rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas digimarket »

Kõige lihtsam kasutada väiksemat kuumakoda. Kuigi saab mängida ka nukkadega, kaane voolavus, jne.
BMW M52 328i turbo
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Vaba hingamine nii eest kui tagant antud? Rõhutorud korralikud (optimaalselt jooksvad, lühikesed ning peenikesed? :D)
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Toivoku »

digimarket kirjutas:Kõige lihtsam kasutada väiksemat kuumakoda. Kuigi saab mängida ka nukkadega, kaane voolavus, jne.
kahtlen,et sellele turbole eraldi väiksemat koda on kuskilt saada. vaba voolavus on antud talle tõesti, flants on ilusti sile ja miskeid järske yleminekuid ei ole, torud on IC ja siis sealt otse sisselaskesse mödöa võimalikult lyhikesi teid, tegemist on 2,3l bens saabi pealt võetud turboga, aga istub nimelt 524td otsas. naljakas on see,et ennem tekkib vaakum korraks kui rõhku puhuma hakkab.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas taxu »

Kui turbo liiga suur on, siis polegi suurt midagi teha.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

Olen ühe ja sama auto peal kasutanud nii saabi 2,3se kui ka 524lja turbot ja selle peale küsiks, et mis sa siis ootasid :-D töömahtu pole sa ju tõstnud ja pöördeid samuti mitte....jääb lihtsalt suureks ja on palju laisem kui originaal
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Toivoku »

jeff01 kirjutas:Olen ühe ja sama auto peal kasutanud nii saabi 2,3se kui ka 524lja turbot ja selle peale küsiks, et mis sa siis ootasid :-D töömahtu pole sa ju tõstnud ja pöördeid samuti mitte....jääb lihtsalt suureks ja on palju laisem kui originaal
jah kuid yhel on 4 silindrit ja teisel 6, see ei mõju? Pigem lagi probleemiks oli hetkel see,et vaheflants lekkis kohutavalt, hakkasin uut meisterdama ja veidikene tähelepanelikumalt. Peaks kenasti toimima hakkama, on selle auto peal ka suurem turbo olnud :)
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Millelt saaks (ehk siis lihtsalt ja odavalt lammarist vms:D (või on kellegil pakkuda?)) Denso'le kandilisi emaseid pistikuid?
Pilt

Või siis üleminek kandiliselt emaselt ümmargusele isasele?
Viimati muutis ValgeKotkas, 13.07.2011 15:37, muudetud 1 kord kokku.
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Corrado »

Kas just rumal küsimus, aga oskab keegi öelda mis firma ja mis koodiga või vähemasti mis suurusega pihustid bemari 2.5 141kw vanosega mootoril on?
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas taxu »

ValgeKotkas kirjutas:Millelt saaks (ehk siis lihtsalt ja odavalt lammarist vms:D (või on kellegil pakkuda?)) Denso'le kandilisi emaseid pistikuid?
Pilt

Või siis üleminek kandiliselt emaselt ümmargusele isasele?
No Densod on Toyotsidel, eks neilt saakski. 3sg(t)e-l näiteks silma järgi öeldes taolised.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Kas see just kõikse levinum mootor, ei tea :D Aga jah, peaks tojotse proovima küll, samas minu toyotal on ümmargune, kuid äkki uuemal tüübil on kandiline...
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas taxu »

5sfe-l olid ka sarnased. Ja kindlasti oskab aidata üks Marguse nimeline lammutusega tegelev mees: 5032012
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

ValgeKotkas kirjutas:Millelt saaks (ehk siis lihtsalt ja odavalt lammarist vms:D (või on kellegil pakkuda?)) Denso'le kandilisi emaseid pistikuid?
Pilt

Või siis üleminek kandiliselt emaselt ümmargusele isasele?
Need on tavalised boschi pistikud ju ??? nagu siin all: http://www.vems.ee/tooted.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Saksa autod on neid täis. pooled bmw pistikutest sellised olenemata aastakäigust. (opelid, volkarid ja muudki sakslased samuti)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas jeff01 »

Toivoku kirjutas:
jeff01 kirjutas:Olen ühe ja sama auto peal kasutanud nii saabi 2,3se kui ka 524lja turbot ja selle peale küsiks, et mis sa siis ootasid :-D töömahtu pole sa ju tõstnud ja pöördeid samuti mitte....jääb lihtsalt suureks ja on palju laisem kui originaal
jah kuid yhel on 4 silindrit ja teisel 6, see ei mõju?
Jah mõjub, 6 pütase plokk jahutab gaase veel enam maha kui 4 pütase oma :-D
Aga jah mis enim mõjutab on siiski töömaht ja pööre mis annavad gaaside koguse kuid sinna on loomulikult segatud kõik voolavused, täiteaste, nii dünaamiline-, kui ka staatiline surveaste jne jne jne.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas gena »

Kas Bosch 044 võib uputada paaki sisse kui on autole paigaldada võimalik mõõtudelt ja kujult?
Tegu sju paagivälisega reaalselt. Vb kellegil kogemusi...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Corrado »

Niisiis, kuna ma ise pole veel kõige pädevam mootorite(õigemini vigade) alal, siis uuriks ehk mõne targema arvamust.
Pilt järgmine http://www.upload.ee/image/1543783/kolv ... ntv6ll.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis võib selliseid jälgi põhjustada? Kehv õlisurve? Ilma õlita käimine?
Ja kas piisab sellest kui panna uued saaled või vajab väntvõll ka lihvi(ehk siis minupuhul võtan teiselt mootorilt selle kui seal parem on :lol: )?

Kolbidel ka kohati naljakad kraapimisjäljed, eriti 1. silindri omal. Samas silindrid on väga ilusad, tehase hoonimisjäljedki peal veel.
Vasta