Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Kui kollektor lekib kapoti all natuke downpipe vahelt, kas see võib õhulugejat mõjutada nii,et sumpast hakkab täitsa musta śuitsu ajama?
Mul vähe lekib ja väikse sõidu järel hakkas sumpast suitsema hoopiski...
Mul vähe lekib ja väikse sõidu järel hakkas sumpast suitsema hoopiski...
haidukk ja takk
M: 200sx S13
M: 200sx S13
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Lambda andur saab valet näitu kui väljalaske lekib
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Teoorias ükski küte peale diisli küll musta suitsu ei tekita... suht ükskõik kui rikas see segu seal on .
Õhulugejat summuti ei mõjuta.
Õhulugejat summuti ei mõjuta.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
ka bensiin tekitab rikka segu korral üpriski musta suitsuMaik kirjutas:Teoorias ükski küte peale diisli küll musta suitsu ei tekita... suht ükskõik kui rikas see segu seal on .
Õhulugejat summuti ei mõjuta.
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
ja kuna aju näeb läbi lambda lahjat, siis krutib pahaaimamatult kütust juurde, ja hakkabki musta tulema.Motary1 kirjutas:Lambda andur saab valet näitu kui väljalaske lekib
Teooria: Kui segu on rikas, tekib peale CO2 ja H20 ka CO'd, kuna O on kütusega võrreldes vähe. Ülirikka seguga ei jagu CO kah enam O'd ja välja lendab juba ka puhast C'd ehk tahma. Lisaks tuleb summutist ka üldse põlemata CH ühendeid, mille eest tanklas küsitaksegi EUR'i.
VL lekked mõjuvad ka spoolile halvasti ja võivad olla ka tuleohtlikud, ja on ning ega kõikide mürkide sissehingaminegi tuju alati lõbusaks tee.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Nonii...
kõik teie teooriad toimivad...
must kadus ära kui kollektor sai korralikult kinni...
ja see must oli ikka konkreetne must :D
...
nüüd vaja kuidagi wg saada normaalse rõhu pale, sest praegu viskab turbo mul 1,2 ette kohati ja hakkab mootorist vähe kahju:)
esialgu sätin natuke varrast ka, aga siis pean hakkama vaatama uut wg või siis proovin seda olemasolevat modida ...
oskab keegi nõu anda selle wg modimise kohta? kas mul vaja seda saada kangemaks või lahjemaks?
kõik teie teooriad toimivad...
must kadus ära kui kollektor sai korralikult kinni...
ja see must oli ikka konkreetne must :D
...
nüüd vaja kuidagi wg saada normaalse rõhu pale, sest praegu viskab turbo mul 1,2 ette kohati ja hakkab mootorist vähe kahju:)
esialgu sätin natuke varrast ka, aga siis pean hakkama vaatama uut wg või siis proovin seda olemasolevat modida ...
oskab keegi nõu anda selle wg modimise kohta? kas mul vaja seda saada kangemaks või lahjemaks?
haidukk ja takk
M: 200sx S13
M: 200sx S13
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
actuatori kangi on vaja lühemaks teha, avaneb hiljem. 1.2 bari on maksimaalne, mis sa originaal pihustitega sealt välja võtta võid t25/t28 turboga. Edu 

Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
See 1,2 on siis pmts max, mis pihustitest läbi läheb? Aga kas selle rõhuni siis mootor kannatab originaalseisundis? Ma ise põen rohkem sellepärast, et selle liigse rõhuga mootorile liiga ei teeksMotary1 kirjutas:actuatori kangi on vaja lühemaks teha, avaneb hiljem. 1.2 bari on maksimaalne, mis sa originaal pihustitega sealt välja võtta võid t25/t28 turboga. Edu

