Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
räägid ehk täpsemalt, ostsin kasutatud peast ning manuali kaasa ei saanud
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
pedaali alla kruvitakse polt või sis mingi muu reguleeritav tugi mis
takistab siduri "läbi põhja" vajutamist ehk sis paned poldi pedaali
alla ja reguleerid sellisele kõrgusele, et sidur lahutaks.
takistab siduri "läbi põhja" vajutamist ehk sis paned poldi pedaali
alla ja reguleerid sellisele kõrgusele, et sidur lahutaks.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
See on jah, selline pulk, mis ühendab siduri pedaali ta töösilndrit ning ta on reguleeritav.
Teooriate kohaselt tuleks kõikidel autodel pärast siduri vahetamist seda reguleerida.
teine asi mis sul võib olla on see, et ehk sul on siduri voolikutega probleem ning järsemini vajutades need paisuvad hetkeks.
Ma ise sõidan 2G turbo eclipsega ning nende vahetamine on rangelt soovituslik kui kangem sidur peale panna.
Teooriate kohaselt tuleks kõikidel autodel pärast siduri vahetamist seda reguleerida.
teine asi mis sul võib olla on see, et ehk sul on siduri voolikutega probleem ning järsemini vajutades need paisuvad hetkeks.
Ma ise sõidan 2G turbo eclipsega ning nende vahetamine on rangelt soovituslik kui kangem sidur peale panna.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Ma ei tea ühtegi autot millel originaal reg. polt siduri pedaali all, võimalik et pole sellele üldseRaybert kirjutas:Teooriate kohaselt tuleks kõikidel autodel pärast siduri vahetamist seda reguleerida.
tähelepanu pööranud kuna tehase autol pole seda vaja reguleerida, isegi mitte peale siduri
vahetust.

- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Eksid, minu DSM-l ja yhel veel, mõlemal sai sama sidur, oli vaja seda regullida+ töösilindri pulka pikendada. Ilma nende asjadeta ei toiminud asi yldse.Mardo kirjutas:Ma ei tea ühtegi autot millel originaal reg. polt siduri pedaali all, võimalik et pole sellele üldseRaybert kirjutas:Teooriate kohaselt tuleks kõikidel autodel pärast siduri vahetamist seda reguleerida.
tähelepanu pööranud kuna tehase autol pole seda vaja reguleerida, isegi mitte peale siduri
vahetust.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
minu meelest peaks selle töö ära tegema see asjapulk mis juurde läks http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... alNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false; seda saab mõlemat pidi regullida ja regullisimegi nii põhja, kui sai....ja igaksjuhuks veel mainin, et kui rahulikult sõita on kõik 5+ probleemid tulevad ainult kiirel käiguvahetusel, siis on täpselt selline tunne, et sidur ei lahuta piisavalt kiiresti
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Räägi mis see asjapulk siis täpsemalt teeb?
Sa oled proovinud teda ka teisele poole reguleerida?
Ma loodan, et sul ei ole õhku seal süsteemis :D see oleks muidu kõige lihtsam seletus hetkel kuid ma arvan et sellega kõik korras olla.
ma isiklikult arvan, et sinu probleem on siduri pedaali reguleerimine.
Su pedaal peab võimalikult palju silindrit liigutama kuna sul on väga korralik sidur ning ta peab rohkem rõhku sellele panema.
Siin räägib sellest spetsialist ning õpetab mida teha ja kus mis on.
Video on DSM-de kohta kuid süsteem peaks olema sama mis sulgi.
http://www.youtube.com/watch?v=vYJxQyjIhUw" onclick="window.open(this.href);return false;
6 minuti peal ta räägib pedaali reguleerimisest, et kuidas võimalikult palju õli süsteemi saada ning vastavalt sellele rohkem survet ja tänu sellele rohkem siduri lahutamist.
Sa oled proovinud teda ka teisele poole reguleerida?
Ma loodan, et sul ei ole õhku seal süsteemis :D see oleks muidu kõige lihtsam seletus hetkel kuid ma arvan et sellega kõik korras olla.
ma isiklikult arvan, et sinu probleem on siduri pedaali reguleerimine.
Su pedaal peab võimalikult palju silindrit liigutama kuna sul on väga korralik sidur ning ta peab rohkem rõhku sellele panema.
Siin räägib sellest spetsialist ning õpetab mida teha ja kus mis on.
Video on DSM-de kohta kuid süsteem peaks olema sama mis sulgi.
http://www.youtube.com/watch?v=vYJxQyjIhUw" onclick="window.open(this.href);return false;
6 minuti peal ta räägib pedaali reguleerimisest, et kuidas võimalikult palju õli süsteemi saada ning vastavalt sellele rohkem survet ja tänu sellele rohkem siduri lahutamist.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Natukene sai jälle autot paremaks, seekord siis
Perfomance Friction esimesed kaheosalised piduri kettad (-5kg veerevat massi ka vähem)
EBC bluestuff esimesed klotsid 150-950c töö temp
Perfomance Friction 97 tagumised klotsid 75-1100c töö temp
Levinud Ferrodo DS2500 on töötemp 40-530 ja tavalisel klotsil maks 300 kandis, seega suht rinka suunitlusega klotsid.
Sidur sai ka kokkulapitud, lahti sai võetud sellepärast, et käigud lülitusid suurel pöördel raskelt sisse, seest leidsime siis, et carbon ketaste vahel olev metallist vaheketas on kõver ~1mm, seda sai natuke paremaks lihvitud, aga kahjuks tulemus ikkagi kõige parem ei saanud. Alguses arvasin, et ehk on sidurikettad kulunud, originaalis on 3.8mm carbon ketta paksus, miinimum tehase arvates 2.5mm...minul oli 3.7mm

Igastahes loodetavasti vägapalju ei saja ning pühapäeval opentrackile.
Raybert, õhku pole, igatpidi proovinud liigutada, nüüd sai külge, nati proovin sõita ja siis regullib veel sidurit peale, ruumi juurde keerata päris palju.
Siit isegi kokkupanemis õpetuse leidsin http://carbonetic.net/tech/pdfs/CClutch ... EVO4-9.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; aga kõik õieti pandud. Kui regull ei aita, siis ehk on viga kusagil käimaris, olgugi et ükski käik ei taha kõrgel pöördel sisse minna ja vaevalt, et kõikide sünkrod korraga läbi läksid.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Audrust terve autoga tagasi, parimaks ajaks jäi 1:02.04 Täna oli päikest ja vihma, rada oli peale minnes kuiv, kuid õhu niiskus oli suur ja mingit super head pidamist polnud. Samas tänavaleegalsetest rehvidest siiski parim aeg, ettepoole platseerus Roul oma 800+hj viperi ja täis rinka slikkidega.
Seekord sai sõidetud juba julgemalt ning enamus ajast 1.6 boostiga kokku 50 ringi ehk siis tsipa üle 100km.
Sidur sai päeva jooksul vatti ning arvatavasti kulus paremini paika peale ketta lihvimist, sellega seoses liikus siduri lahutus hetk pedaalil keskelt ülemisse ossa ning rajal hakkas korduvalt libisema, homme keerab peale ja ehk saab selle jonksu. Aga käigud ei lähe isegi libiseva siduriga korralikult sisse, seda on graafikult näha ka
http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... emId=98728" onclick="window.open(this.href);return false;
Tumesinine joon on Evo9 täna 1:02.04 3-4-5 käik
Punane joon on Evo9 eelmise nädala teisipäeval 1:03.01 4-5 käik ainult 1.4 bari
Roheline joon on Estfieldiga sõidetud 1:00.04 aeg
Graafikult on näha, et uued pidurid pidurdavad nähtavalt paremini 360m peal 420m peale pidurdades, ehk siis enne tiigi kurvi langes uutel piduritel kiirus 10km/h kiiremini, ehk siis võis hiljem pidurdama hakata
Käiguvahetus 1150 meetri juures võttis lausa 25m aega, ehk siis 0.6seki, oleks kohe 4ndaga sisse sõitnud oleks tulemus parem olnud...tuntavalt
Vihmaga käitus evo samuti suht oodatult, ehk siis lõbus oli sõita, ülejuhitavus ainult kummitas pidevalt ja pidi ise tagumiku libisemist esile kutsuma.
Trajektori pidi samuti valima selle järgi, kus lappimata koht oli, sest uued kohad olid maru libedad. Endal oli see üldse esimest korda märja ilmaga rinkat sõita.
Väike video ka sellest http://www.youtube.com/watch?v=tBIUuy03sbo" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõrvalsõitja otsustas lõpuks, et peab tagasi boxi minema, kuigi on suht palju nii roolis, kui kõrval erinevaid ringradu sõitnud
Eks tuleb harjutada veel ja rinkasõit meelde tuletada, 1:00 sisse võiks loota, et saab R888 sõidetud ka.

Seekord sai sõidetud juba julgemalt ning enamus ajast 1.6 boostiga kokku 50 ringi ehk siis tsipa üle 100km.
Sidur sai päeva jooksul vatti ning arvatavasti kulus paremini paika peale ketta lihvimist, sellega seoses liikus siduri lahutus hetk pedaalil keskelt ülemisse ossa ning rajal hakkas korduvalt libisema, homme keerab peale ja ehk saab selle jonksu. Aga käigud ei lähe isegi libiseva siduriga korralikult sisse, seda on graafikult näha ka
http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... emId=98728" onclick="window.open(this.href);return false;
Tumesinine joon on Evo9 täna 1:02.04 3-4-5 käik
Punane joon on Evo9 eelmise nädala teisipäeval 1:03.01 4-5 käik ainult 1.4 bari
Roheline joon on Estfieldiga sõidetud 1:00.04 aeg
Graafikult on näha, et uued pidurid pidurdavad nähtavalt paremini 360m peal 420m peale pidurdades, ehk siis enne tiigi kurvi langes uutel piduritel kiirus 10km/h kiiremini, ehk siis võis hiljem pidurdama hakata
Käiguvahetus 1150 meetri juures võttis lausa 25m aega, ehk siis 0.6seki, oleks kohe 4ndaga sisse sõitnud oleks tulemus parem olnud...tuntavalt
Vihmaga käitus evo samuti suht oodatult, ehk siis lõbus oli sõita, ülejuhitavus ainult kummitas pidevalt ja pidi ise tagumiku libisemist esile kutsuma.
Trajektori pidi samuti valima selle järgi, kus lappimata koht oli, sest uued kohad olid maru libedad. Endal oli see üldse esimest korda märja ilmaga rinkat sõita.
Väike video ka sellest http://www.youtube.com/watch?v=tBIUuy03sbo" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõrvalsõitja otsustas lõpuks, et peab tagasi boxi minema, kuigi on suht palju nii roolis, kui kõrval erinevaid ringradu sõitnud

Eks tuleb harjutada veel ja rinkasõit meelde tuletada, 1:00 sisse võiks loota, et saab R888 sõidetud ka.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Siduri vaheketas ootasin uut pea kuu aega :bs
Algul pidin usast tellima(pea 8000 eeku koos maksudega oleks hinnaks tulnud tavalisel metall kettal), aga lõpuks leidsin tunduvalt odavama variandi Eestist ning siis ei suutnud japs seda välja saata ning muudkui venis ja venis. Eile sai lõpuks kokku, vahepeal sain küll sõita, aga kõvema parema pedaali pressimise peale hakkas libisema, ehk siis auto seisis.
Mõni pilt ka
Hooratta pool näeb kena värviline välja...õnneks teine pool on ok.

Sidur lahtisena, alumine on uus ketas.

Vana vaheketas oli 4.95mm, uus 5.49mm ning mingise carbon värgiga kaetud. Igastahes hetkel peab ja loodame, et nii ka jääb 3x juba seda sidurit lahti kiskunud, igakord 1-2 päeva tööd.
Vahepeal muretsesin kasutatud Yokohama Advan (240/610/17)rinka täis-slikid ning täna sai neid testitud Audrus,

parimaks ajaks 1.00.7 ning ideaalne ring 59.5s, üritasin küll parima aja alla minuti saada, aga pidurid panid segast, päris mitu korda pikalt sirgelt stardi kurvi pidurdades oli vist klotsi tolm ketta peal ja pidi külg ees kurvi võtma.


Ei tea, kas see on EBC bluestuffi klotsi eripära või klots lihtsalt saast või siis ei sobi kettaga kokku?
Need triibud mis seal maas on, on velje pealt maha tulnud tolm, aga eks Audru rada ole muidugi pidurile koormav ka, seda on kenasti näha supporti värvist, mis originaalis on punane.
Rinkal sai täna natukeseks ajaks südame alt jahedaks ka, kui ühes kurvis käis väike lörts ja jõud kadus, tagant sõitjad seletasid veel, et 10cm lont oli pikalt sumpsist väljas. Õnneks oli seekord ainult lahti tulnud turbo lõdvik, mille parandamisele kulus 1.5h, kuna vits mis kinni hoidis oli oma aja ära elanud ja uut peale 18:00 oli raske Pärnust leida ja lõdviku asukoht ka just vahetamise seisukohast kõige mugavam polnud.
Homme ehk lähen vaatan Tabasallu, 4x ainult see aasta rinkal jõudnud käia ja ilma järgi vaadates on sügis juba käes.
Algul pidin usast tellima(pea 8000 eeku koos maksudega oleks hinnaks tulnud tavalisel metall kettal), aga lõpuks leidsin tunduvalt odavama variandi Eestist ning siis ei suutnud japs seda välja saata ning muudkui venis ja venis. Eile sai lõpuks kokku, vahepeal sain küll sõita, aga kõvema parema pedaali pressimise peale hakkas libisema, ehk siis auto seisis.
Mõni pilt ka
Hooratta pool näeb kena värviline välja...õnneks teine pool on ok.
Sidur lahtisena, alumine on uus ketas.
Vana vaheketas oli 4.95mm, uus 5.49mm ning mingise carbon värgiga kaetud. Igastahes hetkel peab ja loodame, et nii ka jääb 3x juba seda sidurit lahti kiskunud, igakord 1-2 päeva tööd.
Vahepeal muretsesin kasutatud Yokohama Advan (240/610/17)rinka täis-slikid ning täna sai neid testitud Audrus,
parimaks ajaks 1.00.7 ning ideaalne ring 59.5s, üritasin küll parima aja alla minuti saada, aga pidurid panid segast, päris mitu korda pikalt sirgelt stardi kurvi pidurdades oli vist klotsi tolm ketta peal ja pidi külg ees kurvi võtma.
Ei tea, kas see on EBC bluestuffi klotsi eripära või klots lihtsalt saast või siis ei sobi kettaga kokku?
Need triibud mis seal maas on, on velje pealt maha tulnud tolm, aga eks Audru rada ole muidugi pidurile koormav ka, seda on kenasti näha supporti värvist, mis originaalis on punane.
Rinkal sai täna natukeseks ajaks südame alt jahedaks ka, kui ühes kurvis käis väike lörts ja jõud kadus, tagant sõitjad seletasid veel, et 10cm lont oli pikalt sumpsist väljas. Õnneks oli seekord ainult lahti tulnud turbo lõdvik, mille parandamisele kulus 1.5h, kuna vits mis kinni hoidis oli oma aja ära elanud ja uut peale 18:00 oli raske Pärnust leida ja lõdviku asukoht ka just vahetamise seisukohast kõige mugavam polnud.
Homme ehk lähen vaatan Tabasallu, 4x ainult see aasta rinkal jõudnud käia ja ilma järgi vaadates on sügis juba käes.
Viimati muutis wirx, 03.08.2011 12:10, muudetud 1 kord kokku.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Tol momendil kui lõdviku lahti lõi ja ma järgi jõudsin, siis ei saanudki aru, mis auto on, kuna must tossupilv oli päris suur. Alguses vaatasin, et corrado, siis alles selgus, et evo.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Kui pikalt teda peeneks lased......(Mitu ringi järjest) ?
Mingeid probleeme vedelike ülekuumenemisega ?
Mingeid probleeme vedelike ülekuumenemisega ?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
kesk difri õli kuumeneb anduri arvates üle sooja ilmaga, aga muidu 10+ ringi jutti ning jahutusvedeliku temp ei liigu kuhugile
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
võtsin siis täna lahti ja panin vanad Ferodo DS2500 asemele, mis on sõitnud umbes poole rohkem rinkat, kui uued EBC bluestuffid. Ferododel oli pool või rohkemgi katet alles, aga EBC bluestuffid nägid välja sellised(vasakul 2 ferodo klotsi) -


Kui välimistel klotsidel oli veel mõni mm pidurdus materjali alles, siis juhipoolne sisemine oli metallini haljas ning kõrvalistuja poolne oli täielikult deformeerunud. Eks ta kuumuse pärast läks selliseks, samas 30 ringiga on seda korraliku klotsi puhul võimatu vist saavutada, seda enam, et ma sõitsin 5-6 kiiret korraga ja siis puhkasin.
Õnneks kettad suurt kahju ei kannatanud, aga igastahes EBC klotsi kunagi enam ei soeta, krdid maksid veel 3000 krooni (ainult ette) ning sõita sai koos jahutus ja soojendus ringidega 80 ringi saugat, kokku ~100km rajal.
Kui välimistel klotsidel oli veel mõni mm pidurdus materjali alles, siis juhipoolne sisemine oli metallini haljas ning kõrvalistuja poolne oli täielikult deformeerunud. Eks ta kuumuse pärast läks selliseks, samas 30 ringiga on seda korraliku klotsi puhul võimatu vist saavutada, seda enam, et ma sõitsin 5-6 kiiret korraga ja siis puhkasin.
Õnneks kettad suurt kahju ei kannatanud, aga igastahes EBC klotsi kunagi enam ei soeta, krdid maksid veel 3000 krooni (ainult ette) ning sõita sai koos jahutus ja soojendus ringidega 80 ringi saugat, kokku ~100km rajal.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Audi miili võistlusel sai käidud eile ja kuna konkurents oli seekord väga nõrk, siis õnnestus kõigest 258km/h tulemusega I koht B klassis saavutada
Esimene sõit sai sõidetud täiesti tavalise tänava seadega, ainult peeglid keerasin maha ja kojamehed võtsin ära, tulemuseks 253km/h

Aga see tulemus jättis Keni oma universaal Audiga I, seega võtsin antitiiva maha ning lisasin natuke kleepsu tuuningut ja saavutasingi 5km/h suurema kiiruse

585hj võiks muidugi rohkem loota, aga seal on päris mitu aga, põhiline probleem on evode õhutakistus tegud, mis on evo9 puhul meeletu 0.38 mõningatel andmetel isegi 0.39
Siit saab aimu sellest rohkem http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile ... oefficient" onclick="window.open(this.href);return false; uskumatu natuke, aga nt Tahoel on sama
aga eks drag area ole muidugi evol väiksem, samas ei viitsinud eriti eeltööd teha ja piltidelt näha, et korralik linnamaasturi kõrgus on evol.
Eeltööd tegin hoopis netis, uurides palju tiiva eemaldamine juurde annab, tuli välja et päris mitmel evol oli üle 250km/h sõites tagumine tiib pooleks läinud (originaalis tipp kiirus alla 250) samas teistel kes tiiva olid eemaldanud oli auto käest läinud 250km/h+ kiirusel, kuna taga ratastelt kaob surujõud ning tagumik läheb kergeks ning auto läheb isegi otse sõites käest, selle kohta leidsin ühe videogi, kus miili sõidul üks evo mees sai spinnitada ~250km/h peal. Teises sõidus oli 230km/h+ kiirusel tegemist teise autoga, hüppas päris kenasti mööda teed, aga õnneks lõppes kõik kenasti ja ka mootor püsis koos
Teine põhjus, miks tulemus nii väikeseks jäi olid käigud siin on maks kiirused erinevate käikudega | 71.8|107.5|145.7|189.9|240.7|301.5| 301.5 on 6ndaga 7700rpm-i juures maks kiirus, aga selleks pidin ma 240 pealt juba ära vahetama, ehk siis viimase käiguga pidi evo kiirendama 60km, samal ajal esimeste käikudega oli vaja ainult 40km, see on arvatavasti ka põhjus miks evod eriti miili sõitudes hiilanud pole 400hj nagu meil nad enamus siin Eestis ole, jääb liiga väheks, et säästu käiguga kiirendama hakata. Kui piirikut tõstetud pole, siis peakski 230 kandis 6 käik enamusel sisse minema ja sinna kanti on enamus evod ka miilil sõitnud Eestis.
Väike video ka II sõidust http://www.youtube.com/watch?v=N2VmCdKX5E8" onclick="window.open(this.href);return false; käigud lähevad ikka veel raskelt sisse, peab kahjuks aeglaselt vahetama

Esimene sõit sai sõidetud täiesti tavalise tänava seadega, ainult peeglid keerasin maha ja kojamehed võtsin ära, tulemuseks 253km/h

Aga see tulemus jättis Keni oma universaal Audiga I, seega võtsin antitiiva maha ning lisasin natuke kleepsu tuuningut ja saavutasingi 5km/h suurema kiiruse

585hj võiks muidugi rohkem loota, aga seal on päris mitu aga, põhiline probleem on evode õhutakistus tegud, mis on evo9 puhul meeletu 0.38 mõningatel andmetel isegi 0.39
Siit saab aimu sellest rohkem http://en.wikipedia.org/wiki/Automobile ... oefficient" onclick="window.open(this.href);return false; uskumatu natuke, aga nt Tahoel on sama

aga eks drag area ole muidugi evol väiksem, samas ei viitsinud eriti eeltööd teha ja piltidelt näha, et korralik linnamaasturi kõrgus on evol.
Eeltööd tegin hoopis netis, uurides palju tiiva eemaldamine juurde annab, tuli välja et päris mitmel evol oli üle 250km/h sõites tagumine tiib pooleks läinud (originaalis tipp kiirus alla 250) samas teistel kes tiiva olid eemaldanud oli auto käest läinud 250km/h+ kiirusel, kuna taga ratastelt kaob surujõud ning tagumik läheb kergeks ning auto läheb isegi otse sõites käest, selle kohta leidsin ühe videogi, kus miili sõidul üks evo mees sai spinnitada ~250km/h peal. Teises sõidus oli 230km/h+ kiirusel tegemist teise autoga, hüppas päris kenasti mööda teed, aga õnneks lõppes kõik kenasti ja ka mootor püsis koos

Teine põhjus, miks tulemus nii väikeseks jäi olid käigud siin on maks kiirused erinevate käikudega | 71.8|107.5|145.7|189.9|240.7|301.5| 301.5 on 6ndaga 7700rpm-i juures maks kiirus, aga selleks pidin ma 240 pealt juba ära vahetama, ehk siis viimase käiguga pidi evo kiirendama 60km, samal ajal esimeste käikudega oli vaja ainult 40km, see on arvatavasti ka põhjus miks evod eriti miili sõitudes hiilanud pole 400hj nagu meil nad enamus siin Eestis ole, jääb liiga väheks, et säästu käiguga kiirendama hakata. Kui piirikut tõstetud pole, siis peakski 230 kandis 6 käik enamusel sisse minema ja sinna kanti on enamus evod ka miilil sõitnud Eestis.
Väike video ka II sõidust http://www.youtube.com/watch?v=N2VmCdKX5E8" onclick="window.open(this.href);return false; käigud lähevad ikka veel raskelt sisse, peab kahjuks aeglaselt vahetama
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!