Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
labe
Postitusi: 18 Liitunud: 13.11.2005 19:56
Postitus
Postitas labe » 21.12.2005 12:15
Oodatud teie arvamused. Teoreetiliselt peaks mõlemad turbod siis taha tulema kusagil 2000 pöörde piiril. Tekibki küsimus kas K26 jääb liialt suureks või K24 liialt väikeseks, oskab keegi öelda, kas üldse tasub sellist alternatiivi originaalturbole kasutada (originaal läbi)? Rõhkugi peaks idee järgi mõlemad turbod sama palju andma, kui originaal (0,9 bar)
Tänan, Lauri
Kuuno
Postitusi: 1750 Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli
Postitus
Postitas Kuuno » 21.12.2005 14:10
enda harimiseks proofi netist leida valemeid et arvutada mootori cfm ehk pms õhu liikumine ja selle abil võrdle mõlema turbo map'e!
raxx
Postitusi: 98 Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu
Postitus
Postitas raxx » 21.12.2005 14:34
kindlalt k26,sest k24 on liiga vaike samas tean,et sinu orig turbo suht sama tootlikusega kui k26
labe
Postitusi: 18 Liitunud: 13.11.2005 19:56
Postitus
Postitas labe » 22.12.2005 19:06
ok, tänud vastamast, ilmselt proovin ära ja anna siia ka teada, et mis ja kuidas.
Toivoku
Postitusi: 159 Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:
Postitus
Postitas Toivoku » 23.12.2005 0:09
labe, ära jama, võta sama mis mul, siis vähemalt tuleb turbo juba varakult, mul garreti mingi g25 vms, homme vaatan täpselt järgi.
labe
Postitusi: 18 Liitunud: 13.11.2005 19:56
Postitus
Postitas labe » 27.01.2006 19:08
tekkis veel üks küsimus. Audi 200-l millel ka k26 peal, mis rõhku see kusagil seal 2000-2500 pöörde peal lööb?