Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas gena »

Torustiku mõõtmeid arvestades on ka ummistus peaaegu et välistatud... Sama probleemi ees olin ise ka, kui
veel minu käes oli, midagi seal sisselaske juures ei klapi, mis segab töötamist. Tundub nagu oleks kinni torustik, tõmba näpuga BOV lahti auto töötamise ajal ja hakkab inimlikult tööle, müstika... Variante on mitmeid, proovi mingite lõdvikute torude abil IC süsteem üldse välja jätta, turbost ilma radikata sisselaskesse, kas siis toimib?

Martinez kirjutas:Sai gena käest täna uus pump ära võetud.
Mitte küll sama mis mul oli (tunduvalt väiksem) aga natuke modimist ja ~3-4 bar suutis toota (FPR täna ei näppinud).
Algselt oli sama seis mis eile, et ainult hetkeks võttis pumba taha ning peale turtsatust vaikus.
Peale releede näppimist hakkasid aknad uuesti tööle ja ka auto käivitus.

Esialgu rõõmustasin, et moto läks ilusti käima ja jäi kohe nurruma.
Ühendasin ära turbo ja IC vahelise toru ning koonuse - auto hakkas jälle podisema ning ilma gaasipedaali tallamata käima ei jäänud ja kui pöörded alla lasta siis suri välja.
Miskit ei muutunud ka peale õhulugeja lahtiühendamist.
IC küljest lõdvik lahti ja auto käivitus jälle esimesest pöördest.
Silm enam hämaras ei seletanud ja auto sõitis omal jõul garaazist välja.

MAF vigane?
Saab liiga vähe õhku või siis just liiga palju kui turbo käima tõmbab?
Rõhulekkeid ei jõudnud kontrollida kuid orig. boosti kell liikus küll väga minimaalselt.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

IC ja BOV olid vahel ning turbo ja IC vaheline osa oli lahti. ST IC'st käbi õhk ilusti läbi.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas gena »

Siis peab aga olema turbo juures, äkki see nn. pihustite jahutus mootori eemaldamine oli siiski viga, äkki see aitas õhku läbi turbo imeda kui sisselaskes vaakum. Nagu öeldud... müstika.

Martinez kirjutas:IC ja BOV olid vahel ning turbo ja IC vaheline osa oli lahti. ST IC'st käbi õhk ilusti läbi.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Rain573 »

gena kirjutas:Siis peab aga olema turbo juures, äkki see nn. pihustite jahutus mootori eemaldamine oli siiski viga, äkki see aitas õhku läbi turbo imeda kui sisselaskes vaakum. Nagu öeldud... müstika.

Martinez kirjutas:IC ja BOV olid vahel ning turbo ja IC vaheline osa oli lahti. ST IC'st käbi õhk ilusti läbi.
See asi ei puutu üldse asjasse, minuteada. See puhub õhku siis pihustitepeale kui seal mingi teatud kuumus tekib!
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Üle tüki aja oli eile mahti korra töökoja juurest läbi käia - küll mitte remondi plaanidega aga sai autot uuesti käima proovitud ning mõned klipid tehtud.

Otsisin ka rõhulekkeid kuid ei tuvastanud - hoidis ~1,5 bar ja siis avas BOV'i.

Seekord vahet ei olnud kas IC torustik oli ühendatud või mitte masin ei tahtnud algul käivituda ja hiljem käima jääda.
Võttis pumba vaid hetkeks järgi:



Peale pikka käiamist hakkas lõpuks ka lubama ning käivitus ainult gaasipedaali abil



Soojaks läheb siis jääb ka käima.



Aku sai tühjaks ja proovisõidust materjali ei ole kuid masin poob kinni ja rõhku hoiab ka erinevalt, vahel 0,6 bari, siis 0,3. Korraks sain 1,5 ka kellale.

Miski on ikka väga mäda veel.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas gena »

Martinez kirjutas: Soojaks läheb siis jääb ka käima.
Miski on ikka väga mäda veel.
Miski temp andur?
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Krutib vist ikka vemsi külge, saab ehk pildi selgemaks.
Kahjuks ei ole aga paigaldajal enne kuulõppu aega asjaga tegeleda.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Kuu möödas ja asjad hakkasid vaikselt jälle liikuma.

Teisipäeva öö vastu kolmapäeva:

Pilt

Pilt

Suht kentsakas tundus vaakumvoolikute majandus

Pilt

(gena ma eeldan, et see must plastik korpus seal 3-way klapi juures oli pihustite jahutusvendi vms jaoks ja tiiba peidetud kaabel selle juhtimiseks?)

Väike visand voolikutest

Pilt

Täna lendas sealt vahelt minema carbon canister koos oma voolikutega. Paagist tulev tuulutus ja sisselaskekollektorisse minev ots tuleb lihtsalt pimedaks teha?

Pilt

Teisipäeval leidus auto all punane loik ja täna uurisin asja lähemalt - veepump lekkis.
Ma ei tea mida need spagetisööjatel küll arus oli kui sellise asja välja mõtlesid.

Pilt

Õnneks oli juhtmestik juba eest ja piisas kütuselati, sisselaskekollektori ja roolivõimupumba eemaldamisest ja vähesest metalli painutamisest.

Pilt

Pilt

Pumbalt leidsin koodid 7752921 ja 7769185. Eparts online kataloog ja mulle teada välismaa lehed vastuseid ei andnud.
Ehk saab gena aidata kuna endiselt keegi täpselt ei tea mis kompot seal vahel on. Mootori kood puudub ja 2007 olla sinna uno moto ja turbo vahele tõstetud. Peale seda aga ei tea auto minevikust gena kätte jõudmiseni mitte kui midagi.

Vajaks abi ka JPT pistikute klemmide leidmisega (andurite, pihustite jm. ühendamiseks). Mida kiiremini ja odavamalt (soovitatavalt) Tartust saaks seda parem. Pistikutest ja juba kaablitega ühendatud klemmidest ei ole huvitatud.

Aku peaks ka mingi hetk taha viima, saaks kapoti alla ruumi juurde

Pilt

Martin
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Rain573 »

Martinez kirjutas:Kuu möödas ja asjad hakkasid vaikselt jälle liikuma.

Teisipäeva öö vastu kolmapäeva:

Pilt

Pilt

Suht kentsakas tundus vaakumvoolikute majandus

Pilt

(gena ma eeldan, et see must plastik korpus seal 3-way klapi juures oli pihustite jahutusvendi vms jaoks ja tiiba peidetud kaabel selle juhtimiseks?)

Väike visand voolikutest

Pilt

Täna lendas sealt vahelt minema carbon canister koos oma voolikutega. Paagist tulev tuulutus ja sisselaskekollektorisse minev ots tuleb lihtsalt pimedaks teha?

Pilt

Teisipäeval leidus auto all punane loik ja täna uurisin asja lähemalt - veepump lekkis.
Ma ei tea mida need spagetisööjatel küll arus oli kui sellise asja välja mõtlesid.

Pilt

Õnneks oli juhtmestik juba eest ja piisas kütuselati, sisselaskekollektori ja roolivõimupumba eemaldamisest ja vähesest metalli painutamisest.

Pilt

Pilt

Pumbalt leidsin koodid 7752921 ja 7769185. Eparts online kataloog ja mulle teada välismaa lehed vastuseid ei andnud.
Ehk saab gena aidata kuna endiselt keegi täpselt ei tea mis kompot seal vahel on. Mootori kood puudub ja 2007 olla sinna uno moto ja turbo vahele tõstetud. Peale seda aga ei tea auto minevikust gena kätte jõudmiseni mitte kui midagi.

Vajaks abi ka JPT pistikute klemmide leidmisega (andurite, pihustite jm. ühendamiseks). Mida kiiremini ja odavamalt (soovitatavalt) Tartust saaks seda parem. Pistikutest ja juba kaablitega ühendatud klemmidest ei ole huvitatud.

Aku peaks ka mingi hetk taha viima, saaks kapoti alla ruumi juurde

Pilt

Martin
Kle see veepump on punto 1,4 T ga kül väga sarnane D:
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Sai sinna GT oma sisse ka eile:

Pilt

Carbon canisteri otsad tegin ka pimedaks ja lappasin asjad uuesti kokku tagasi.

Nüüd tuleb oodata kuna elektrik kõne vastu võtab, et saaks VEMSI paigaldamisega edasi tegutseda.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Rain573 »

Martinez kirjutas:Sai sinna GT oma sisse ka eile:

Pilt

Carbon canisteri otsad tegin ka pimedaks ja lappasin asjad uuesti kokku tagasi.

Nüüd tuleb oodata kuna elektrik kõne vastu võtab, et saaks VEMSI paigaldamisega edasi tegutseda.
Aga millepärast Sa selle carbon kanistri äravõtsid vahelt? Ja see kolmik mis seal vahel oli enne seda 3 way klapi on mingi ise aretatud... ei kujuta ettegi mida sellega juhitud on :D See plastik korpus on generaatorijahutus torujaoks.
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Rain573 kirjutas:Aga millepärast Sa selle carbon kanistri äravõtsid vahelt? Ja see kolmik mis seal vahel oli enne seda 3 way klapi on mingi ise aretatud... ei kujuta ettegi mida sellega juhitud on :D See plastik korpus on generaatorijahutus torujaoks.
Üleliigne :badgrin:
Paagil ju endal ka õhutustoru. Ei ole tal seda lisa hingamist vaja - vaevalt, et paagi kokku tõmbab. Enamus näpitud UK masinatel on see minema visatud (kadus koos 3way klapi ja isearetatud kolmikuga).
Musta plastiku kohapealt sain vahepeal targemaks ja kadus ka see sealt. Nagunii ei ulatunud geneka toru selleni - keerasin ta lihtsalt turbost eemale ja otsaga alla, et päris kuuma ei ahmiks ja vedelikud otse sisse ei tuleks.

Nüüd tuleb oodata kuna stryk3r'i tigra häälestatud saab ja siis on lootust ka mul vems peale saada :)

Hetkel mõlgutan mõtteid aku taha viimisele, et kas leiab kuskilt korraliku boxi taha või hakkan ise aretama.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
vuchmann
Postitusi: 38
Liitunud: 12.11.2007 22:09
Asukoht: Elva

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas vuchmann »

Siis kui mina selle auto sain,siis oli sinna eelmine omanik paigaldanud ainult uno plokikaane.Originaal plokikaan vedeleb võibolla mul isegi kodus veel ja uno komplektne mootoriplokk..
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

vuchmann kirjutas:Siis kui mina selle auto sain,siis oli sinna eelmine omanik paigaldanud ainult uno plokikaane.Originaal plokikaan vedeleb võibolla mul isegi kodus veel ja uno komplektne mootoriplokk..
Originaal kaan mõrades?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Ehk on kellegil Tartus pakkuda väikses koguses vaiku ja paksendajat klaasfiibri/kiu/kanga sidumiseks?

Vaja vemsi lcd pesa meisterdamiseks. Leidsin vanast ajast hunniku klaasriiet aga vaik ja paksendaja ei kõlba enam kasutamiseks.

Või on pakkuda mingit alternatiivi sideaineks?

PS! Vaja on väikest kogust, pole mõtet osta jälle hunnikut nurka kuivama.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Vasta