Eks see oleneb kuidas toimima saab, hetkel nii poolel teel Tartu suunas.Astrona kirjutas:Kas lihtsalt testima/seadistama või on ka mingid ootused?
Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Tartus igatahes kohal :D Nägin ära ka masina.. uhke värk. On mingeid eesmärke ka aegade suhtes?
(ma siis see vend kes selle oranzi volvoga siiberdas seal kõrval :D )
(ma siis see vend kes selle oranzi volvoga siiberdas seal kõrval :D )
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Kuriks vist läks mossis näoga täna koju, turbo hääled on ikka metsikud ja päris hästi tõstis ratast maast lahti
Õnnitlused 8,6 puhul

Õnnitlused 8,6 puhul

Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Või, et Tartu rada on nö "liberada"
1.29s 60ft räägib midagi muud.
Aga ootame homme veel lisa siis !

Aga ootame homme veel lisa siis !
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Nüüd hakkavad kõik härra Veljo juures käima, et kuidas ta nii hea pidamise on saanud
Igatahes, panen mõningaid pilte:



Kui isu suuremate ja kvaliteetsemate piltide järgi, siis küsi :P

Igatahes, panen mõningaid pilte:



Kui isu suuremate ja kvaliteetsemate piltide järgi, siis küsi :P
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Seal on natuke rehvilaiust ja läbimõõtu 

Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Samas siis paneb mõtlema see, et miks teised kõvemad mehed ei kasuta lihtsalt laiemaid rehve? Vaevalt, et selliste masinate puhul asi raha taga oleks.. kas lihtsalt ei mahu, või on asjal ikkagi mingi muu konks?
EDIT:
Video ka kiireimast sõidust: http://www.youtube.com/watch?v=6HOIu5AcDmw" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT:
Video ka kiireimast sõidust: http://www.youtube.com/watch?v=6HOIu5AcDmw" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Muljetaks ka siis veidi meie OL debüüdist. Nädalavahetus oli pikk, palav, aga mis peamine....FUN!!
Kohale läksime juba reedel, et uut aju - Autronicut seadistada. Tegime peaaegu 20 starti ja masin hakkas aina paremini liikuma. Imekombel ei läinudki tavapäraselt (loe: mootori õhku lendamine peale paari esimest starti). Kuna ajavõttu polnud, siis ei olnud ette kujutust mis aega auto sõitis, aga tundus suht kiire
Laupäevast võistlust alustasime pika spinnimisega ja ajaks 10.1, mis tekitas kartuse, et hakkan jälle seal kusagil kõrge 9 sekundi kandis tolknema. Aga järgmistes sõitudes hakkas uus auto oma tõelist palet näitama - kõigest 1,6 Bar turborõhuga tulid järjest 9.0 ja kolm korda järjest 8.8 ("turboautod pole stabiilsed" kust ma küll sellist asja kuulnud olen :D). Mis peamine 60 ft ajad liikusid 1.3s alumisse otsa. Jõudsin juba sõiduülikonna ära võtta ja hakkasin õllepurki mõnuga avama kui Viljar mind tagasi kettasse kupatas. Lauri Kuriks oli vahepeal nimelt 8.68 sõitnud. Läksimegi siis päevale punkti panema. Avantüüri tulemiks oli 8.62@257, 60 ft 1.29s. Emotsioon missugune. 4-link seadistust polnud me kordagi puutunud ehk setting, millega auto USAst tuli, jäi ka peale. Stabiilsuse saavutasime vaid auto juhtaju seadistamisega mängides erinevate turborõhkude ja mootoripööretega. Alles nüüd sain aru, kui oluline on hea ja kasutajasõbralik aju, millel ka support olemas.
Pühapäeva alustasime kohe uue rekordiga - 8.5@266 km/h, aga 60 ft läks kehvemaks. Poolfinaali Käbiga suutsime võita suht normaalse ajaga 8.7, teda kummitasid vist ka erinevad motoorianomaaliad. Ja siis finaal Kuriksiga. Hoolimata sellest, et olin jube närvis, võtsin korraliku holeshoti. Aga sellega ka kõik ilus lõppes, turborõhk läks liiga kõrgele ja pidamine kadus. Hambad ristis lappasin rooli ja lõpuks sain auto kontrolli alla ( mahalaskmine polnud ju option
), kuid Lauri läks mööda. Tänu kõrgemale lõppkiirusele (267.9 km/h) jõudsin veidi järgi, kuid pidin ikkagi leppima teise kohaga. Boksis avastasime, et põhjus üsna lihtne. Täiesti otsa olid lõppenud tuttuued slikid, mis pole ka ime kui kolme päevaga üle 30-e burnoudi ja stardi teha. Incar videost avastasin, et pealekauba istusin enamuse sõidust esimese käiguga piirajas kuna käiguvahetamise asemel olin sunnitud tegelema perutava autoga ja käsi jäi lihtsalt väheseks.
Siiski võib öelda, et see nädalavahetus läks 200% täie ette. Mootor jäi terveks, auto sõitis suht otse, tõestatud sai, et ka V6 turboauto võib olla vääriline konkurent OL klassis, palju rekordeid sai uuendatud ja pealekauba veel OL klassis EMV II koht. Mis sa veel oskad debüütvõistlusest tahta
Toreda nädalavahetuse eest kiitused korraldajatele ja kaabu maani maha mu supertiimi ees (VKM - Viljari ja Tõnise isikutes, Benben, Fog, Laur ja Ingel). Loodan, et sarnane konkurents OL klassis säilib terve hooaja, sest see hoiab motti üleval ja tundub, et ka pealtvaatajatele meeldib.
PS Kuna terve võistluse jooksul nägi mootor maksimum ülelaaderõhuna kõigest 1,8 Bar-i, siis ei oska muud öelda kui, et "Järgmine kord rajal näeme r***k"!
Kohale läksime juba reedel, et uut aju - Autronicut seadistada. Tegime peaaegu 20 starti ja masin hakkas aina paremini liikuma. Imekombel ei läinudki tavapäraselt (loe: mootori õhku lendamine peale paari esimest starti). Kuna ajavõttu polnud, siis ei olnud ette kujutust mis aega auto sõitis, aga tundus suht kiire

