Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas jeff01 »

kui sul auto küljes pruunid siis pole sul ehk boschi tüüpi lambda ette nähtud ???

Usakatel tihti miskit muud tüüpi lambdad....samuti 1-4 juhtmelised kuid värvid siis alati miskid imelikud (stiilis: pruun,punane, lilla jne) Ma ei tea kas need on need siemens tüüpi lambdad mis nissan 200sxil või on veel miskid kolmandad kuid neid boschi universaaliga asendada ei saa.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas ejay »

jeff01 kirjutas:nissan 200sxil või on veel miskid kolmandad kuid neid boschi universaaliga asendada ei saa.
Sorry OT:
Aga Mul boschi universaalse kolmejuhtmelisega asendatud ja toimib ilusti.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled
Aedjakodu24.ee
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Mul on jah lilla 1tk ja pruunid 3 tk, üks helepruun.

Poes räägiti ka Siemens ja Bosch teemadel, mul polnud tol hetkel muidugi õrna aimugi. Õnneks saan teoorias anduri tagasi viia homme. Aga peaks ikka bosch olema mul samuti..nii,et ei tea... :ohshit miks ei toimi.


Üks loll küsimus veel, kuna mu summuti lekib,aga ta teeb seda peale andureid mingi 20cm ,kas sellest sõltub midagi anduri jaoks ? Enne talve või auto müüki vist seda asja ära ei parandada pole plaanis.

edit: ühes foorumis on nii

Boschi ja Siemensi lambdad on totaalselt erinevad ja omavahel mittesobivad. Boschi lambda on pingeallikas, tema pingevahemik jääb 0.2V ja 0.8V vahele ja sellise õrna pingeallika testimiseks on vaja suure sisendtakistusega voltmeetrit, näiteks digitaalset. Muidu tapab voltmeeter ise selle tekitatud pinge ära.
Siemensi lambda on muutuva takistusega, temale tuleb jälle väljast pinge peale anda (tavaliselt teeb seda ECU), siis sõltuvalt takistusest muutub vool läbi tema.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas jeff01 »

Kui ta peale andureid lekib siis ehk ei ole hullu, kuid sõltub ka edasise summuti vastusurvest. Kui ta aga 20 cm peale andureid juba lõpeb siis näitab ta aiateibaid.

Katsu leida oma autole ettenähtud lambda tootekood ja otsi netist mida see lambda endast kujutab kuid olen 90% kindel, et selliste juhtmevärvide korral sa universaalset kasutada ei saa.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Astrona »

Mis värvi juhtmetest jutt käib? Kui on a la must valge punane kollane, siis see jah haruldasem variant, mis takistuse pealt töötab, ja selle asemele universaal 3 juhtmelini kindlalt ei sobi. Pealegi kõik lambdad ei pruugi nii kaugel mootorist (jahedas) eriti käima kah minna.

Sul suured torud, ja ainult 4 pütti toru kohta, mis käivad väiksel kiirusel, ja need harvad pulsid võivad vabalt "30cm edasi 20cm tagasi" jenkat panna. Teoorias ju VL rõhu-lainele järgneb korralik "vorst" vaakum-lainet, mis igast praost sakib. Ei hakka pikka juttu kirjutama, aga tühikäigul jõuab vaakumpulss 10m kaugusel asuva kõrvani enne kui sellele järgneb rõhulaine samast torust - et noh ma ei alahindaks selle lekke tähtsust. Täiskoormusel ja 6000rpm peal on see u. täpselt 100x väiksem probleem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Tellisin mingi uue lamda, meat-doria äkki? Vastendasin koode usas levinud Denso lamdale poes... homme kohal, ehk jõuab külge ka panna.


värvid muidu olid 1 lillla, 2 tumepruuni, 1 helepruun
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Sportlane »

1 mass, 1 küte-soojendi 1 signaal või 2 signaali.Saan ma asjast valesti aru?

