Audi wg ei hoia rõhku.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas ahto10 »

Tere,

Mul siis selline mure audi wg-ga, et rõhk tõuseb reguleeritud piirini (näiteks 1,2bari) ja siis langeb 0,5barini ja ennem üles ei lähe, kui korra gaas lahti lasta. Ise arvan, et wg jääb lahti.
Mis võib seda põhjustada?
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas kilplane »

kas sul on manual boostcontroller vahel?
kui jah, siis tuleks bleeder valve teha. ehk siis pisikene auk MBC ja WG vahele. (1mm või väiksema puuriga näiteks.)
sul jääb rõhk, mis WG avab torustikku sisse, kui väljaspool MBC'd rõhk langeb.
ehk WG "näeb" et tal on endiselt 1,2 bar rõhku järgi kui gaas lahti lasta korraks mistõttu laseb kogu mansafti turbost mööda ja seetõttu ei saa rõhk uuesti ülesse minna.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas Astrona »

Boosti mõõdad samast vollast, mis aktuaatorit liigutab? Võibolla on mingi takistus vahel ja turbo ees ning aktuaatoris on siiski püsiv rõhk?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas ahto10 »

Boosti ei mõõda samast vollast. Boosti volla on peale seguklapi ja wg oma tuleb turboküljest.
Kasutan sellist mbc-d
Pilt
Turbo ja wg vahel on ainult see kolmik.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas Astrona »

See on see Hiinakas. Mul küll oli riiulis selline, aga õnneks müüsin. On see kunagi õigesti kah töötanud?
Võibolla sul on lihtsalt suur spike ja siis hoiab 0.5bar.
Kuna sul on aktuaatori rõhk turbo küljest, siis gaasi maha laskmine tekitab hetkeks a la 3bar surge-pulsi, mis lööb WG päris lahti, turbol hoo maha, ja kui uuesti vajutad, siis spaigib uuesti :)

* tuleks keerata nii palju peale, et pärast väheamlt 1.2bar hoiab, ja algul siis spaigib korra 2.2bar :lol:. Ja no siis tegeleks spike probleemiga edasi. Ning alustaks uuest MBC'st.

Pakun, et Mihkel soovitaks paar harjutust paremale õlale, siis kaugele kaugele...

Testimise mõttes võiksid proovida tolle vahelt ära võtta. Palju siis hoiab? Vedru on 0.5bar? Tundub, et too avaneb, kui rõhk käes, ja siis ei taha uuesti sulguda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas kilplane »

leia veel mõni kolmik ja võta boosti kella jaoks rõhk MBC ja WG vahelt..
kui see jääb 1,2 ka siis kui gaasi lahti lased, siis bleedervalve puudu või umbes.
Kui MBC ja turbo vahel on rõhk 1,2 pidevalt siis on torud umbes aga see on minuarust vähetõenäoline.. kui just pole masin lahtiste torudega seisnud ja linnud/rotid pole ICi pesa teinud.

ainult see kolmik mismõttes? ainult ühesuunaklapp on vahel? milleks?

mina süüdistaks ilmselt MBCd või selle installi.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas eclipse »

Audi väline wg? Viska sealt see mbc minema ja pane vedru alla seibe ning reguleeri kuuskandist rõhk paika.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas kilplane »

+1
mul samamoodi.
töötab kenasti. polnud isegi seibe vaja.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas eclipse »

Enamasti see vedru väsinud aga vahest joppab. Selle hiina regulaatoriga on jube spaikimine koguaeg.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas ahto10 »

Ilmselt teen selle wg regullitavaks ja viskan selle mbc üle aja.(kusjuures sisese wg-ga toimis see normaalselt)
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Audi wg ei hoia rõhku.

Postitus Postitas Mihkel »

Probleem ongi antud hetkel selles, et inimesed ei saa aru sellest, et sisese ja välise wg juhtimine käib erinevalt ning ka MBC-d on nendel WG-del erineva tööpõhimõttega.
On olemas ilusti järgi proovitud ja väga hästi töötavad lahendused mõlemale wg-le.
Lisaks on Audi wg-l IMO selline kiiks enamustel küljes, et lõpus hakkab boost veidi langema (~0.2bar).
Vähemalt Sierral oli mul nii ja ka teistel autodel sarnast käitumist näinud.

Seibide lisamisega vedru alla piirate te ka wg klapi käiku.
Mina kasutasin näppimata spilkaga Audi 35mm wg-d ning õiget MBC-d juhtimiseks ning 1.4bar hoida 0.4-0.5bar vedruga polnud mingi probleem.
Võimalik, et see lõpu boosti väike langus on tingitud pehmest vedrust, kuigi TIP oli suht 1:1-ele piirajani.
Samas see langus oli IMO suvalise boostiga, ka 0.5bar baasrõhul. Ning ka 0.7bar MBC-ga juhitud rõhul.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta