Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
kui sul auto küljes pruunid siis pole sul ehk boschi tüüpi lambda ette nähtud ???
Usakatel tihti miskit muud tüüpi lambdad....samuti 1-4 juhtmelised kuid värvid siis alati miskid imelikud (stiilis: pruun,punane, lilla jne) Ma ei tea kas need on need siemens tüüpi lambdad mis nissan 200sxil või on veel miskid kolmandad kuid neid boschi universaaliga asendada ei saa.
Usakatel tihti miskit muud tüüpi lambdad....samuti 1-4 juhtmelised kuid värvid siis alati miskid imelikud (stiilis: pruun,punane, lilla jne) Ma ei tea kas need on need siemens tüüpi lambdad mis nissan 200sxil või on veel miskid kolmandad kuid neid boschi universaaliga asendada ei saa.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Sorry OT:jeff01 kirjutas:nissan 200sxil või on veel miskid kolmandad kuid neid boschi universaaliga asendada ei saa.
Aga Mul boschi universaalse kolmejuhtmelisega asendatud ja toimib ilusti.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mul on jah lilla 1tk ja pruunid 3 tk, üks helepruun.
Poes räägiti ka Siemens ja Bosch teemadel, mul polnud tol hetkel muidugi õrna aimugi. Õnneks saan teoorias anduri tagasi viia homme. Aga peaks ikka bosch olema mul samuti..nii,et ei tea...
miks ei toimi.
Üks loll küsimus veel, kuna mu summuti lekib,aga ta teeb seda peale andureid mingi 20cm ,kas sellest sõltub midagi anduri jaoks ? Enne talve või auto müüki vist seda asja ära ei parandada pole plaanis.
edit: ühes foorumis on nii
Boschi ja Siemensi lambdad on totaalselt erinevad ja omavahel mittesobivad. Boschi lambda on pingeallikas, tema pingevahemik jääb 0.2V ja 0.8V vahele ja sellise õrna pingeallika testimiseks on vaja suure sisendtakistusega voltmeetrit, näiteks digitaalset. Muidu tapab voltmeeter ise selle tekitatud pinge ära.
Siemensi lambda on muutuva takistusega, temale tuleb jälle väljast pinge peale anda (tavaliselt teeb seda ECU), siis sõltuvalt takistusest muutub vool läbi tema.
Poes räägiti ka Siemens ja Bosch teemadel, mul polnud tol hetkel muidugi õrna aimugi. Õnneks saan teoorias anduri tagasi viia homme. Aga peaks ikka bosch olema mul samuti..nii,et ei tea...

Üks loll küsimus veel, kuna mu summuti lekib,aga ta teeb seda peale andureid mingi 20cm ,kas sellest sõltub midagi anduri jaoks ? Enne talve või auto müüki vist seda asja ära ei parandada pole plaanis.
edit: ühes foorumis on nii
Boschi ja Siemensi lambdad on totaalselt erinevad ja omavahel mittesobivad. Boschi lambda on pingeallikas, tema pingevahemik jääb 0.2V ja 0.8V vahele ja sellise õrna pingeallika testimiseks on vaja suure sisendtakistusega voltmeetrit, näiteks digitaalset. Muidu tapab voltmeeter ise selle tekitatud pinge ära.
Siemensi lambda on muutuva takistusega, temale tuleb jälle väljast pinge peale anda (tavaliselt teeb seda ECU), siis sõltuvalt takistusest muutub vool läbi tema.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Kui ta peale andureid lekib siis ehk ei ole hullu, kuid sõltub ka edasise summuti vastusurvest. Kui ta aga 20 cm peale andureid juba lõpeb siis näitab ta aiateibaid.
Katsu leida oma autole ettenähtud lambda tootekood ja otsi netist mida see lambda endast kujutab kuid olen 90% kindel, et selliste juhtmevärvide korral sa universaalset kasutada ei saa.
Katsu leida oma autole ettenähtud lambda tootekood ja otsi netist mida see lambda endast kujutab kuid olen 90% kindel, et selliste juhtmevärvide korral sa universaalset kasutada ei saa.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mis värvi juhtmetest jutt käib? Kui on a la must valge punane kollane, siis see jah haruldasem variant, mis takistuse pealt töötab, ja selle asemele universaal 3 juhtmelini kindlalt ei sobi. Pealegi kõik lambdad ei pruugi nii kaugel mootorist (jahedas) eriti käima kah minna.
Sul suured torud, ja ainult 4 pütti toru kohta, mis käivad väiksel kiirusel, ja need harvad pulsid võivad vabalt "30cm edasi 20cm tagasi" jenkat panna. Teoorias ju VL rõhu-lainele järgneb korralik "vorst" vaakum-lainet, mis igast praost sakib. Ei hakka pikka juttu kirjutama, aga tühikäigul jõuab vaakumpulss 10m kaugusel asuva kõrvani enne kui sellele järgneb rõhulaine samast torust - et noh ma ei alahindaks selle lekke tähtsust. Täiskoormusel ja 6000rpm peal on see u. täpselt 100x väiksem probleem.
Sul suured torud, ja ainult 4 pütti toru kohta, mis käivad väiksel kiirusel, ja need harvad pulsid võivad vabalt "30cm edasi 20cm tagasi" jenkat panna. Teoorias ju VL rõhu-lainele järgneb korralik "vorst" vaakum-lainet, mis igast praost sakib. Ei hakka pikka juttu kirjutama, aga tühikäigul jõuab vaakumpulss 10m kaugusel asuva kõrvani enne kui sellele järgneb rõhulaine samast torust - et noh ma ei alahindaks selle lekke tähtsust. Täiskoormusel ja 6000rpm peal on see u. täpselt 100x väiksem probleem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Tellisin mingi uue lamda, meat-doria äkki? Vastendasin koode usas levinud Denso lamdale poes... homme kohal, ehk jõuab külge ka panna.
värvid muidu olid 1 lillla, 2 tumepruuni, 1 helepruun
värvid muidu olid 1 lillla, 2 tumepruuni, 1 helepruun
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
1 mass, 1 küte-soojendi 1 signaal või 2 signaali.Saan ma asjast valesti aru?
Toon näite
Siemens, Bosch, NTK japan
A-valge
B-kollane(roheline)
C-punane
D-must
Aga kõik 3 sondi toimivad ja toimetavad ilusti tavasõiduki peal
Küsimus võib olla pistikus, kus mida asub
Toon näite
Siemens, Bosch, NTK japan
A-valge
B-kollane(roheline)
C-punane
D-must
Aga kõik 3 sondi toimivad ja toimetavad ilusti tavasõiduki peal
Küsimus võib olla pistikus, kus mida asub
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik


lambda mingi poes olemas aga naise pooldumise tõttu järgi ei jõudnud nädalavahetusel.
ehk homme õhtul nats targem
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Tahtsid vist ikka kirjutada,et kahju,et pead pereauto ostma selle 2 seateri asemele
sest sinnakanti paraku läheb... 


ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Skeemi järgi siis:
A- signaali null
B- signaal
C- kütte null
D- küte
Pead nüüd teadma, kus uue anduri otsad asuvad ja voila!
Paha on see, et skeemi järgi vaadates, ei pruugi ta taluda, kui anduril kütte ja signaali null koos on. Ehk et küttenulliga savi, selle võid suvalisse keresse pista, aga signaalinull tuleb anda sinna, kuhu ette nähtud, kui skeemis vastavalt näidatud.
A- signaali null
B- signaal
C- kütte null
D- küte
Pead nüüd teadma, kus uue anduri otsad asuvad ja voila!
Paha on see, et skeemi järgi vaadates, ei pruugi ta taluda, kui anduril kütte ja signaali null koos on. Ehk et küttenulliga savi, selle võid suvalisse keresse pista, aga signaalinull tuleb anda sinna, kuhu ette nähtud, kui skeemis vastavalt näidatud.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Võrreldes eelpolmainitud andureid siis on need pööratud otstega selle masina suhtes
Kui sondil kindalt signaali null pundis siis tester külge ja pitsiga palavaks ja ära mõõta ja leiab kõik sooned ilusti üles.Auto poolt vastused , pistikus ja peaks toimima kui tabeliandmed seda lubavad.
Kui sondil kindalt signaali null pundis siis tester külge ja pitsiga palavaks ja ära mõõta ja leiab kõik sooned ilusti üles.Auto poolt vastused , pistikus ja peaks toimima kui tabeliandmed seda lubavad.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
American Bjuuti aitas hädast välja lambdaga millel oli õige pistik küljes, kuigi värvid olid samad nüüd mis boschi universaal lambdal, hakkas asi nüüd toimima? On muidugi ka variant,et see lambda oligi kohe uuena katki..
Summuti saan ka vist tihedaks rekka sukkaga ja spets tugevate klambritega mis homseks tellitud sai , finally !
Suure ringi küsimus, tundub,et olen boosti kaotanud mingi 0,1-0,15 bar , huvitav kas uus nukk sööb selle ära või on võimalik,et aastaga on õhufilter nii kinni läinud,et enam kompressor õhku kätte ei saa nii hästi ?
Vahetatud sai VEEl üks plastrullik mis oli laagri pealt maha jooksnud osaliselt ja asendit muutnud, ilmselt rihma lendamisest ka see probleem.
hea,et välja tuli.
Homseks peaks päris hea olema aga segu näita küll hetkel aiateibaid taas, loodetavasti on see lekkimisest mitte segust... jälle oli 10 peal,kuigi vahepeal näitas kenasti nagu 11,5
Summuti saan ka vist tihedaks rekka sukkaga ja spets tugevate klambritega mis homseks tellitud sai , finally !

