Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Kuidas väike möödapanek asju tuksi keerab:

Kohe peale nuka ja väljalaske jamamist oli mul tune nii mööda,et enam auto isegi ei käinud.... kuidagi jeblades ja tunedes saime ta ikkagi kenasti käima. See oli eelmine KEVAD.

Siiski üks probleem jäi - autol pole teatud loadi juures jõudu(rahulikult sõites) ,edasi ei lähe,mootoril on rasked ajad (detot ei olnud) . Kui gaasi edasi vajutada tugevalt läks sellest kohast üle. Käisin eelmine suvi veel ekstra leedus uuesti tunemas kütuse ja maf tabelit - mõlema üllatuseks täpselt see sama probleem jäi... sai ka topic tehtud internetti selle kohta kust kahjuks abi ei saanud... õnneks igapäeva elu see väga ei seganud, aga näiteks sõitmine 125km/h ja 6 käik oli võimatu, või ntx 3 käik ja 80km h... st. sõita sai aga moto oli väga kahtlane selles alas... afr lendas 16-18 peale.


Kuna nüüd on ka endal hptuners millega aju tuneda vaikselt tegeleme sellega...
kohe esimese scanniga uurisin selle kohta kohta sommilt ja üle lombi tegelastelt uuesti millega tegu. Üle lombi suht kõva tuneri poolt pakuti muide sama asja peale coile ,pihusteid, küünlaid!

scannis nägi asi välja niimoodi
Pilt

sellepeale hakkas tulema teksti...

...see the pic below. It’s from yesterday’s scan. This is from one certain Frame where you have problems.



First of all, see A. It shows that Bank 1 has injectors open 2.1 milliseconds and Bank 2 has injectors open over double time! 4.4 milliseconds! In practice left side of the engine gets way too little fuel and right side gets way too MUCH fuel.



Now, your Bank 1 O2 sensor disagrees. See the arrow B. It shows a need for -30.5% decrease of fuel. In other words Bank 1 O2 sensor sees way too MUCH fuel. And this is because physically it is in the right side of the engine. So all corrections this O2 Sensor makes go now to the wrong LTFT.



In other words: STFT B should correct LTFT C in the pic below. It does not do that now, because your O2 wires are crossed.



Pilt


Kuna mu O2 sensorite juhtmed kindlalt on õigetes pistikutes siis järelikult minu arvates sai põhjuseks see,et summutile on lambdad pandud X koha ühenemiskohta ja seega näevad mõlemate mootoripoolte gaase korraga kus need veel omakorda segunevad ja keerutavad. Nüüd üleeile on lambdad tõstetud mingi 15-20cm ettepoole konkreetselt headeritesse ja EUREKA kõik on plaksust korras... see kõik muidugi suht selgitab ka asja miks tunemine pole eriti õnnestunud omal käel.. kui log data on sitt,ei tule ka tulemust.

Arvan,et headerite tegemise ajal ei tundunud see nii oluline ja lihtne oli neid panna sinna. Aga vat siis... olgu see mulle õpetuseks ja teistele kah.


Autost midagi muud rääkida ei ole, küünlaid vaadanud ei ole, õli panin juurde, midagi remontida ei ole vajalik. Kuskile kaob jahutusvedelikku kah, aga leket tuvastanud ei ole,õlis midagi ei ole,väljalaskesse suitsu ei teki, survet sees pole. Aga kuskile ta koguaeg vaikselt kaob - võibolla see on ostest saadik olnud,ei mäleta enam, ega seal suht kitsas kah, väga ei näe võibolla mõnda lekke kohta.
Viimati muutis Maik, 18.06.2011 10:17, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas jeff01 »

Jube keeruline lugu kui "kahte mootorit" on vaja korraga juhtida :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Minuarust kah suht kummaline,et mõlema poole gaase nägevad lambdad nii mootorit tegema panid... eks elu õpetab. :D
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Ütle veel avalikult foorumis,et seda autot remontida pole vaja - sama päeva õhtul lõi .ee... norm kiirusel .. rihma puruks woti ajal, õnneks vigastused piirduvad katkise kapoti riidega (millest on kahju...) , seekord õlivoolikut puru ei löönud mis otse vändaratta kõrval on .

Täna siis mõnus "kepp" rihmavahestus ees ja mitte töökojas vaid enamvähem põlla peal kus eriti töövahendeid pole.

Lambdade ümbertõstmisega tekkis ka muidugi teine probleem - nüüd nad saavad vist vähem soojust ja see tekitab veakoode nagu insufficent switching ja slow response jne... ilmselt enne said nad nö. ühisanumas rohkem sooja. Sellele on õnneks lahendused olemas lambda avade suurendamise näol ntx.

segu woti ajal oli 10,9 kanti,õnneks ühe scanni sain kirja ja vajalikud muudatused õhtul tehtud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Astrona »

2190 peal näitab B1 lahjat
2170 peal näitab B2 lahjat
Probleem on mõlemal poolel. TPS 24% madal pööre, lowMAP - see closed-loop.
* Kas lahtiste lambdadega töötab normaalselt?
* Kas see on WB lambda 1V väljund või seadistate NB'iga :)? See, kui WB näitab 10.9:1 võib tähendada ka 9.9:1, kitsasribast ei räägigi, ja see ei peabki vahele jätmisi põhjustama.
* Long Term Trim 85% vs 123%. ehk Nagu 1 bank vajaks teisest 40% rohkem kütust. See mis tuu vend kirjutab tundub väga loogiline. et sul on nagu lambdad pistikud vahetuses - ja parandamise asemel tegelevad segu rikkumisega. Kas juhtmepikkused võimaldavad valesti pistikuid ühendada?
* Kas sul originaal aju, või said 2. aju, mis "peaks sobima"?
* Logis 1.5min jooksul kordagi gaasi üle 24% reaalselt ei vajutatud, või algab sul 24% peal potekas läbikulunud koht?

* Kas sellega ei saa seadistada, et ta Close-loopis üle 7% näiteks ei korrigeerikski.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

umm, sorry unustasin kirjutada jah,et tõstime lambdad ringi juba ja kõik ok ja see koht kadunud mootori töös, ehk siis viga oligi seal ikkagi !


... võtsin tagantotsast uue lambda ja tõstsin ette ja rewiring,kuid sellel on ikkagi 100mv vahe teisega enamasti,mis omakorda tänu ajule enam autot closed loopi ei aja, ei teagi mis teha - võtta tagant teine lambda ja proovida seda ? :kill .Preagu slow response teadet viskab kohati.

See võtab hetkel nats nõutuks.


Seadistan ikka WB lambdaga.

Üldiselt täna ei olnud kah hea päev, üks rihm läks laupäeval ja lõi mingid juhtmed katki(õnneks fix oli 40 minutiga tehtud) , panin täna uue rihma ja sellest sain 40 minutiga jagu ... mis viis mind järeldusele,et midagi on kehvasti... :axe ilmselt rihma hoidev rullik (sile,mis on viga) laseb rihma vastu teravaid poldi ääri ja see lööb rihma kohe katki, ju siis on ära kulunud 2 aastaga.
Katsun selle rulli välja vahetada äärtega oma vastu. nagu õnnetus kaelas preagu krt :P Õnneks selle vahel jõudsin 3 wot scan runi ära teha, nii,et tuunimine sellest seisma ei jäänud :P

Astrona, enne oli nii nüüd 15cm eespool
Pilt
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas taxu »

Pilti vaadates tundub loogiline, et torudest puhub otse vastas asuva anduri peale.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Astrona »

Võibolla 1 andur ongi aeglasem. Logis kah lilla tuleb nagu hiljem.
Võibolla 1 pütt jätabki vahele.

Sul võiks seal ikka 2 WB andurit olla, ja mõlemast kontrollerist lased siis 1V aju.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Oijah, sõidud sõidetud nüüd halval juhul mõneks nädalaks...

Peale esimest rihma lendamist vist sai vähe liiga kuuma auto kuna peale wot-i lendas ja ilmselt paisupaagi kork ei tööta,sest 120-130c ei tekitanud küll mingit auru kuskilt.. igastahes on see lõppenud sellega,et veepumba silikoontihend mis talvel tehtud sai lekib. Õnneks ei ole seda raske uuesti panna, paar h tööd ja lahtivõtmist.

Suure üllatusena aga tuli õlileke - kompressori rihmarattast. Kahjuks on ka põhjus ilmselge- esimene rihm ei teinud piisavalt damaget ja ei juhtunud midagi, teine aga läks rihmaratta ja kompressori vahele ja peavõlli seal on nüüd perses ja lekib kenasti. Peab uurima kas saab seda ise vahetada või kas on sellist tihendit kuskilt kohapealt võtta... tegeleme asjaga .

