turbo rõhu reguleerimine
turbo rõhu reguleerimine
Kas keegi oskab öelda kuidas sisemise wg-ga turbol rõhku reguleerida? Wg klappi juhib aktuaator, aga sellel ei paista mingit regullimise võimalust olevat. MBC-d vaja siis?
Re: turbo rõhu reguleerimine
Üldiselt pannakse jah MBC või EBC aktuaatorit juhtiva vooliku vahele. Ehk baasrõhuks jääb see, mida akutaatori vedru ise hoiab ja MBC või EBC abiga saab vaid rõhku tõsta.
Lauda nitro
Re: turbo rõhu reguleerimine
Vahel on võimalik ka aktuaatori vedru eelpinge (näiteks regullitava hoova pikkusega) timmimisega rõhku tõsta, kusjuures spool peaks kah paranema. Tuleks aga ka veenduda, et WG klapp siis veel suht lõpuni avaneda saab, muidu võib kõrgematel pööretel rõhk iseeneslikult tõusma hakata. Näiteks kompressoriga lased korraks aktuaatorile rõhu peale.
Kindlasti pole paljust mainida ka, et sellisele küsimusele järgneb pahatihti uue mootori ostmine.
Kindlasti pole paljust mainida ka, et sellisele küsimusele järgneb pahatihti uue mootori ostmine.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: turbo rõhu reguleerimine
Njah, ma arvan et ma pean vist baasrõhku madalamaks just laskma. See aktuaatori vedru seal suht tuuga ja hoiab vähemalt mingi 0.8bar kinni ma arvan.
Re: turbo rõhu reguleerimine
Sai siis täna kompressoriga järgi proovitud. Wg hakkab avanema kuskil 0.6 bar pealt.
Esialgu tundub suht mõistlik rõhk, vaatab kuidas asjad vastu peavad ja segu timmi saab.
Esialgu tundub suht mõistlik rõhk, vaatab kuidas asjad vastu peavad ja segu timmi saab.