Laupäevast võistlust alustasime pika spinnimisega ja ajaks 10.1, mis tekitas kartuse, et hakkan jälle seal kusagil kõrge 9 sekundi kandis tolknema. Aga järgmistes sõitudes hakkas uus auto oma tõelist palet näitama - kõigest 1,6 Bar turborõhuga tulid järjest 9.0 ja kolm korda järjest 8.8 ("turboautod pole stabiilsed" kust ma küll sellist asja kuulnud olen :D). Mis peamine 60 ft ajad liikusid 1.3s alumisse otsa. Jõudsin juba sõiduülikonna ära võtta ja hakkasin õllepurki mõnuga avama kui Viljar mind tagasi kettasse kupatas. Lauri Kuriks oli vahepeal nimelt 8.68 sõitnud. Läksimegi siis päevale punkti panema. Avantüüri tulemiks oli 8.62@257, 60 ft 1.29s. Emotsioon missugune. 4-link seadistust polnud me kordagi puutunud ehk setting, millega auto USAst tuli, jäi ka peale. Stabiilsuse saavutasime vaid auto juhtaju seadistamisega mängides erinevate turborõhkude ja mootoripööretega. Alles nüüd sain aru, kui oluline on hea ja kasutajasõbralik aju, millel ka support olemas.
Pühapäeva alustasime kohe uue rekordiga - 8.5@266 km/h, aga 60 ft läks kehvemaks. Poolfinaali Käbiga suutsime võita suht normaalse ajaga 8.7, teda kummitasid vist ka erinevad motoorianomaaliad. Ja siis finaal Kuriksiga. Hoolimata sellest, et olin jube närvis, võtsin korraliku holeshoti. Aga sellega ka kõik ilus lõppes, turborõhk läks liiga kõrgele ja pidamine kadus. Hambad ristis lappasin rooli ja lõpuks sain auto kontrolli alla ( mahalaskmine polnud ju option

Siiski võib öelda, et see nädalavahetus läks 200% täie ette. Mootor jäi terveks, auto sõitis suht otse, tõestatud sai, et ka V6 turboauto võib olla vääriline konkurent OL klassis, palju rekordeid sai uuendatud ja pealekauba veel OL klassis EMV II koht. Mis sa veel oskad debüütvõistlusest tahta

Toreda nädalavahetuse eest kiitused korraldajatele ja kaabu maani maha mu supertiimi ees (VKM - Viljari ja Tõnise isikutes, Benben, Fog, Laur ja Ingel). Loodan, et sarnane konkurents OL klassis säilib terve hooaja, sest see hoiab motti üleval ja tundub, et ka pealtvaatajatele meeldib.
PS Kuna terve võistluse jooksul nägi mootor maksimum ülelaaderõhuna kõigest 1,8 Bar-i, siis ei oska muud öelda kui, et "Järgmine kord rajal näeme r***k"!
Buick GN stage II
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Oleks Ako tahtnud panust Lauri peale panna, siis oleksin niimoodi õlle kaotanud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Väga super sõite tegite tõesti...selliseid 60 feete ja siinkohal kruvimata vedrustusega
Mina arvasin, et selle vedrustuse seadistamine ja käitumine on teil omale 200% selgeks tehtud ja oma teadmisi ka rakendatakse. Tänud 1,5mm puuri laenamise eest
Huvitab mis detaile peale sellist nädalavahetust nö just in case vahetatakse või mida kontrollitakse või mida nö kulumise pärast vahetatakse.


Huvitab mis detaile peale sellist nädalavahetust nö just in case vahetatakse või mida kontrollitakse või mida nö kulumise pärast vahetatakse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Rehve ja pamperseidjeff01 kirjutas:Huvitab mis detaile peale sellist nädalavahetust nö just in case vahetatakse või mida kontrollitakse või mida nö kulumise pärast vahetatakse.

30 paugu jooksul ei vahetatud õligi? Olete filtri lahti lõiganud?
Veljo võiks hakata raamatut kirjutama "10 põhimõttelist viga Eesti dragis, mida ma ei teinud.": 1* Mikromootorid 2* Vabalthingavad... 3* kere valik jne
Usun, et isegi Viljari ja Lauri toetaks Veljot ühe eksemplari ostuga

EDIT: 200m peal oli mõlemal ~205kmh ja viimase 200m'iga 3.1sekiga Lauri kavatas 48kmh, Veljo aga 61kmh. Kui Lauri lõpus maha ei lasknud, siis tähendaks see 27% suuremat võimsuse ja massi suhet! Keskmiselt ~0.55G 200...270kmh vahel

Viimati muutis Astrona, 14.06.2011 10:45, muudetud 2 korda kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Õli ikka vahetasime ühe korra
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Õnnitlused 8.311 puhul. Ilusad sõidud. Mis superfinaali finaalis juhtus? Burnouti ajal pani ka auto küljest miskit ajama? Seoses sellega või miskit muud? 8 sekundi catch-upi oleks küll näha tahtnud
.

Re: Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Superfinaali viimaseks sõiduks keerasime wastegate'id täiesti kinni ehk siis all or nothing versioon :Ddellu kirjutas:Õnnitlused 8.311 puhul. Ilusad sõidud. Mis superfinaali finaalis juhtus? Burnouti ajal pani ka auto küljest miskit ajama? Seoses sellega või miskit muud? 8 sekundi catch-upi oleks küll näha tahtnud.
Paraku tuli juba stagemisel nii suur overboost (1 bari asemel 1,8 bar), et enne starti tegi aju juba boostcuti. Aga kuna võit ei olnudki peaeesmärk, siis eriti ei põe

Loodan, et nüüd teistelegi OL meestele motti juurde antud ja hakkavad äkki read täienema, Taavo-Erkki Vitsut juba kogemata käis veksli välja :D
Tänusõnad lähevad jälle mu tiimile "VKM+tqhq+muiduasjalikudtüübid"

PS Kui kellegil peaks olema head fotot/videot mu esimesest superfinaali sõidust (punase mustangiga), siis oleksin väga tänulik.
Ei hakka ümber trükkima, pikem jutt: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=35798&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Buick GN stage II