Pilt

Keegi tihendipoes töötab siis: federal mogul 472311 and the size is 1.000 x 1.437 x 0.250 , eestis siis 25,4 x 36,5 x 6,35 ,on see korrektselt?
siin rebuildist pilte kah,ei tundu eriti keeruline ise ära vahetada.
http://www.ls1tech.com/forums/forced-in ... embly.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Ja miks rihm üldse lendas? Peale esimest rihma oleks võinud ju seda kontrollida aga ei! ... otse kompressori rihmaratta juures olev manuaalse pinguti rullikul laagrid läbi ja pind kulunud ühest äärest nii,et rihm tahab koormuse all pealt maha joosta aga vastu rauda lihtsalt.

Pilt

Palju jama pisikesest rullikust. Lasen uue rulliku treida äärtega või ostan poest,kui on.
Kuna mul see auto ikka suht hästi vastu pidanud siis tunduvad need mulle krdi suured probleemid... samas siin teiste topicut lugedes on see ikka vist köömes... mis natukene lohutab..

Head jaani kõikidele mittesõitvate autode omanikele, õnneks sel ajal autodega ei liigelda :car




Lisaks võiks autole ehitada paar safe bracketit mis rihma lendavad tükid puruks lõikaks, olen näinud kuskil pilte.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Mihkel »

Jällegi tõestatud, et ebatäpseid mõõteriistu pole mõtet installida, kuna nende näiduga pole midagi peale hakata.
Antud juhul siis oli lambda näit vale (nö. paigaldusviga), mis põhjustas sulle anomaaliaid.
Äkki oleks mõtekas mõlemad lambdad tutikad panna, kui enivei stock aju kasutama jääd ja stock aju nende näitudele kõvasti toetub?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

No oleks aga lambdad maksavad raha... mul taga üks lambda veel mida katsetada saab. Tagumisi lambdasid ma muidu ei kasuta.
Hetkel on jah 100mv erinevus sees. Seda ei olnud eelneva lambdaga seega autopoolset mingit jama ma ei kahtlusta nagu pihusti/küünal . Lihtsalt see lõpetas töö lampi ära peale summuti keevitamist...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Peale viljandist edutut otsimist, googeldasin veel kõvasti ja õnnestus sebida lõpuks skfi poolt ülesostetud chicago firma kes samuti seda tihendit toodab , selle kohta veel kuskilt mingi skf -i teisendustabel ja saigi täna õnneks ära tellitud alas-kuul ist. Hind kena 5 eurtsi ja selle hinnaga poleks ma isegi usast saanud koos transaga.

8 juuli peaks kohal olema, ehk siis lasen vahepeal treida uued vahepuksid kinnitusklambrile ja alla vahetükid vahele,et saaks natuke kompressori bracketit rihma jookus eemale... lisaks veel uus rullik sebida. See teeb lihtsalt setupi nats safemaks/kindlamaks ja õnneks pole eriti kallis mod.

Peaks jõudma kenasti ajaliselt need asjad tehtud saadud selleks ajaks.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Iseenesest sõidab taas aga 1 lamda ikka vaja uus osta, universaalne bosch mis täna sai ostetud mina ei suutnud tööle panna , viib homme tagasi.

Tavaline 4 juhtmega lamda iseenesest...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas jeff01 »

Maik kirjutas:Iseenesest sõidab taas aga 1 lamda ikka vaja uus osta, universaalne bosch mis täna sai ostetud mina ei suutnud tööle panna , viib homme tagasi.

Tavaline 4 juhtmega lamda iseenesest...
Tavalisel siis 2 valget kütte jaoks, must signaal nagu ikka ja hall on mass....kuid kuhu see mass õige ühendada oleks kui autol originaalis pole neljane? Olen näinud nii summuti kui ka kere külge ühendatuna kuid kas aju massi külge poleks õigem? või pole kitsaribaliselüldse vahet kuidas ta ühendatud on?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Sai ühendatud nii ja naa,aga toimima ta ei hakanud.
2 valget sai ühendatud autopoolsete 2 pruunide külge... ja ülejäänud 2-te sai ümber tõstetud aga ikkagi ei muffigi.
usa foorumist tambitakse muidugi seda boschi lambdat üleüldiselt väga mutta pidevate läbiminemiste pärast.



Pistikut /juhet nagu kontrollisin teise töötava originaal lambdaga ja see nagu toimis,ehk siis ahel iseenesest on terve .

üks originaal rear lambda annab suht lambi signaale mul ja teine ei tee midagi,ehk jääb 451mV peale pidama,
kahtlane värk, poleks arvanud,et mingi lambda teema üldse tuleb ja seda kiirelt lahendatud ei saa...
Viimati muutis Maik, 14.07.2011 21:26, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta