi!!!"
Pull rahulikult: "Ei! Lähme rahulikult ja tõmbame ikkagi kõik läbi."

Selle aasta puhkused on läbi ja viimase nädala veetsin garaazist vääga kaugel, seega progress on vaid vaimne ja edaspidi progress vaid siis kui viitsin gar juurde sõita - oleks krt see mul omal õuel, siis oleks hommikukohvi kõrvale ammu juba kõik kokku ladunud.
Väike eesmärk on ilma kiirustamata enne külma auto (ilma kaladeta

Selleks vaja veel: Juhtmestikus nipet näpet, uued tuled ära ühendada ja üldiselt el-süsteem üle testida. Siis tegelikult veel egt, +1 extra temp, õli- ja kütuserõhu logimise nimel tegemist ning läpaka ja lcd ühendamine, aga need pole 1. prioriteet. Kaanega natuke tegeleda ja siis võib hakata vaikselt kokku laduma.
Mis põhiline, et igav ei hakka.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Sellesmõttes,et kui on soov mingeid Hayabusasi killida, siis võid julgelt ühendust võtta ja lähme proovime seda asja
Terv.......Deiv

Terv.......Deiv

Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Soovib keegi pükse süüa või midagi lisaks vahele panna? 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Andke märku, kui minek. Tuleks prooviks ka. 

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Sorry, ei tea bike'dest, Busa oli tõesti vähe üle pingutatud
aga päris rollerit kah silmas ei pidanud. Just vaatan, et need otse tehasest tõmbavad 10s~ 0...225-245kmh. Aga muidu kiireim 200SX S13 CA mootoriga on 9.07s @ 252kmh, paraku selleni pürgimiseks ei piisaks isegi motivatsioonist.
1999-2007 Hayabusa kaal juhiga 330-360kg ja ~157whp on 455whp/t. Plaan oleks suht sama numbrini jõuda, aga tal siiski omad eelised. Tänavapildis olevatest 2-rattalisest vast ikka suurest enamusest võiks kiirem olla. Ja busa-killeri tiitli võiks ka siis panna, kui 1x ühest busast kiirem olla vms.
Eile garaazi ei jõudnud, ja täna jäin mingi 3h tööle hiljaks ja läheb jällegi pikemalt - nädalavahetusel paar üritust, ja nii see suvi läheb ilma erilise progressita.

1999-2007 Hayabusa kaal juhiga 330-360kg ja ~157whp on 455whp/t. Plaan oleks suht sama numbrini jõuda, aga tal siiski omad eelised. Tänavapildis olevatest 2-rattalisest vast ikka suurest enamusest võiks kiirem olla. Ja busa-killeri tiitli võiks ka siis panna, kui 1x ühest busast kiirem olla vms.
Eile garaazi ei jõudnud, ja täna jäin mingi 3h tööle hiljaks ja läheb jällegi pikemalt - nädalavahetusel paar üritust, ja nii see suvi läheb ilma erilise progressita.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Eile täheldasin, et garaazi eri nurkadest hakkasid igasugu jubinad üksteisekülge kokku ronima.
* "nookie" halli SXi pealt pärit kaas
* õiged klapipesad by Tiit@Windowf
* pesad pordiga kokku viidud aga porte põhimõtteliselt ei muutnud
* tibake port matchingut + klapiservad raadiusega
* keraamika-värvi VL portidesse ja põlemiskambritesse (ka kolbidele)
* õlitagasivoolu-stuts by VKM
* vanad HKS 256 hüdro-nukid
* JUN? regullitavad rattad (halli SXi pärandus Jannolt)
* uued Tomei klapivedrud