Toon näite

Siemens, Bosch, NTK japan

A-valge
B-kollane(roheline)
C-punane
D-must



Aga kõik 3 sondi toimivad ja toimetavad ilusti tavasõiduki peal

Küsimus võib olla pistikus, kus mida asub
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Pilt

:| skeemi lugemises olen ma sama osav,kui vene keeles
lambda mingi poes olemas aga naise pooldumise tõttu järgi ei jõudnud nädalavahetusel.
ehk homme õhtul nats targem
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas ahto10 »

Palju õnne!
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Tahtsid vist ikka kirjutada,et kahju,et pead pereauto ostma selle 2 seateri asemele :lol: sest sinnakanti paraku läheb... :ohshit
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas taxu »

Skeemi järgi siis:
A- signaali null
B- signaal
C- kütte null
D- küte
Pead nüüd teadma, kus uue anduri otsad asuvad ja voila!
Paha on see, et skeemi järgi vaadates, ei pruugi ta taluda, kui anduril kütte ja signaali null koos on. Ehk et küttenulliga savi, selle võid suvalisse keresse pista, aga signaalinull tuleb anda sinna, kuhu ette nähtud, kui skeemis vastavalt näidatud.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Sportlane »

Võrreldes eelpolmainitud andureid siis on need pööratud otstega selle masina suhtes

Kui sondil kindalt signaali null pundis siis tester külge ja pitsiga palavaks ja ära mõõta ja leiab kõik sooned ilusti üles.Auto poolt vastused , pistikus ja peaks toimima kui tabeliandmed seda lubavad.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

American Bjuuti aitas hädast välja lambdaga millel oli õige pistik küljes, kuigi värvid olid samad nüüd mis boschi universaal lambdal, hakkas asi nüüd toimima? On muidugi ka variant,et see lambda oligi kohe uuena katki..

Summuti saan ka vist tihedaks rekka sukkaga ja spets tugevate klambritega mis homseks tellitud sai , finally ! :x

Suure ringi küsimus, tundub,et olen boosti kaotanud mingi 0,1-0,15 bar , huvitav kas uus nukk sööb selle ära või on võimalik,et aastaga on õhufilter nii kinni läinud,et enam kompressor õhku kätte ei saa nii hästi ?

Vahetatud sai VEEl üks plastrullik mis oli laagri pealt maha jooksnud osaliselt ja asendit muutnud, ilmselt rihma lendamisest ka see probleem. :ohshit hea,et välja tuli.

Homseks peaks päris hea olema aga segu näita küll hetkel aiateibaid taas, loodetavasti on see lekkimisest mitte segust... jälle oli 10 peal,kuigi vahepeal näitas kenasti nagu 11,5
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Astrona »

Maik kirjutas:Suure ringi küsimus, tundub,et olen boosti kaotanud mingi 0,1-0,15 bar , huvitav kas uus nukk sööb selle ära või on võimalik,et aastaga on õhufilter nii kinni läinud,et enam kompressor õhku kätte ei saa nii hästi ?
Kui uus nukk ei söö 10% boostigi ära, mis ta mõte siis on? Turbo puhul jääks boost samaks, ja võimsus kasvasks, kompressori puhul oleks vist nagu uut rihmaratast vaja, kui uue nuki eesmärk polnud just sama võimsus väiksema boostiga.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Mõtlengi,et äkki peaks uue rihmaratta tegema... auto tundub kuidagi lahjaks jäänud olema, kindlasti on oma osa ka heas pidamises ja väga kuumades ilmades...

ma lihtsalt seda boosti kella ei ole eriti vaadanud ja nüüd jäi kuidagi silma, igaksjuhuks muidugi peaks õhufiltrita ka proovima.

sain summuti kah nüüd suht tihedaks omaarust,nats vaja timmida veel, mingi koht ikka lekib,õnneks jäi mingi klamber vastu plekki käima seega vaja nagunii muuta asendit .

tore ikka ringi sõita jälle :car
kahju,et kärukonksu taga pole,pidevalt vaheta autosid krt.

commanded afr-ist millegipärast wb näit igastahes erineb ca 0,3 võrra,seda aga rikkama poole mitte lahjema,mida võiks arvata väikese lekkega.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta