Turbo legaliseerimine?
Turbo legaliseerimine?
Tervist
Kas Eestis on variant kuidas ise peale pandud turbo kuidagi legaalseks muuta? Auto kapoti all ei hakka see tõesti silma aga tsiklil on asjad vähe teised.
Kas Eestis on variant kuidas ise peale pandud turbo kuidagi legaalseks muuta? Auto kapoti all ei hakka see tõesti silma aga tsiklil on asjad vähe teised.
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
Re: Turbo legaliseerimine?
Kui samale mudelile pole turbomootorit paigaldatud, siis on ainuke võimalus võistlusautona arvele võtta. Ja seegi on uue liiklusseadusega parajaks jandiks aetud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Turbo legaliseerimine?
aga kui on samale mudelile paigaldatud - kuidas siis?
tel. +372 56 647 667
www.simba.ee
www.simba.ee
Re: Turbo legaliseerimine?
Auto puhul vormistad mootorivahetuse. Välimuselt peaks asi ikkagi stock jääma, ehk siis võib tekkida probleeme igasugu isevalmistatud torustike, kollede jmga, kuid see pole üldiselt muret valmistanud.
Mootorratta puhul ilmselt on raske turboga varianti leida.
Mootorratta puhul ilmselt on raske turboga varianti leida.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Turbo legaliseerimine?
Kas omavalmistatuna ei saa arvele võtta?
Sellest on küll teemasid olnud,aga mitte vist siin foorumis.
Sellest on küll teemasid olnud,aga mitte vist siin foorumis.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Turbo legaliseerimine?
Mõte mul muidugi endaarvates tore, et klopisin erinevate tsiklite osadest meelepärase ratta kokku ("streetfighteri") ja paneks siis turbo ka vahele puhuma. Mootorivahetus vist ei ole teemaks, kuna turboga tsikleid enam ei toodeta
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Turbo legaliseerimine?
Lähen küll kaherattalistest eemale, kuid jään teema pealkirja pidama.
Kui tehase poolt on paigaldatud antud sõidu autole sama kubatuuriga 2x võimsam mootor (turbo IC), kuid antud isendil ei ole hetkel see kõige võimsam. Siis minu teada tohib paigaldada antud isendile see kõige võimsam mootor, kui mootori kubatuur, kaal ja võimsus ei ole originaal mootorist teatud % võrra suurem. (LKS on kirjas a la 15, 20 ja 25% vms)
Kuid, kui paigaldan antud isendile selle võimsama mootori koos turboga jne. Originaal juppe kasutades, kas ja kuidas pean selle registreerima Maanteeametis???
Kui tehase poolt on paigaldatud antud sõidu autole sama kubatuuriga 2x võimsam mootor (turbo IC), kuid antud isendil ei ole hetkel see kõige võimsam. Siis minu teada tohib paigaldada antud isendile see kõige võimsam mootor, kui mootori kubatuur, kaal ja võimsus ei ole originaal mootorist teatud % võrra suurem. (LKS on kirjas a la 15, 20 ja 25% vms)
Kuid, kui paigaldan antud isendile selle võimsama mootori koos turboga jne. Originaal juppe kasutades, kas ja kuidas pean selle registreerima Maanteeametis???
Re: Turbo legaliseerimine?
Helistasin ARKI tehnilisse komisjoni selle teemaga seoses.
Kui teed avalduse mootori vahetamiseks võimsama vastu siis see uus mootor tohib erineda 30% töömahu, 20% võimsuse ja 10% massi poolest. Kui avaldus on vastu võetud siis tuleb tasuda riigilõin registriandemete muutmise pärast, mis oli 300kr vanas rahas.
Kuna mina peaks enda tsikli puhul vähemasti uue raami ise valmistama, et turbot ametlikult legaliseerida, siis on peas teine mõte. Tean, et ralliautod võivad teedel liigelda turvapuuriga. Kui ma registreeriks tsikli võistlusmasinaks siis ehk on selline variant võimalik, et iga kord kui politsei kinni peab, saan öelda, et sõidan ringrajale harjutama. Kuidas see täpselt on?
Kui teed avalduse mootori vahetamiseks võimsama vastu siis see uus mootor tohib erineda 30% töömahu, 20% võimsuse ja 10% massi poolest. Kui avaldus on vastu võetud siis tuleb tasuda riigilõin registriandemete muutmise pärast, mis oli 300kr vanas rahas.
Kuna mina peaks enda tsikli puhul vähemasti uue raami ise valmistama, et turbot ametlikult legaliseerida, siis on peas teine mõte. Tean, et ralliautod võivad teedel liigelda turvapuuriga. Kui ma registreeriks tsikli võistlusmasinaks siis ehk on selline variant võimalik, et iga kord kui politsei kinni peab, saan öelda, et sõidan ringrajale harjutama. Kuidas see täpselt on?
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
Re: Turbo legaliseerimine?
Kuskilt on meelde jäänud,et maanteel sõitmise teekonna pead nüüd kooskõlastama mingi ametiga ja seega kontrollitav politsei poolt !
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Turbo legaliseerimine?
Värske liiklusseadus:
§ 82. Võistlusauto
(1) Võistlusauto on auto, mis on ette nähtud ainult autospordivõistlustel või -treeningutel osalemiseks ning mis vastab Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) või Eesti Autospordi Liidu kehtestatud nõuetele.
(2) Võistlusauto võib osaleda liikluses ainult seoses Eesti Autospordi Liidus registreeritud autospordivõistluste ja -treeningutega võistluse või treeningu juhendi kohaselt ja kooskõlastatult võistluse korraldajaga. Võistlusautot võib juhtida liikluses ainult Eesti Autospordi Liidu väljastatud sõitjalitsentsi omav isik.
Re: Turbo legaliseerimine?
Rallikatel on kindlaks määratud marsruut mida nad peavad läbima kui sõidavad ühel kiiruskatselt teisele ja poksi aladele. Minuteada ei tohi rallikaga tänaval liigelda ''niisama''
Kui ise uurisin mootori vahetust siis ca. 3a. tagasi õeldi, et margipõhist mootorit võib vahetada aga kui paned mootori, mida sell masinal pole tehasest pandud siis on 30%, 20%, 10%.
Mina rõhuks juba siis omavalmistatu peale. Soovitatav oleks ikka seal ARK-i tehnoosakonnas kohal käia, saab täpsemalt rääkida ja arutada asja.
Kui ise uurisin mootori vahetust siis ca. 3a. tagasi õeldi, et margipõhist mootorit võib vahetada aga kui paned mootori, mida sell masinal pole tehasest pandud siis on 30%, 20%, 10%.
Mina rõhuks juba siis omavalmistatu peale. Soovitatav oleks ikka seal ARK-i tehnoosakonnas kohal käia, saab täpsemalt rääkida ja arutada asja.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Turbo legaliseerimine?
Siiani on kõik allikad öelnud, et lõpuks ei huvita kedagi see, mis sul kapote all on.
Peaasi et heitgaasid normis on ja ei lärma.
Sport kat alla, turbole katted peale, värvilised voolikud-torud tumedate vastu ja kõik. Vähemalt ma teeks nii oma autoga.
Peaasi et heitgaasid normis on ja ei lärma.
Sport kat alla, turbole katted peale, värvilised voolikud-torud tumedate vastu ja kõik. Vähemalt ma teeks nii oma autoga.
Re: Turbo legaliseerimine?
Ainuke probleem on selles, et tegu on tsikliga ja seal seda turbot niisama kuhugi ära ei peida just.. Kui omavalmistatud masina tahad arvele võtta siis peab olema raam omavalmistatud...
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 10.10.2008 12:07
- Asukoht: tallinn
Re: Turbo legaliseerimine?
ka siin foorumis on üks isik kes ennem sõitis igapäevaselt turbo bikega ja ei tekkinud mingeid probleeme va.üv.
aga mis ta praegu teeb sellest info puudub.
aga mis ta praegu teeb sellest info puudub.
Fiat Coupe 4.4l V8 RWD & toyota soarer 1JZ