Eile sai klapivedru-pressist ei tahagi kirjutad, läheks ropuks ära.
Nukid peale, ja no ringi käia ei taha... on küll jäigad vedrud, aga mitte nii jäigad... mustad mõtted nukiliini üle... keeran pool kuud tiba lõdvemaks ja käib.... zzz .... võtsin tõukurid välja ja viga leitud.
Õnneks või kahjuks on mul kogunenud neid tõukureid piisavalt, et nende hulgast 16 head isendit leida. Täna jätkan...
Peale tulevad:
* CA18DE klapikambrikaaned
* vanad ARP poldid
* Cometic 1.9mm (CR ~7.9:1) (100km kasutatud)
* KA24DE gaasi-siiber (porditud)
* ebavõrdsete pikkustega T3 kollektori-kärakas (Made in Estonia) Riho dünos sellega 436hj - järelikult saab 500hj kah.
Ploki ostsin juba värvituna Tapalt ja kokku ladus tolle zoom1 juba aastaid tagasi
* uued Wiseco 84mm kolvid (kergemad)
* tuttuued Daido saaled
* SPM keps
* std mõõdus vänt (1. SX pealt)
* ORC 409D sidur ja hooratas (11kg kergem kui stock, 1. SX pealt) - seekord tasakaalustatud
* uus õlipump, veepump, rullikud, termostaat, õlifilter jms.
Et siis puhatud küll ja otsustasin, et juhtmestikuga veel edasi mässata ei viitsi, ning panen kõik enne kokku ja peale, küll siis juhtmed ise end ära ühendavad, kui vaid selle taga masin seisab.
Tuleb siis vähemalt esialgu tagasihoidlike hüdro nukkidega setup. Loodan, et need toovad spool-upi 6000 pealt ehk 5600 poole ja et nad siis hoiavad ka väänet mingi 7100-7500'ni, nii et kui enne 8000RPM saab käiku hakata vahetama, siis ehk mängib GT35R'iga veel kuidagi kokku. Aga isegi spooli paranedes on II.'lt III'l vahetades väikest re-spooli oodata, kuna 8000/2,12 x 1,36 = 5132RPM. Mäletan, et mitte-ideaalse vahetusega, isegi 8700 pealt nende 270Tomei+264Jun nukipaariga kah vahel re-spoolis. Aga noh, mis siin ette-põdeda, kui tõesti ei toimi, siis 4 varianti, kas paneb GT2876R ja lepib 400+hj'ga või orgunnib ikkagi meh-tõukurid ja paneb Tomei 270 nukid, et siis näiteks 9000 pealt vahetada ja ei lepi 500hj'ga
või kepib Eaton kompressori kah sinna vahele
või paneb siia GT2876R, laob teise (vanematest nüüd juba odavamatest aga siiski sepis-juppidest) mootori kokku ja võtab sealt juba näiteks etanooliga ning ei lepi 650hj'ga. 5. variant on muidugi kah, kõik maha müüa, ja noh eks mõni variant on veel 
------------------------
Kuidas teada, et hakkad garaazis väsima.... Sul on aerosoolipurk käes.

* "nookie" halli SXi pealt pärit kaas
* õiged klapipesad by Tiit@Windowf
* pesad pordiga kokku viidud aga porte põhimõtteliselt ei muutnud
* tibake port matchingut + klapiservad raadiusega
* keraamika-värvi VL portidesse ja põlemiskambritesse (ka kolbidele)
* õlitagasivoolu-stuts by VKM
* vanad HKS 256 hüdro-nukid
* JUN? regullitavad rattad (halli SXi pärandus Jannolt)
* uued Tomei klapivedrud

Eile sai klapivedru-pressist ei tahagi kirjutad, läheks ropuks ära.
Nukid peale, ja no ringi käia ei taha... on küll jäigad vedrud, aga mitte nii jäigad... mustad mõtted nukiliini üle... keeran pool kuud tiba lõdvemaks ja käib.... zzz .... võtsin tõukurid välja ja viga leitud.
Õnneks või kahjuks on mul kogunenud neid tõukureid piisavalt, et nende hulgast 16 head isendit leida. Täna jätkan...
Peale tulevad:
* CA18DE klapikambrikaaned
* vanad ARP poldid
* Cometic 1.9mm (CR ~7.9:1) (100km kasutatud)
* KA24DE gaasi-siiber (porditud)
* ebavõrdsete pikkustega T3 kollektori-kärakas (Made in Estonia) Riho dünos sellega 436hj - järelikult saab 500hj kah.
Ploki ostsin juba värvituna Tapalt ja kokku ladus tolle zoom1 juba aastaid tagasi
* uued Wiseco 84mm kolvid (kergemad)
* tuttuued Daido saaled

* SPM keps
* std mõõdus vänt (1. SX pealt)
* ORC 409D sidur ja hooratas (11kg kergem kui stock, 1. SX pealt) - seekord tasakaalustatud
* uus õlipump, veepump, rullikud, termostaat, õlifilter jms.
Et siis puhatud küll ja otsustasin, et juhtmestikuga veel edasi mässata ei viitsi, ning panen kõik enne kokku ja peale, küll siis juhtmed ise end ära ühendavad, kui vaid selle taga masin seisab.
Tuleb siis vähemalt esialgu tagasihoidlike hüdro nukkidega setup. Loodan, et need toovad spool-upi 6000 pealt ehk 5600 poole ja et nad siis hoiavad ka väänet mingi 7100-7500'ni, nii et kui enne 8000RPM saab käiku hakata vahetama, siis ehk mängib GT35R'iga veel kuidagi kokku. Aga isegi spooli paranedes on II.'lt III'l vahetades väikest re-spooli oodata, kuna 8000/2,12 x 1,36 = 5132RPM. Mäletan, et mitte-ideaalse vahetusega, isegi 8700 pealt nende 270Tomei+264Jun nukipaariga kah vahel re-spoolis. Aga noh, mis siin ette-põdeda, kui tõesti ei toimi, siis 4 varianti, kas paneb GT2876R ja lepib 400+hj'ga või orgunnib ikkagi meh-tõukurid ja paneb Tomei 270 nukid, et siis näiteks 9000 pealt vahetada ja ei lepi 500hj'ga



------------------------
Kuidas teada, et hakkad garaazis väsima.... Sul on aerosoolipurk käes.


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Kui ma õieti mäletan, siis Janno lasi need nukarattad orikatest teha, ja Ongi etemad kui hiinakad
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
no raua poolest paistab ju igati lubavat.....ära siis seadistamisega asja nahka keera.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Sain temalt kaasa ka 1 komplekti ise-tehtuid. Täpselt samasugused nagu Riholgi olid. Neil on keskel 1 suur alu-ratas. Arvatavasti Janimeti Jaani toodang. Need pildilolevad on aga HKS, seal isegi kraadi-kriipsud pealzoom1 kirjutas:Kui ma õieti mäletan, siis Janno lasi need nukarattad orikatest teha, ja Ongi etemad kui hiinakad

Vat leidsin pildi kah

Täna avastasin, et Riho oli pannud sinna std-mõõdus Cometicu vahele. Arvan, et kui seadistamises asi oleks, siis oleks ta juba tol nädalal, kui wg-rikke tõttu 2.4bari paugutas, juba laiali läinud. Uudis muidugi positiivne, sest nüüd paksema tihendiga (ja mõni cc suuremate kamritega) võib ju mingi pool bari rohkem keerata :D Aga noh eks natuke tuleb kindlasti ümber timmida, enne kui peale keerab. Mul jäigi enne segu boosti alas lihtsalt 11-12, et ehk mingi 1hj ikka ka seal peidus. Sama lugu süütega, et teel seadistades paremaks ei saanud, aga kindlasti on seal kah mõnes ruudus väike 5hj veel võtta. Aga seda peab juba dünos tegema, kuna karta on, et kui kala pole, siis tekib pidamine 4. käiguga.jeff01 kirjutas:no raua poolest paistab ju igati lubavat.....ära siis seadistamisega asja nahka keera.
Algne plaan oli ka megasuperhüper alarm-warning süsteem teha, aga esialgu tahaks lihtsalt mootori peale, hääled sisse, liikuma, ja enne ei jätka kui kindel et kala jäi vanasse mootorisse, ja eks siis paistab, kas lumi on maas või mis plaanid on :D
Eile puhastasin ilusti kõik tõukuri osakesed ära, aga jätan 14 taastatud tõukurit ja 2 tõukurit võtsin suvalised, millel õli sees, kuna ühe mille taastasin, unustasin õliga täita ja enam kuidagi lahti ei saanud, ja selles komplektis olid ühel natuke suured mustad täpid sisse sööbinud. Mul neid 2 kompklekti veel (kõik on seest erinevad), aga nendest ei saanud koputades ühtegi lahti - ju siis seal see splint ikka eriti laiali vms jama.
Täna siis geneka, veepumba, ARPi tikud ja õli-soojenduse_ehk_jahutuse ning mõned vollad sinna + Pluss SL-väikse-kollektori koos pihustitega kaane külge. Aga SL suuremal poolel on vaja mõned augud enne kinni keevitada - seal siis räigelt porditud siibri flant ja näiteks tühikäigu õhk hakkab sisenema SL taga oleva endise karterituulutuse augu kaudu (et ei töllerdaks ees jalus).
Seda et ARP poldid (Jannolt) on kah tiba jämedamad kui Riho mootoris olid (keerme osa on sama). Ja kaane pingutamine jäi homsesse, kuna saan siis 635Driverilt õiget ARPi poldi määret - et saaks hea

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
ARP-il on veel kahte eri tüüpi määret ja mõlema puhul on erinev moment, millega need kinni tõmmatakse.
Vaata, et sa sellega siis ämbrisse ei astu ja veendu kumma määrde jaoks kumb moment on .
Vaata, et sa sellega siis ämbrisse ei astu ja veendu kumma määrde jaoks kumb moment on .

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.