Suure ringi küsimus, tundub,et olen boosti kaotanud mingi 0,1-0,15 bar , huvitav kas uus nukk sööb selle ära või on võimalik,et aastaga on õhufilter nii kinni läinud,et enam kompressor õhku kätte ei saa nii hästi ?
Vahetatud sai VEEl üks plastrullik mis oli laagri pealt maha jooksnud osaliselt ja asendit muutnud, ilmselt rihma lendamisest ka see probleem.

Homseks peaks päris hea olema aga segu näita küll hetkel aiateibaid taas, loodetavasti on see lekkimisest mitte segust... jälle oli 10 peal,kuigi vahepeal näitas kenasti nagu 11,5
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Kui uus nukk ei söö 10% boostigi ära, mis ta mõte siis on? Turbo puhul jääks boost samaks, ja võimsus kasvasks, kompressori puhul oleks vist nagu uut rihmaratast vaja, kui uue nuki eesmärk polnud just sama võimsus väiksema boostiga.Maik kirjutas:Suure ringi küsimus, tundub,et olen boosti kaotanud mingi 0,1-0,15 bar , huvitav kas uus nukk sööb selle ära või on võimalik,et aastaga on õhufilter nii kinni läinud,et enam kompressor õhku kätte ei saa nii hästi ?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mõtlengi,et äkki peaks uue rihmaratta tegema... auto tundub kuidagi lahjaks jäänud olema, kindlasti on oma osa ka heas pidamises ja väga kuumades ilmades...
ma lihtsalt seda boosti kella ei ole eriti vaadanud ja nüüd jäi kuidagi silma, igaksjuhuks muidugi peaks õhufiltrita ka proovima.
sain summuti kah nüüd suht tihedaks omaarust,nats vaja timmida veel, mingi koht ikka lekib,õnneks jäi mingi klamber vastu plekki käima seega vaja nagunii muuta asendit .
tore ikka ringi sõita jälle
kahju,et kärukonksu taga pole,pidevalt vaheta autosid krt.
commanded afr-ist millegipärast wb näit igastahes erineb ca 0,3 võrra,seda aga rikkama poole mitte lahjema,mida võiks arvata väikese lekkega.
ma lihtsalt seda boosti kella ei ole eriti vaadanud ja nüüd jäi kuidagi silma, igaksjuhuks muidugi peaks õhufiltrita ka proovima.
sain summuti kah nüüd suht tihedaks omaarust,nats vaja timmida veel, mingi koht ikka lekib,õnneks jäi mingi klamber vastu plekki käima seega vaja nagunii muuta asendit .
tore ikka ringi sõita jälle

kahju,et kärukonksu taga pole,pidevalt vaheta autosid krt.
commanded afr-ist millegipärast wb näit igastahes erineb ca 0,3 võrra,seda aga rikkama poole mitte lahjema,mida võiks arvata väikese lekkega.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA