VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Kui nüüd skeemi vaadata, siis pole nagu mul mitte ükski ajusse minev asi sealt puudu ja mitte ükski asi ei saaks ka loogika alusel seda andurit kasutades ajusse mingit signaali saata, kui kõik aju klemmid on juba ära kasutatud või välja selgitatud.
Bensiinipumpa juba uurisin natuke ja antud pump peaks välja lööma tegelikult vist 5 bari. Miks mul ainult 2,5 oli, ei oska küll öelda. Samas sain selle pumba numbri kataloogi alusel, mitte vana pumba järgi ja seega ma tegelikult ei tea, mis seal küljes üldse on.
Igatahes tellisin omale uue pumba kah ära, mis pole nüüd 044 pump vaid samade andmetega odavam Boschi pump. Kui läheb vaja, siis läheb ja kui ei, siis saan tagasi kah saata vajadusel.
arx
Bensiinipumpa juba uurisin natuke ja antud pump peaks välja lööma tegelikult vist 5 bari. Miks mul ainult 2,5 oli, ei oska küll öelda. Samas sain selle pumba numbri kataloogi alusel, mitte vana pumba järgi ja seega ma tegelikult ei tea, mis seal küljes üldse on.
Igatahes tellisin omale uue pumba kah ära, mis pole nüüd 044 pump vaid samade andmetega odavam Boschi pump. Kui läheb vaja, siis läheb ja kui ei, siis saan tagasi kah saata vajadusel.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
G60-nel on järeljahutussüsteem eraldi temp ja kütuserõhu anduriga.
Selle süsteemi võid sealt minema visata, ei ole reaalselt vaja seda.
Lükkab vendi taha, kui kapotialune temp teatud piiri ületab seistes ja sama on kütusepumbaga, kui rõhk alla teatud piiri langeb seistes.
Selle süsteemi võid sealt minema visata, ei ole reaalselt vaja seda.
Lükkab vendi taha, kui kapotialune temp teatud piiri ületab seistes ja sama on kütusepumbaga, kui rõhk alla teatud piiri langeb seistes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Seda andurit ei ole tõesti vaja minuomal pump on taga 3sek ja seejärel lülitub välja, aju peaks seda juhtima. aga peaks juhtima plussiga mitte massiga, kuna endal jookseb pumbast miinus otse keresse ja releesse jookseb pumbast ainult pluss.ei saa hetkel enne kuu lõppu autojuurde ka, et vaadata
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Hetkel siis olukord selline:
Originaal pump, mis autol küljes, peaks lööma hoopis 1,2 bari ja seda on ilmselgelt vähe. Ma ei oskagi öelda, mis rõhku ma seal ühe silmaga regulaatoril oleval kellal nägin ja mida see kell seal üleüldse näitab. See selleks... Eks nüüd nädalavahetusel rohkem aega süveneda.
Originaal pump on siis monopritse oma ja see 5 bari tundus kuidagi algusest peale ebaloogiline.
Hetkel mul jääb selgusetuks, kas mul on miskit vaja veel juurde elektrisüsteemi ehitada, või mitte. Ma saan aru, et aju peaks juhtima pumpa ja pumba releed, aga mille alusel? Mis info põhjal ta seda sisse ja välja lülitab, kui ta ei tea, mis rõhu pump hetkel üles löönud on
Tellisin ära siis ikkagi 044 pumba, mis on vaja kuidagi sinna vahele saada. Arvatavasti pean alles jätma originaal bensiini mahuti, mis asub siis põhja all.

arx
Originaal pump, mis autol küljes, peaks lööma hoopis 1,2 bari ja seda on ilmselgelt vähe. Ma ei oskagi öelda, mis rõhku ma seal ühe silmaga regulaatoril oleval kellal nägin ja mida see kell seal üleüldse näitab. See selleks... Eks nüüd nädalavahetusel rohkem aega süveneda.
Originaal pump on siis monopritse oma ja see 5 bari tundus kuidagi algusest peale ebaloogiline.
Hetkel mul jääb selgusetuks, kas mul on miskit vaja veel juurde elektrisüsteemi ehitada, või mitte. Ma saan aru, et aju peaks juhtima pumpa ja pumba releed, aga mille alusel? Mis info põhjal ta seda sisse ja välja lülitab, kui ta ei tea, mis rõhu pump hetkel üles löönud on

Tellisin ära siis ikkagi 044 pumba, mis on vaja kuidagi sinna vahele saada. Arvatavasti pean alles jätma originaal bensiini mahuti, mis asub siis põhja all.

arx
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
näeb kahtlaselt meh.sissepritse pumba moodi välja.
aga võin eksida..
meh. sissepritse pump lööb sulle vägeva rõhu sisse kui tahad..
võimalik, et lammarist selline leida oleks odavam?
lisaks ei pea midagi leiutama.. krutid ant külge, kui sinu praegune nägi välja selline nagu pildil.
et kütuserõhku ei peaks ennustama, võid kasvõi mõne õlirõhu anduri omal kütusesüsteemi kruttida... selle tarbeks on täpsust ka kõige odavamatel kelladel. või siis leia mõni hüdraulika kell.(lootuses, et bensiini talub.)
aga võin eksida..
meh. sissepritse pump lööb sulle vägeva rõhu sisse kui tahad..
võimalik, et lammarist selline leida oleks odavam?
lisaks ei pea midagi leiutama.. krutid ant külge, kui sinu praegune nägi välja selline nagu pildil.
et kütuserõhku ei peaks ennustama, võid kasvõi mõne õlirõhu anduri omal kütusesüsteemi kruttida... selle tarbeks on täpsust ka kõige odavamatel kelladel. või siis leia mõni hüdraulika kell.(lootuses, et bensiini talub.)
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Hüdraulika kellad on 0-600bar või sinna kanti. Kõige odavam oleks kui keerad mõnelt vanalt vene traktorilt õlirõhu kella ja keerad torustiku vahele. Olen ise teinud nii kunagi.
Audi 200turbo & Bmw e30 335turbo 350hp
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
kas õlirõhukell ei lähegi hüdraulikakellade alla?
hydroscandis on olemas ka 0-5 bar ja 0-10 bar kellad aga need ei pidevat aga pensu väga taluma.
hydroscandis on olemas ka 0-5 bar ja 0-10 bar kellad aga need ei pidevat aga pensu väga taluma.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Selle joonistatud kütusepumba pildi võtsin ma G60ne manualist, aga mu monopritse süsteem oli põhimõtteliselt sarnane.
Pump ise andis tehniliste andmete järgi ainult 1,2 bari. Mehaanilise pritse pumbad annavad küll tõesti vist ka 10 bari, aga üks asi on barid ja teine asi on minuarust ikkagi kogus. Jansil on vist mehaanilise pritse pump, aga temagi väidab, et see jääb lahjaks.
Bensiinipumba käima jäämise mure on veel hetkel lahendamata, miks ta süüde sees koguaeg taha jääb. Ühe elektriku arvamus oli, et seda pumpa ei lükka välja mitte mingi andur vaid arvatavasti mingi aegrelee. Idepoolest pole ma aga bensiinipumba relee juhtmestikku rohkem puutunud, kui vanast ajust pumba releesse mineva juhtme uue ajuga ühendanud. Seega ei saa ma aru, kas siis aju paneb äkki segast või milles asi. Eks sellega peab veel tulevikus oma pead pisut vaevama.
Pole viimasel ajal olnud mahti oma tegusid siin niipalju pildimaterjalina kajastada, seepärast nagu väike update, mis siis vahepeal tehtud.
Eelviimase nädalavahetuse järgne seis:

Viimase nädalavahetuse täiendasin veel paari vaba päevaga töölt ja ainult selleks, et garaazis asju edasi kiiremini arendada.
Sain kätte ka Bosch 044 pumba, mis siis vana pumbaga võrreldes on ikka tunduvalt pirakam tükk:

Originaal reservuaari jätsin alles ja eelmise pumba asemele tegi treial vastava tüki, millele siis käib ka eelnevalt pumba peal olnud filter:

Algeslt üritasin seda tükki lihtsalt vanast pumbast teha, aga 044 sisend on mingi 16mm + keermega ja vanast pumbast tuli välja 8mm voolik. Seega poleks vist suurt sealt läbi hakanud käima
Auto all nägi siis lõpuks kogu kompott välja selline:

Lisaks kaotasin siis ära kompressori puhul vajaliku tagasivoolu õhutoru, mis siis tühikäigul laseb õhu sisselaske juurest kuhugi kompressorisse tagasi. Mul sellist asja nagu vaja pole, seega sain selle ise teha ja seda juba sellepärast, et pisut torustiku horisontaalset nurka sisselaske juures muuta:

Peale bensiinipumba paigaldust oli järgmine mure, säde. Nimelt oli mul ikkagi endal õigus, kui ma üritasin kuidagi sädet viimane kord üksi vaadata ja ma midagi seal enda arust ei näinud. Mida polnud, seda polnud...
Põhimõtteliselt kulus sädeme otsimise peale pool reedest päeva, kus sai igasugu erinevaid asju ära proovitud ja ikka ei saanu aru, milles asi. Kohalik elektrik ei osanud kah mulle midagi vihjata ja lõpuks andis tema kah aja puuduse tõttu alla.
Mina aga alla ei tahtnud anda, kuigi tuju rikkus nagu mingiks ajaks ära küll.
Siinkohal aga suurimat tänud Mihklile, kes veel õhtusel ajal telefoni teel oskas hea vihje anda, milles probleem võib olla:
Nimelt olin võtnud aju relee jaoks vajaliku lülitava voolu valest kohast ja ajust kadus igakord vool, kui starterit keerasin. Süüde sees oli vool olemas ja kõik nagu paigas, aga starteri asendis oli kohe kogu elu tumm
Nii, kui Mihkel selle vihje andis, olin kindel, et selles mu häda ongi. Vaatasin korra üle ja vea parandamine kaua aega ei võtnud ning reedese pika garaazipäeva sai ikka pauguga lõpetada
Pauguga juba selles mõttes, et kõljes polnud peale väljalasekolletori suurt miskit. Aind kõik hädavajalik käivitamiseks.
Midagi pikalt pläristada ei saanud, kuna ainukese vedelikuna oli mootoris õli ja ega väga aru saanudki, kas kõik silindrid üldse käisidki.
Nüüdseks on siis turbo juba küljes, õlitused paigas ja tuleval nädalavahetusel saab ka väljalaske vast kokku ära keevitada.
Teha on veel küll, aga enamvähem hakkab looma.
Lõppu ka üks küsimus:
Kas tühikäigu mootori üks ots käib sisselakse torusstikku ja kas selle asemel võiks kasutada ka karterituulutuse puhul kasutatavaid väikeseid koonusfiltreid? Kuskil olen sellist lahendust näinud.
arx
Pump ise andis tehniliste andmete järgi ainult 1,2 bari. Mehaanilise pritse pumbad annavad küll tõesti vist ka 10 bari, aga üks asi on barid ja teine asi on minuarust ikkagi kogus. Jansil on vist mehaanilise pritse pump, aga temagi väidab, et see jääb lahjaks.
Bensiinipumba käima jäämise mure on veel hetkel lahendamata, miks ta süüde sees koguaeg taha jääb. Ühe elektriku arvamus oli, et seda pumpa ei lükka välja mitte mingi andur vaid arvatavasti mingi aegrelee. Idepoolest pole ma aga bensiinipumba relee juhtmestikku rohkem puutunud, kui vanast ajust pumba releesse mineva juhtme uue ajuga ühendanud. Seega ei saa ma aru, kas siis aju paneb äkki segast või milles asi. Eks sellega peab veel tulevikus oma pead pisut vaevama.
Pole viimasel ajal olnud mahti oma tegusid siin niipalju pildimaterjalina kajastada, seepärast nagu väike update, mis siis vahepeal tehtud.
Eelviimase nädalavahetuse järgne seis:

Viimase nädalavahetuse täiendasin veel paari vaba päevaga töölt ja ainult selleks, et garaazis asju edasi kiiremini arendada.
Sain kätte ka Bosch 044 pumba, mis siis vana pumbaga võrreldes on ikka tunduvalt pirakam tükk:

Originaal reservuaari jätsin alles ja eelmise pumba asemele tegi treial vastava tüki, millele siis käib ka eelnevalt pumba peal olnud filter:

Algeslt üritasin seda tükki lihtsalt vanast pumbast teha, aga 044 sisend on mingi 16mm + keermega ja vanast pumbast tuli välja 8mm voolik. Seega poleks vist suurt sealt läbi hakanud käima

Auto all nägi siis lõpuks kogu kompott välja selline:

Lisaks kaotasin siis ära kompressori puhul vajaliku tagasivoolu õhutoru, mis siis tühikäigul laseb õhu sisselaske juurest kuhugi kompressorisse tagasi. Mul sellist asja nagu vaja pole, seega sain selle ise teha ja seda juba sellepärast, et pisut torustiku horisontaalset nurka sisselaske juures muuta:
Peale bensiinipumba paigaldust oli järgmine mure, säde. Nimelt oli mul ikkagi endal õigus, kui ma üritasin kuidagi sädet viimane kord üksi vaadata ja ma midagi seal enda arust ei näinud. Mida polnud, seda polnud...
Põhimõtteliselt kulus sädeme otsimise peale pool reedest päeva, kus sai igasugu erinevaid asju ära proovitud ja ikka ei saanu aru, milles asi. Kohalik elektrik ei osanud kah mulle midagi vihjata ja lõpuks andis tema kah aja puuduse tõttu alla.
Mina aga alla ei tahtnud anda, kuigi tuju rikkus nagu mingiks ajaks ära küll.
Siinkohal aga suurimat tänud Mihklile, kes veel õhtusel ajal telefoni teel oskas hea vihje anda, milles probleem võib olla:
Nimelt olin võtnud aju relee jaoks vajaliku lülitava voolu valest kohast ja ajust kadus igakord vool, kui starterit keerasin. Süüde sees oli vool olemas ja kõik nagu paigas, aga starteri asendis oli kohe kogu elu tumm

Nii, kui Mihkel selle vihje andis, olin kindel, et selles mu häda ongi. Vaatasin korra üle ja vea parandamine kaua aega ei võtnud ning reedese pika garaazipäeva sai ikka pauguga lõpetada

Pauguga juba selles mõttes, et kõljes polnud peale väljalasekolletori suurt miskit. Aind kõik hädavajalik käivitamiseks.
Midagi pikalt pläristada ei saanud, kuna ainukese vedelikuna oli mootoris õli ja ega väga aru saanudki, kas kõik silindrid üldse käisidki.
Nüüdseks on siis turbo juba küljes, õlitused paigas ja tuleval nädalavahetusel saab ka väljalaske vast kokku ära keevitada.
Teha on veel küll, aga enamvähem hakkab looma.
Lõppu ka üks küsimus:
Kas tühikäigu mootori üks ots käib sisselakse torusstikku ja kas selle asemel võiks kasutada ka karterituulutuse puhul kasutatavaid väikeseid koonusfiltreid? Kuskil olen sellist lahendust näinud.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Enamasti lülitab aju kütusepumba süüte keeramisel sisse ning hoiab seda 3-5sekundit ja jätab seisma. Kui mootor käivitub, paneb jälle käima. Kui aga aju teab kütuselati otsas oleva anduri põhjal kütuserõhku, on ta ilmselt programmeeritud selle näiduga teatud hetkedel arvestama - miks mitte näiteks käivitamisel kütusepumba juhtimise juures.arxman kirjutas:Ühe elektriku arvamus oli, et seda pumpa ei lükka välja mitte mingi andur vaid arvatavasti mingi aegrelee.
Tühikäigumootor on nagu väike gaasiklapp, mis annab tühikäigu jaoks vajaliku õhukoguse - ehk siis jah, ühendatakse gaasiklapiga "paralleelselt". Saab vabalt ka asja nende pisikeste filtritega lahendada lahendada (mul enda masinalgi aeg-ajalt niimoodi tehtud), kuid turbomootori puhul ära unusta ühesuunaklappi vahele panna, et ülerõhk kaduma ei läheks sealtkauduarxman kirjutas:Kas tühikäigu mootori üks ots käib sisselakse torusstikku ja kas selle asemel võiks kasutada ka karterituulutuse puhul kasutatavaid väikeseid koonusfiltreid?

Lauda nitro
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Kütuselati otsas olev andur ei ole aga kuidagi ajuga ühenduses.
Ma saan nagu ideepolest aru, et võiks olla jah mingi rõhuga lülitav süsteem, aga hetkel ei oska seda kuidagi tööle panna.
Nagu ka Mihkel mainis, siis võibolla on see hoopis seotud mingi jahutus ventilaatori ahelaga vms.
Anduril on ka peal 1,2 bar, st. et nii, kui on 1,2 bari, siis pump enam ei löö.
Tühikäigu mootoriga siis otsustasin ikkagi teha nii, nagu peab ja nii, et ei peaks midagi välja jälle mõtlema hakkama.
Lihtne toruühendus sai nüüd tunduvalt keerulisem:

Seespool siis väiksem põlv tühikäigu mootorisse ja blow-off flants ning väljaspool pesa siis sisselaske temperatuuri andurile (peaks nagu olema selline asi)
Toru materjal on roostevaba ja kõik flantsid on mustast metallist tehtud ning keevitatud on samuti tavalise keevitusega.
Seepärast on arvatavasti torul sellised imelikud keevituse pritsmed.
Hiljem plaanis seda toru ja ka teisi pisut töödelda ja lõpuks autole vastavalt mustaks värvida.
Anduri flants nägi välja selline ja loodetavasti ei hakka rõhuga lekkima:

Summutisüsteemi keevitasin samuti ära valmis ja lambda anduri panin siis selisesse kohta:

Kogu süsteem sai ka siis ära auto alla paigaldatud ja eks näiss, mis häält ta tegema hakkab:

Ainuke asi, mis hetkel tundub nagu kahtlane, on suka pikkus. Kardan, et see asi seal kaua ei kesta ja peab vaatama sinna mõne lühema vahele.
Kui midagi ümber aga vaja suurt teha ei ole, siis tulevikus plaan ka summuti alates sukast mustaks värvida, et see nii ruttu rooste ei läheks.
Pühapäeva õhtuks nägi siis asi välja selline:

Võtsin küljest uuesti sisselaske, et lasta teha ikkagi kuumakindel voolik turbo jahutuseks, mis jäi liiga kollektori lähedale.
See plaanis käia täna ära teha ja peale jaani saab suurema osa vist juba ära kokku kruttida ja jahutusvedeliku sisse ning ka võibolla juba hääled sisse.
Leiutada ja lõpetada on vaja veel toru õhufiltrist turbosse ja ka turbost intercoolerisse. Samuti ka veel siduritross ja lõplikult pole ka otsustanud veel, mida selle karteri tuulutusega teha ja kuidas see kõik lahendada. Eeldan, et viimasega pole alguses veel eriti kiire, kuna rallitada alguses väga niikunii ei saa kuna tahab kõik pisut ka sissesõitu.
arx
Ma saan nagu ideepolest aru, et võiks olla jah mingi rõhuga lülitav süsteem, aga hetkel ei oska seda kuidagi tööle panna.
Nagu ka Mihkel mainis, siis võibolla on see hoopis seotud mingi jahutus ventilaatori ahelaga vms.
Anduril on ka peal 1,2 bar, st. et nii, kui on 1,2 bari, siis pump enam ei löö.
Tühikäigu mootoriga siis otsustasin ikkagi teha nii, nagu peab ja nii, et ei peaks midagi välja jälle mõtlema hakkama.
Lihtne toruühendus sai nüüd tunduvalt keerulisem:

Seespool siis väiksem põlv tühikäigu mootorisse ja blow-off flants ning väljaspool pesa siis sisselaske temperatuuri andurile (peaks nagu olema selline asi)
Toru materjal on roostevaba ja kõik flantsid on mustast metallist tehtud ning keevitatud on samuti tavalise keevitusega.
Seepärast on arvatavasti torul sellised imelikud keevituse pritsmed.
Hiljem plaanis seda toru ja ka teisi pisut töödelda ja lõpuks autole vastavalt mustaks värvida.
Anduri flants nägi välja selline ja loodetavasti ei hakka rõhuga lekkima:

Summutisüsteemi keevitasin samuti ära valmis ja lambda anduri panin siis selisesse kohta:

Kogu süsteem sai ka siis ära auto alla paigaldatud ja eks näiss, mis häält ta tegema hakkab:

Ainuke asi, mis hetkel tundub nagu kahtlane, on suka pikkus. Kardan, et see asi seal kaua ei kesta ja peab vaatama sinna mõne lühema vahele.
Kui midagi ümber aga vaja suurt teha ei ole, siis tulevikus plaan ka summuti alates sukast mustaks värvida, et see nii ruttu rooste ei läheks.
Pühapäeva õhtuks nägi siis asi välja selline:

Võtsin küljest uuesti sisselaske, et lasta teha ikkagi kuumakindel voolik turbo jahutuseks, mis jäi liiga kollektori lähedale.
See plaanis käia täna ära teha ja peale jaani saab suurema osa vist juba ära kokku kruttida ja jahutusvedeliku sisse ning ka võibolla juba hääled sisse.
Leiutada ja lõpetada on vaja veel toru õhufiltrist turbosse ja ka turbost intercoolerisse. Samuti ka veel siduritross ja lõplikult pole ka otsustanud veel, mida selle karteri tuulutusega teha ja kuidas see kõik lahendada. Eeldan, et viimasega pole alguses veel eriti kiire, kuna rallitada alguses väga niikunii ei saa kuna tahab kõik pisut ka sissesõitu.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Kuna oli järjekordselt pikem nädalavahetus, siis leidus piisavalt aega, et autoga tegeleda jällegi.
Tegin siis ära viimased 2 toru, ehk õhufiltrist turbosse ja turbost coolerisse:

Ühendasin siis ära ka kõik jahutused ja õlitused turbole, millest üks on siis tavaline voolik. Eks peab katsteama ja aegajalt kontrollima, et ta seal mingeid kuumakahjustusi ei saa. Iseenesest ei ole ta millegil liiga lähedal:

Laupäeval otsisin siis Tartust poodi, kus siduritross soetada ja ainuke koht, mis lahti vist oli oli Salome. Seal poes polnud juba sada aastat käinud ning poekülastuse tulemusel sai soetatud mingi lihtlabane 6 eurine Golfi siduritross, millest kodus jupitasin ja ehitasin omale sobiva asja kokku.
Siduritrossile vastus tuli samuti omal teha ja see nägi välja siis selline:

Pühapäeva õhtuks jõudsin siis enamus asju kokku panna ja meeletu sissesõit garazist garaaziukse ette võis alata

Tolmukoll sai lõpuks siis jälle päikese kätte:

Pikemaks aga sõit väga ei kujunenudki.
-Käivitub hetkel pikema puterdamise peale, aga seda kindalsti juba lihtsalt süüte pärast.
-Käimise ajal kuulsin, et mingi lamerihma rull nagu kõristaks, mis nagu ei tundunud ära olevat, kui neid asju näpu vahel sai keerutatud.
-Jahutusvedelik sai samuti sisse, aga tundus nagu, et õhk on kuskil ikkagi vahel.
-Summuti löristas mitmest kohast läbi ja ka turbo ning väljalaset ühendava flantsi juurest
-Koostööaldis pole ka allolev detail, mis ei taha kuidagi õli pidama jääda:

Esimese stutsi ma keerasin kohe puru, kui esimese selle jagaja ostsin. Teist ei julge nüüd enam niiväga väänata ja õli loik on ikka koguaeg all.
Eks pean vist tegema sellesse õlifiltri jalga, millesse esimese stutsi ära murdsin, suurema keerme ja mingi asjalikuma stutsi panema. Tõenäoliselt üritan veel seda korra tugevamini kinni keerata, aga tulemus saab olema järjekordne "prõks" ja õlifiltri jala vahetus
Stroboga süüte paika panemine: Mõtlesin, et seoetan omale mingi kodukasutuseks sobiva odavamt sorti strobo süüte paika panemiseks, aga kuna ma seda ennem kasutanud pole, aga tean ainult umbes, mismoodi see peaks käima, siis siit ka küsimus:
Kui mul on hoorattal ainult 1 märk, siis kuidas ma leian selle järgi õige süüte nurga, mis ta olema peaks?
Võibolla pean veel natuke rohkem otsima ja leian mingi märgi veel, aga see ükski on suhteliselt kehvasti nähtav.
Targas Youtube'is oli mingi MSD Ignition õppevideo, kus kõik põhitõed ära seletati. Neil oli seal aga imeline kraadidega kleepekas rihmarattal, millelt kraadide ja muu lugemine on imelihtne
arx
Tegin siis ära viimased 2 toru, ehk õhufiltrist turbosse ja turbost coolerisse:

Ühendasin siis ära ka kõik jahutused ja õlitused turbole, millest üks on siis tavaline voolik. Eks peab katsteama ja aegajalt kontrollima, et ta seal mingeid kuumakahjustusi ei saa. Iseenesest ei ole ta millegil liiga lähedal:

Laupäeval otsisin siis Tartust poodi, kus siduritross soetada ja ainuke koht, mis lahti vist oli oli Salome. Seal poes polnud juba sada aastat käinud ning poekülastuse tulemusel sai soetatud mingi lihtlabane 6 eurine Golfi siduritross, millest kodus jupitasin ja ehitasin omale sobiva asja kokku.
Siduritrossile vastus tuli samuti omal teha ja see nägi välja siis selline:

Pühapäeva õhtuks jõudsin siis enamus asju kokku panna ja meeletu sissesõit garazist garaaziukse ette võis alata


Tolmukoll sai lõpuks siis jälle päikese kätte:

Pikemaks aga sõit väga ei kujunenudki.
-Käivitub hetkel pikema puterdamise peale, aga seda kindalsti juba lihtsalt süüte pärast.
-Käimise ajal kuulsin, et mingi lamerihma rull nagu kõristaks, mis nagu ei tundunud ära olevat, kui neid asju näpu vahel sai keerutatud.
-Jahutusvedelik sai samuti sisse, aga tundus nagu, et õhk on kuskil ikkagi vahel.
-Summuti löristas mitmest kohast läbi ja ka turbo ning väljalaset ühendava flantsi juurest
-Koostööaldis pole ka allolev detail, mis ei taha kuidagi õli pidama jääda:

Esimese stutsi ma keerasin kohe puru, kui esimese selle jagaja ostsin. Teist ei julge nüüd enam niiväga väänata ja õli loik on ikka koguaeg all.
Eks pean vist tegema sellesse õlifiltri jalga, millesse esimese stutsi ära murdsin, suurema keerme ja mingi asjalikuma stutsi panema. Tõenäoliselt üritan veel seda korra tugevamini kinni keerata, aga tulemus saab olema järjekordne "prõks" ja õlifiltri jala vahetus

Stroboga süüte paika panemine: Mõtlesin, et seoetan omale mingi kodukasutuseks sobiva odavamt sorti strobo süüte paika panemiseks, aga kuna ma seda ennem kasutanud pole, aga tean ainult umbes, mismoodi see peaks käima, siis siit ka küsimus:
Kui mul on hoorattal ainult 1 märk, siis kuidas ma leian selle järgi õige süüte nurga, mis ta olema peaks?
Võibolla pean veel natuke rohkem otsima ja leian mingi märgi veel, aga see ükski on suhteliselt kehvasti nähtav.
Targas Youtube'is oli mingi MSD Ignition õppevideo, kus kõik põhitõed ära seletati. Neil oli seal aga imeline kraadidega kleepekas rihmarattal, millelt kraadide ja muu lugemine on imelihtne

arx
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Kui kardad katki keerata mine osta hydroscandist terasest "jagaja" ja terasest 1/8npt niplid ning kasuta korralikku õlikindlat(keemiakindlat)teflonteipi seal vahel.arxman kirjutas: Esimese stutsi ma keerasin kohe puru, kui esimese selle jagaja ostsin. Teist ei julge nüüd enam niiväga väänata ja õli loik on ikka koguaeg all.
Eks pean vist tegema sellesse õlifiltri jalga, millesse esimese stutsi ära murdsin, suurema keerme ja mingi asjalikuma stutsi panema. Tõenäoliselt üritan veel seda korra tugevamini kinni keerata, aga tulemus saab olema järjekordne "prõks" ja õlifiltri jala vahetus
arx
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
arxman kirjutas:Kuna oli järjekordselt pikem nädalavahetus, siis leidus piisavalt aega, et autoga tegeleda jällegi.
Tegin siis ära viimased 2 toru, ehk õhufiltrist turbosse ja turbost coolerisse:
Ühendasin siis ära ka kõik jahutused ja õlitused turbole, millest üks on siis tavaline voolik. Eks peab katsteama ja aegajalt kontrollima, et ta seal mingeid kuumakahjustusi ei saa. Iseenesest ei ole ta millegil liiga lähedal:
Laupäeval otsisin siis Tartust poodi, kus siduritross soetada ja ainuke koht, mis lahti vist oli oli Salome. Seal poes polnud juba sada aastat käinud ning poekülastuse tulemusel sai soetatud mingi lihtlabane 6 eurine Golfi siduritross, millest kodus jupitasin ja ehitasin omale sobiva asja kokku.
Siduritrossile vastus tuli samuti omal teha ja see nägi välja siis selline:
Pühapäeva õhtuks jõudsin siis enamus asju kokku panna ja meeletu sissesõit garazist garaaziukse ette võis alata![]()
Tolmukoll sai lõpuks siis jälle päikese kätte:
Pikemaks aga sõit väga ei kujunenudki.
-Käivitub hetkel pikema puterdamise peale, aga seda kindalsti juba lihtsalt süüte pärast.
-Käimise ajal kuulsin, et mingi lamerihma rull nagu kõristaks, mis nagu ei tundunud ära olevat, kui neid asju näpu vahel sai keerutatud.
-Jahutusvedelik sai samuti sisse, aga tundus nagu, et õhk on kuskil ikkagi vahel.
-Summuti löristas mitmest kohast läbi ja ka turbo ning väljalaset ühendava flantsi juurest
-Koostööaldis pole ka allolev detail, mis ei taha kuidagi õli pidama jääda:
Esimese stutsi ma keerasin kohe puru, kui esimese selle jagaja ostsin. Teist ei julge nüüd enam niiväga väänata ja õli loik on ikka koguaeg all.
Eks pean vist tegema sellesse õlifiltri jalga, millesse esimese stutsi ära murdsin, suurema keerme ja mingi asjalikuma stutsi panema. Tõenäoliselt üritan veel seda korra tugevamini kinni keerata, aga tulemus saab olema järjekordne "prõks" ja õlifiltri jala vahetus
Stroboga süüte paika panemine: Mõtlesin, et seoetan omale mingi kodukasutuseks sobiva odavamt sorti strobo süüte paika panemiseks, aga kuna ma seda ennem kasutanud pole, aga tean ainult umbes, mismoodi see peaks käima, siis siit ka küsimus:
Kui mul on hoorattal ainult 1 märk, siis kuidas ma leian selle järgi õige süüte nurga, mis ta olema peaks?
Võibolla pean veel natuke rohkem otsima ja leian mingi märgi veel, aga see ükski on suhteliselt kehvasti nähtav.
Targas Youtube'is oli mingi MSD Ignition õppevideo, kus kõik põhitõed ära seletati. Neil oli seal aga imeline kraadidega kleepekas rihmarattal, millelt kraadide ja muu lugemine on imelihtne![]()
arx
Kasutasin ise samasugust lahendust, aga selle krdi jubinapärast vahetasin kolm korda karteri tihendit ja otsisin viga sealt kus seda polnud, nimelt need pooleldi pronksist ja veasest olevad stutsid ei kannata vibratsiooni ja mul oli nii rsiti kui piki keeret mõrad sees, soovitan need stutsid välja vahetada !
550hp/493Nm
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Ka mina keerasin 2tk neid huinaasid puru. Kolmandat nii kõvasti ei pingutanud, ning kasutasin ka keermeliimi. Senimaani õnneks peab.
G60 hoorattal on 2 märki! o märk ja siis üks kriips ka veel. See kriips peaks vist 6 kraadi märk olema. Mihkel teab täpsemalt. Enamus hooratastel ongi ainult üks märk näha.
G60 hoorattal on 2 märki! o märk ja siis üks kriips ka veel. See kriips peaks vist 6 kraadi märk olema. Mihkel teab täpsemalt. Enamus hooratastel ongi ainult üks märk näha.
Re: VW Golf 2, 1,8 L, -91, arxman
Mina ei paneks sellist rasket kolmikut otse mootori külge, elu on näidanud, et need murduvad maha või tekivad vibratsiooniga muud vead.
Vea õige õlikindla voolikuga asi kuskile eemale sealt ühenduskohast ja asi hakkab normaalselt kestma.
Hoorattal peaks jah 2 märki olema, 0 ja 6 kraadi. Mälu järgi käis süüte sättimine nii, et karterituulutuse voolik tuli lahti võtta ning töötava mootoriga aju veetemp andur ka lahti ja siis 6 kraadi märgi peale süüde paika keerata.
AutoDatas on kirjeldus ka täitsa olemas.
Vea õige õlikindla voolikuga asi kuskile eemale sealt ühenduskohast ja asi hakkab normaalselt kestma.
Hoorattal peaks jah 2 märki olema, 0 ja 6 kraadi. Mälu järgi käis süüte sättimine nii, et karterituulutuse voolik tuli lahti võtta ning töötava mootoriga aju veetemp andur ka lahti ja siis 6 kraadi märgi peale süüde paika keerata.
AutoDatas on kirjeldus ka täitsa olemas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.