OK. Nõus. Nii see ongi. Kindlasti oskad pakkuda mis on korraliku asja hind! Jaapanist toomine tähendab tegelikult läbi Soome..... mis kahjuks teeb asja oluliselt kallimaks. Soomest suudan ma ise ka selle ära tuua. Mul tekkis lihtne küsimus....mis on mõistlik? Mis on õige hind korraliku asja eest? Äkki keegi toob otse Jaapanist? Asju võib osta ju kallilt emotsioonide ajel või siis veits ringi vaadates turuhinnaga. Teema paningi selle mõttega, et teada saada kes mida suudab pakkuda. Loodan, et minu eesmärk on sõnastatud suht selgelt....kes suudab teostada projekti? Loomulikult on küss ka rahas. Ja kes tahaks pärast kuulata tuttavate juttu, et loll miks sa sealt ostsid, oleks minuga rääkinud, oleks saanud sellise asja sellise hinnaga......Taavi kirjutas:Mismõttes SR20DET ostmine probleemne on? ES-i kaudu ju Jaapanist saab väga lihtsalt. Korralikku asja võileiva hinnaga ei saa.
project S13
project S13
Soomlased müüvad sulle sama hinnaga, mis ES, kui mitte isegi kallimalt. Mis sa arvad miks ES esindusõigused sai Eestis? Vahe on selles, et pead ise soomlastega asju ajama, sobiva mootori leidma, garantiiasju ajama kui vaja jne. Kui tahad kõik ise teha, siis ehita auto otsast lõpuni valmis ka. Kui tahad kellegilt teenust ost, siis tee seda otsast lõpuni. Kindlasti on asju mida saab kuskilt odavalt ka tutvuste kaudu Eestis, mida ehitajale külge kruvimiseks viia, aga kindlasti ei ole üks nendest asjadest JDM SR20DET mootor.
Ehk olen liiga ründava tooniga, aga nii ma neid asju näen. Eesti suuruses konnatiigis ei ole mõtet eksklusiiv tootele/teenusele enampakkumist korraldada.
Siiani on siis kõik firmad sulle öelnud, et ei suuda seda projekti teostada?Loodan, et minu eesmärk on sõnastatud suht selgelt....kes suudab teostada projekti?
Ehk olen liiga ründava tooniga, aga nii ma neid asju näen. Eesti suuruses konnatiigis ei ole mõtet eksklusiiv tootele/teenusele enampakkumist korraldada.
Ok, see seletab kõik.
Edit: see polnud vaidluseks.
Edit: see polnud vaidluseks.
Viimati muutis hents99, 24.11.2005 22:25, muudetud 1 kord kokku.
project S13
See vaidlus ei vii meid mitte kuhugi.....
ma pidasin silmas Taavi viimaseid postitusi
ma pidasin silmas Taavi viimaseid postitusi
milleks vaielda, meil kõikidel on omad nägemused asjade käigust ja ka finants taust on erinev...
mina näeksin sinu projekti käiku S13 kerele S14 mootor: leedus/saksas vedeleb kindlasti kusagil müügikohas külgavariiga S14 millel mootor ja kogu elektroonika veel toimivad. mine too see sealt sümboolse summaga ära ja võta seda masinat kui nn doonorit
viskad mootori ja kogu juhtmestiku ringi, enda mootori saad ehk isegi eestis kellelegi müüa et mingigi raha tagasi saada
Taavi juhtis pigem sind sinna teele et endale teadvustaksid, et " tasuta lõunaid ei ole olemas " odavalt seda projekti ei teosta ja kokkuvõtteks kulutad ikka sama summa, kui mitte rohkem, mis S14 ostes. nii jääks S13 ka alles sellisena nagu ta sul hetke seisuga on. aga see mudeli valik muidugi sinu teha, kui seda alustad siis oleks endalgi huvi teinekord läbi astuda ja vaadata kuidas edeneb
mina näeksin sinu projekti käiku S13 kerele S14 mootor: leedus/saksas vedeleb kindlasti kusagil müügikohas külgavariiga S14 millel mootor ja kogu elektroonika veel toimivad. mine too see sealt sümboolse summaga ära ja võta seda masinat kui nn doonorit


Taavi juhtis pigem sind sinna teele et endale teadvustaksid, et " tasuta lõunaid ei ole olemas " odavalt seda projekti ei teosta ja kokkuvõtteks kulutad ikka sama summa, kui mitte rohkem, mis S14 ostes. nii jääks S13 ka alles sellisena nagu ta sul hetke seisuga on. aga see mudeli valik muidugi sinu teha, kui seda alustad siis oleks endalgi huvi teinekord läbi astuda ja vaadata kuidas edeneb

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko kirjutas:milleks vaielda, meil kõikidel on omad nägemused asjade käigust ja ka finants taust on erinev...
mina näeksin sinu projekti käiku S13 kerele S14 mootor: leedus/saksas vedeleb kindlasti kusagil müügikohas külgavariiga S14 millel mootor ja kogu elektroonika veel toimivad. mine too see sealt sümboolse summaga ära ja võta seda masinat kui nn doonoritviskad mootori ja kogu juhtmestiku ringi, enda mootori saad ehk isegi eestis kellelegi müüa et mingigi raha tagasi saada
![]()
Taavi juhtis pigem sind sinna teele et endale teadvustaksid, et " tasuta lõunaid ei ole olemas " odavalt seda projekti ei teosta ja kokkuvõtteks kulutad ikka sama summa, kui mitte rohkem, mis S14 ostes. nii jääks S13 ka alles sellisena nagu ta sul hetke seisuga on. aga see mudeli valik muidugi sinu teha, kui seda alustad siis oleks endalgi huvi teinekord läbi astuda ja vaadata kuidas edeneb
Idee iseenesest hea aga mis seisus need odavad s14-d ka on?
Korralikumad on kõik väga kallid üldjuhul. S13 sr20det mootoriga on ka jaapanis väga kallis auto. Muidugi kui mootor on alla 50k km sõitunud. Jaapanist on küsitud hindasid ning kõik sr20det mootorid mis on pärit s13 pealt maksavad $$$ ja neid on ka raskem saada. Kui aga ehitada s14 mootor s13-le siis on vaja väga palju juppe kuskilt tellida, ning need ei ole just kõige odavamad. Ning ei maksa loota et need kaks autot sarnased mingis mõõtmes on.
Ega avariilise S14 leidmine just lihtne pole. Leedu, läti, soome, rootsi ja saksa turul hoian silma peal koguaeg aga ei ole midagi veel avastanud.Marko kirjutas:...
mina näeksin sinu projekti käiku S13 kerele S14 mootor: leedus/saksas vedeleb kindlasti kusagil müügikohas külgavariiga S14 millel mootor ja kogu elektroonika veel toimivad. mine too see sealt sümboolse summaga ära ja võta seda masinat kui nn doonoritviskad mootori ja kogu juhtmestiku ring...
http://www.es-tuning.ee/?action=engines.view&id=1
hind 27650.- ja S13 keretüübi mootor. Ei oska öelda kas ka juhtmestiku ja aju ja turbo ka kaasa saab. Hind pole just halb sest pakkuda ka 22440kr-ga S13 CA18DET mootorit.
302hp/464nm
Ei taha norida aga omanik soovis black top'i. Ja hinnavahe neil kahel on suhteliselt suur.siim_106 kirjutas:...
http://www.es-tuning.ee/?action=engines.view&id=1
hind 27650.- ja S13 keretüübi mootor. Ei oska öelda kas ka juhtmestiku ja aju ja turbo ka kaasa saab. Hind pole just halb sest pakkuda ka 22440kr-ga S13 CA18DET mootorit.
Tegelt oleks huvitav teada mis vahe neil on?henri kirjutas:Ei taha norida aga omanik soovis black top'i. Ja hinnavahe neil kahel on suhteliselt suur.siim_106 kirjutas:...
http://www.es-tuning.ee/?action=engines.view&id=1
hind 27650.- ja S13 keretüübi mootor. Ei oska öelda kas ka juhtmestiku ja aju ja turbo ka kaasa saab. Hind pole just halb sest pakkuda ka 22440kr-ga S13 CA18DET mootorit.

302hp/464nm
ainuke soovitus et ära kasuta 200sx mootorit eriti turboga sest see jookseb kohe laiali. mul tuttav kes tegeleb sellise autoga ja ilma turbota versioon jookseb laiali aastas ca 4 korda ja iga kord erinev jama. küll keps ei hüüa tulles ja on juhtunud ,et ploki sisemus tuleb karteri põhja eemaldamisel pudina välja! muidu on tore auto ja hea ka aga säästad närve kui paned sinna mungi muu mootori ntx primera ja sinn turbo mis on ka muidugi jupp tööd. aga eks see jääb juba igaühe enda otsustada mis enda autoga teha! Jõudu ja respect asja käsile võtmisel!
pacific kirjutas:ainuke soovitus et ära kasuta 200sx mootorit eriti turboga sest see jookseb kohe laiali. mul tuttav kes tegeleb sellise autoga ja ilma turbota versioon jookseb laiali aastas ca 4 korda ja iga kord erinev jama. küll keps ei hüüa tulles ja on juhtunud ,et ploki sisemus tuleb karteri põhja eemaldamisel pudina välja! muidu on tore auto ja hea ka aga säästad närve kui paned sinna mungi muu mootori ntx primera ja sinn turbo mis on ka muidugi jupp tööd. aga eks see jääb juba igaühe enda otsustada mis enda autoga teha! Jõudu ja respect asja käsile võtmisel!

constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5