veel minu käes oli, midagi seal sisselaske juures ei klapi, mis segab töötamist. Tundub nagu oleks kinni torustik, tõmba näpuga BOV lahti auto töötamise ajal ja hakkab inimlikult tööle, müstika... Variante on mitmeid, proovi mingite lõdvikute torude abil IC süsteem üldse välja jätta, turbost ilma radikata sisselaskesse, kas siis toimib?
Martinez kirjutas:Sai gena käest täna uus pump ära võetud.
Mitte küll sama mis mul oli (tunduvalt väiksem) aga natuke modimist ja ~3-4 bar suutis toota (FPR täna ei näppinud).
Algselt oli sama seis mis eile, et ainult hetkeks võttis pumba taha ning peale turtsatust vaikus.
Peale releede näppimist hakkasid aknad uuesti tööle ja ka auto käivitus.
Esialgu rõõmustasin, et moto läks ilusti käima ja jäi kohe nurruma.
Ühendasin ära turbo ja IC vahelise toru ning koonuse - auto hakkas jälle podisema ning ilma gaasipedaali tallamata käima ei jäänud ja kui pöörded alla lasta siis suri välja.
Miskit ei muutunud ka peale õhulugeja lahtiühendamist.
IC küljest lõdvik lahti ja auto käivitus jälle esimesest pöördest.
Silm enam hämaras ei seletanud ja auto sõitis omal jõul garaazist välja.
MAF vigane?
Saab liiga vähe õhku või siis just liiga palju kui turbo käima tõmbab?
Rõhulekkeid ei jõudnud kontrollida kuid orig. boosti kell liikus küll väga minimaalselt.