Aga tnx for tips/hints !
haidukk ja takk
M: 200sx S13
M: 200sx S13
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Kangi lühemaks tehes ja hiljem avades tõstad sa rõhku. Vaja on ju langetada ?
Motary1 kirjutas:actuatori kangi on vaja lühemaks teha, avaneb hiljem. 1.2 bari on maksimaalne, mis sa originaal pihustitega sealt välja võtta võid t25/t28 turboga. Edu
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Noh perse majas nüüd siis jelle....
kas see sellest üleliigsest rõhust(viimasel korral isegi 1,4) või lihtsalt bad luck, ei ole kindel.....aga burnouti ei teinud ja piirajasse jõudis ainult loetud sekundid(atm)...
igastahes laiali midagi lendas mootoril...aru ei saa kus ja mida, aga kapoti alt ajas valget suitsu ja samamoodi tagant korralikult valget suitsu välja...
mootori suretasin välja ja 5 minuti pärast uuesti käivitades igaljuhul enam ringi ei vedanud mootorit, kuid järgmisel hommikul juba vedas ringi ja läks käima.....küll puterdades ja jätab nagu vahele või üks pütt ei tööta vms...
Õli järgi ei saa aru, et oleks mahlad segamini....mootoririhma vaatasin üle, see täiesti perfektses asendis...turbo ka terve...
paar päeva puhkan ja rahunen, siis peab vist hakkama mootorit demonteerima :S:D:D:D haahaa
eks alustagem küünaltest vms...
kõige ehtsam on see, et sain 50 km sõita :D
aga enne seda vist tegelen cooleri paigaldamisega, kuna kokku sai lepitud ühe kodanikuga, et tuleb teeb ilusad keevitused mul torustikule:) Keegi oskab ehk pakkuda hea hinnaga 90kraadiseid silikoonpõlvi 2tk, mis on üleminekuga 2,5lt 2,0 tollile?
Soovige edu mulle...
kas see sellest üleliigsest rõhust(viimasel korral isegi 1,4) või lihtsalt bad luck, ei ole kindel.....aga burnouti ei teinud ja piirajasse jõudis ainult loetud sekundid(atm)...
igastahes laiali midagi lendas mootoril...aru ei saa kus ja mida, aga kapoti alt ajas valget suitsu ja samamoodi tagant korralikult valget suitsu välja...
mootori suretasin välja ja 5 minuti pärast uuesti käivitades igaljuhul enam ringi ei vedanud mootorit, kuid järgmisel hommikul juba vedas ringi ja läks käima.....küll puterdades ja jätab nagu vahele või üks pütt ei tööta vms...
Õli järgi ei saa aru, et oleks mahlad segamini....mootoririhma vaatasin üle, see täiesti perfektses asendis...turbo ka terve...
paar päeva puhkan ja rahunen, siis peab vist hakkama mootorit demonteerima :S:D:D:D haahaa
eks alustagem küünaltest vms...
kõige ehtsam on see, et sain 50 km sõita :D
aga enne seda vist tegelen cooleri paigaldamisega, kuna kokku sai lepitud ühe kodanikuga, et tuleb teeb ilusad keevitused mul torustikule:) Keegi oskab ehk pakkuda hea hinnaga 90kraadiseid silikoonpõlvi 2tk, mis on üleminekuga 2,5lt 2,0 tollile?
Soovige edu mulle...
haidukk ja takk
M: 200sx S13
M: 200sx S13
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Esimene diagnoos oleks vigane kaanetihend või blokikaane viga. Kui küünlad eemaldad, peaks olema eristatavad "vee" täpid sellisel juhul. Eemalda süütepoolidelt ning kütusepumbalt vool ning aja mootorit starteriga ringi - vaata kas mingit vedelikku silindrist eraldub?markomaan kirjutas:Noh perse majas nüüd siis jelle....
kas see sellest üleliigsest rõhust(viimasel korral isegi 1,4) või lihtsalt bad luck, ei ole kindel.....aga burnouti ei teinud ja piirajasse jõudis ainult loetud sekundid(atm)...
igastahes laiali midagi lendas mootoril...aru ei saa kus ja mida, aga kapoti alt ajas valget suitsu ja samamoodi tagant korralikult valget suitsu välja...
mootori suretasin välja ja 5 minuti pärast uuesti käivitades igaljuhul enam ringi ei vedanud mootorit, kuid järgmisel hommikul juba vedas ringi ja läks käima.....küll puterdades ja jätab nagu vahele või üks pütt ei tööta vms...
Õli järgi ei saa aru, et oleks mahlad segamini....mootoririhma vaatasin üle, see täiesti perfektses asendis...turbo ka terve...
Soovige edu mulle...
Mootor maha jahtudes käivitus, kuid ühes silindris plahvatust tõenöoliselt vee/jahutusvedeliku tõttu ei teki. Et mahlad segamini ja paisupaagist eristatavat õli näha peaks paarkümmend km sõitma...
Edu, Rene
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Eks järgmine kord saad jälle paarkend km sõita, edu. :-/
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
Nüüd paneme kõikidele 200sxidele LS1-7 peale ja mured lahendatud
(mis iseenesest ei ole mootori kaalu ja kompaktsust arvestades üldse halb)
Hädad, mis mul ca18det-iga olid siiski enamasti enda põhjustatud, koonerdamine boost controli pealt ja õlitorud jne.

Hädad, mis mul ca18det-iga olid siiski enamasti enda põhjustatud, koonerdamine boost controli pealt ja õlitorud jne.
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
kuna järgmine kord? :DMaik kirjutas:Eks järgmine kord saad jälle paarkend km sõita, edu. :-/
haidukk ja takk
M: 200sx S13
M: 200sx S13
Re: Nissan 200sx S13 atm cruiser by markomaan
noh,peale kordategemist nägu.
kui ma oma auto korda saan 10ndaks , ma võin testsõidu sulle teha oma kuludega, tasuta-
eks siis otsusta kas ehitada oma 2l edasi või mitte. viljandi on väike linn ja mul on ainult rõõm tervitada ja tutvuda autopededega isiklikult.
see tunne kus auto TAHAB edasi räigelt astuda ... see on HEA TUNNE. Iga mees peaks vähemalt korra elus sellist autot omama.
200sxi ainukene boonus imho on see,et see on KERGE.
kui ma oma auto korda saan 10ndaks , ma võin testsõidu sulle teha oma kuludega, tasuta-
eks siis otsusta kas ehitada oma 2l edasi või mitte. viljandi on väike linn ja mul on ainult rõõm tervitada ja tutvuda autopededega isiklikult.
see tunne kus auto TAHAB edasi räigelt astuda ... see on HEA TUNNE. Iga mees peaks vähemalt korra elus sellist autot omama.
200sxi ainukene boonus imho on see,et see on KERGE.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA