Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

Sealt kortermajast peaks kõik näha olema mis mul õue peal toimub :lol:
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

Mõtlesin, et teen turbo õlituse vahele õliradiaatori. Mul on olemas üks salongi soenduse radikas mis on üleni alumiinjumist see oleks ideaalne siis, kui see oleks tutikas sest kardan sealse katlakivi sattumist turbosse. Mõtlesin siin seda kas üldse selline radiaator rõhule vastu peab. Või pean otsima ikka õli jaoks mõeldud tükke. Kui sellist lahendust teha siis peaksin radiaatorile uued vannid tegema ja siis ka näeks sisse, kui sodine seal sees oleks. Kas keegi on midagi sellist teinud, et turbo õlitusele radiaatori vahele pannud?
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas Mardo »

milleks leiutada jalgratast
mine lammutusse ja otsi omale sobiv :bb
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas jeff01 »

+1

salongi radikas on ette nähtud töötama reeglina alla 1 bari tingimustes ja õliradikas külmana 5-7 bari all vähemalt. Arvan, et kogu materjali arvutus lähtub sellest kuna radikat pole mõtet ju liiga paksust alumiiniumist teha.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

Leidsin töö juurest endale vist normaalse radika mis on mingi auto automaatkasti õli radikas. Peaks sobima kül aga homme vast saan rohkem aega ja tuhlan veel. :-D
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

Alustasin mootori eemaldamisega :D 3. kord juba siis. Viga seisneb õli rõngastes (ühed vähestest asjadest mida ma ise pole ostnud ja sinna mootorisse pannud, ehk siis seda tegi eelmine omanik) eks homme uurin juba mootori sisu ja klõpsin mõned pildid ka lisaks. Arvatavasti läheb uus rõngaste komplekt ja vaatan kriitilise pilguga ka saaled üle.
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

Pilt
Pilt
Pilt

Nii juhtub, kui on rõhku tõstetud ja kogematta on juurde keeratud ja mõned korrad üle 1bar käib ja muidugi on ka tugevalt süüdi see, et pole suuremat mootori jahutus radiaatorit pannud kuigi 1 bar rõhuga seda soovitatakse. Aga mis seal ikka teeb korda ja sõidab jälle. Oskab keegi öelda, kui suur võib olla kolvi ja silindri vaheline vahe ja mis piirist alates peaksin mõtlema remont mõõdus kolbide peale?
citikas
Postitusi: 11
Liitunud: 02.02.2010 23:45
Asukoht: Eesti

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas citikas »

1986 aasta manuaalis on kirjas
Piston clearance 0,025-0,045mm
Tehase silindri läbimõõduks annab 83,00-83,05mm
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas jeff01 »

Ja kolksumist hakkab kuulma alles ~0,18 mm tolerantsist (Vähemalt minul on nii olnud) :-D
Varem või hiljem pidi see juhtuma...süüdi pole mitte 1 bar või poleks ka 1,5 bari. Süüdi on see, et sel ajal on kas segu lahja või süütenurk liialt suur. Mina mõtleks progeaju peale ja kui ei raatsi investeerida siis vähemalt widebandi ja detoklappide peale.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

Võtsin doonor mootori lahti ja kovid ning plok on paremas seisukorras. Otsustasin, et vahetan ploki koos kolbidega, tundub lihtsam :lol: üks halb asi on õlirõngastega sest kolb on treitud suurema õlirõnga tarbeks mis on 4mm paks :shock: käisin poodides küsimas ja nemad ütlesid, et mõõdu järgi raske otsida. Äkki keegi teab mingisugust lahendust kuidas ma leiaks sellise õlirõnga. Silindri standard mõõt on 83mm õlirõnga paksus on 4mm ja õlirõnga soone sügavus on 5mm.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas jeff01 »

4mm õlirõngaid kasutavad väga paljud bmw mootorid....omal oli hiljuti vaja 4 x89 rõngast ja bmw mootoreid milles selliseid leidub on 6-10tk.

Mine fixusesse ja küsi seda mootoridetailide kataloogi....männan rengat või midagi on võtmesõna ja seal on iga rõnga paksus ja üleval mootorikoodi taga silindri läbimõõt.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas silvia »

Kolvirõngad olemas. kokkupanek läheb ikka väga vaevaliselt sest iga nurgataga on üllatus :-D täna ajasin kolvid epsud ja sõrmed ühte kaalu siis 0.1g täpsusega, tean et pingutasin üle aga vähemalt on ühte kaalu. Alguses kaalusin doonor mootori kepsud kolvid ja sõrmed koos ära ja erinevus kergeima ja raskeima vahel oli 15.5g :shock: Kolbide erinevused olid kõige suuremad midagi 5 ja vahel, kepsud võtsin katki läinud mootori omad erinevus oli max 0,8g ja sõrmed samuti ja nende kaalu erinevus oli 0,4g. Nüüd on veel 2 varjanti mis vaja nuputada. Plokikaas vajas lihvi 0,4mm eelmine lihvimine võttis 0,2mm kokku siis 0,6mm, ise mõtlen metallist tihendi peale ja siis saaks pakussega asja paika ja muidugi teised selliste mootoritega tegelevad inimesed soovitavad metalltihendit kuna papist asi kipub järgi andma, kui enam originaal rõhuga ei sõideta. või sis ehitada teine plokikaas mis on 8 küünlaga ümber 4 küünlaga asjaks ehk pimedad ette ja valma ning muidugi kerge remont lihvimine , klappide sooveldus, juhtpuksid jne ja siis paneks ikkagi metallist tihendi.
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas LordVampire »

silvia kirjutas:Arvan, et mõni juba Tartus nägi kuidas ma Silviaga ringi vurasin ja sinine suits taga :D turbost lekib õli peab kiirelt selle korda tegema ja paningi auto täna aia äärde seisma ja loodetavasti sellel NV suudan selle probleemiga tegeleda. Tegelikult oli mul see NV plaanitud Mazda käigukast vahetada, loodan et jõuan sedagi, muidu Mazdale on mul olemas 4WD süsteem aga kast on natuke haiget saanud ja seega läheb alla tavaline EV käigukast.
Muidu, kui kellegil peaks vedelema BMW 2,4 turbot MIS ON KATKI siis oleksin ülimalt tänulik, kui see mõne kosutava õlle eest minuni jõuaks.
Ja nii nad seal aia ääres nukralt seisavad.
Pilt

Amn, sellisest mazdast ka mingi teema on kuskil? ... 4wd turbo coupe, neid ei saa küll palju olla :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Eero_S
Postitusi: 7
Liitunud: 03.02.2008 23:48
Asukoht: Eesti

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas Eero_S »

http://www.mazdaklubi.com/foorum/topic14195.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Postitus Postitas LordVampire »

Nojah, turbo mõtlesin ma kuskilt ridadevahelt ise juurde, 4 vedu sedaani pealt... ja kast lisajõule nõrk. Krt kahju muidugi... mõte oleks päris pull. Aga omanikule inseneri leidlikust! Mõtleb äkki mõne hea lahenduse :D :bb
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Vasta