fiat croma 2,0 turb

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas sidam2 »

tere. mul sellinne mootor 114kw, 88a, mis läheks vaz tüüpi sõiduautole vahele. originaal turbo peaks tal olema Garrett TB0338. ja siit tekibki küsimus, et kuna plaanis mitte päris originaalina jätta seda mootorit siis kas peaks ka teise turbo panema, või lasta see korda teha.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas Ragnar »

sidam2 kirjutas:tere. mul sellinne mootor 114kw, 88a, mis läheks vaz tüüpi sõiduautole vahele. originaal turbo peaks tal olema Garrett TB0338. ja siit tekibki küsimus, et kuna plaanis mitte päris originaalina jätta seda mootorit siis kas peaks ka teise turbo panema, või lasta see korda teha.
Mida sa saavutada tahad ja mida sa muuta tahad ja miks ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas sidam2 »

tahan saavutada rohkem jõudu ja võimsust, kuna niikuinii on kavas teha mootorile kapitaalne remont, kolvid, kepsud, tihendid, jne. arvatavasti ka teine aju jne.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas murjam »

Aga mõtle see number välja, kui palju võimsust tahad saada. Sellest hakkab kõik pihta (mida tasub teha ja mida mitte). Uuri netiavarustest välja, kui suured on erinevate komponentide maksimaalsed võimalikud võimsused. Näiteks, kui suured on pihustid, kui tugev on sidur, käigukast, poolteljed jne jne.
Lühidalt, kui tahad jõudu saada 130kw 118kw asemel, tee kapremont ja keera natuke turborõhku peale. Kui tahad aga 150+kw, tuleb kindlasti juba mõnd komponenti "järele aidata".
Lauda nitro
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas sidam2 »

jõudu tahaks saada natukene alla 200 midagi või sinnakanti. pihustid on bosch 0280150701, 15,8OHM`S, 226CC/Min, 22Lb/hr, (3.6L M5 on samasugused nagu googlest sain), käigukast oli ennem kopikasracingu all ennem, mis ei pidanud seal kaua vastu, nüüd on korda tehtud(seal ikka üle 200kw ja pidamist palju). sidurit ei oska ka valida, praegu originaal. taga on volvo sild, millel poolteljed kõvasti jämedamad kui ladal. kust kolbe ja kepse oleks mõistlik vaadata ?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas murjam »

226cc/min pihustid on 4 silindri (eeldan, et on R-4) peal 200kw saavutamiseks kindlasti liiga vähe. 400+cc/min pihustid peaksid leidma.
Usun, et stock kolvid peavad Su soovitud jõule vastu - mina ei kiirustaks neid vahetama.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas Ragnar »

Pane sinna 16v kaas. Mul neid on. Originaal keps/kolb kannatab ilusti 300hp.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas Ragnar »

Pane näiteks 16v hooratas ja sinna originaal Fiat Coupe Turbo/Alfa 147/156 GTA sidur.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas sidam2 »

nonii, hakkas huvitama selline küsimus. on olemas 2 mootori plokki. üks on corma oma, ja teine coupe. 1 on tasakaalustus võlliga teine mitte. kumb parem. teoreetiliselt peaks parem olema tasakaalustus võlliga, kuid kunagi kuskilt foorumist nägin et see võll oli välja võetud, ja lihtsalt mootori plokile pime ette pandud.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: fiat croma 2,0 turb

Postitus Postitas KaroK »

Oleneb, milleks mootorit kasutada - võidusõidupill käib kahtlemata ilma tasakaalustusvõllitta paremini pöördesse.
Samas tänaval on võlliga väiksem vibratsioon.
Kas väntvõllid on samas kaalus ? Kui tasakaalustusvõlliga mootoril on kergem kolvigrupp ja väntvõll, siis on juba veits väiksem vahe.
Vasta