Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Uku. kirjutas:Nendel Fordi klappidel on ka 17 tyypi lukud, st. 3-me soonega. Lukkude ylaosal on ruumi et klapp 6igesse m66tu saada.
Äkki täpsustad mis Fordi klappidega tegu?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Rain573 »

Endal oli sama probleem, et üks väljalaske klapp oli kõver! Sai tellitud tempra klapp mis on sama mõõtu aga ühe soonega. Balti kood on 070-90397-6.
Aga kusjuures see kuidas klapp kõveraks läks on arusaamatu :S...Kolviga kokku ei tohiks minuteada klapid käia.
Uku.
Postitusi: 23
Liitunud: 07.04.2010 12:32
Asukoht: Tallinn/Soome

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Uku. »

Ford Sierra 2.0 74kw. näiteks.
MTW-Garage
Plokikaante portimine, sportnukad, kaanetööd, hoorataste kergendamine ja lihv, silindrite hoonimine/puurimine jne. R-Koneistus OY Kerava Soome. Tel.+358449880091
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Sai mindud tempra klappide teed.
Tänud Rainile vihje eest :bb

Ehk on lootust homme kaan kätte saada. Turbo->kollektori vaheline tihend peaks lähipäevadel kohale jõudma. Paar vollat ja mõned tikkpoldid soetama ja siis saab ehk uuel nädalal uuesti kokku laduda.

Loodame, et lisaks üllatusi ei tule (ptui ptui ptui).

Korra mõtlesin ka tsipa suurema turbo peale:
Pilt

Aga see aasta vist jääb ära.
Kokku saab siis peab tõsiselt kaaluma, kas hakkab see aasta üldse vemsigi paigaldama.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Raceboy »

Hei,

Progeaju paigaldus sellist jama küll ei tekita, nagu sul plokikaanega oli :D

Aga kui otsustad VEMS'i osta, siis mul on üks sahtlis täiesti olemas ja annaks tiba odavama raha eestki ära, kui vems.hu webshop'is.

Parimat, Peep
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Vems 3.3 on mul olemas juba.
Pilt
Plaanis oli juba veebruaris asi paigaldada. Aga siis tuli madal kompressioon välja ning minul parema käe op.
Hiljem selgus klappide teema ja kuna enamus juppide tarne ajaks on 4+ nädalat siis ongi see asi veninud ja veninud.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Nonii...auto ostust möödas varsti aasta. Kulgeda saanud selle aja jooksul ~1,5kuud.
Viimased 10 kuud auto seisnud ja selle aja jooksul investeeritud ~1700€
Kaane remont ja sellega kaasnevad vidinad on juba maksma läinud ~600€

Täna sain siis kogu krempli uuesti kokku.
Jahutusvedeliku peaks mahutama 4,5 liitrit. 5L kadus aga nagu muti urgu. Tundub, et lekib mõlemalt poolt mootrit. Jaole sain esialgu ainult ühele lekkele. See oli aga piisav, et tänaseks käega lüüa ja auto teadmata ajaks töökojast hoovi lükata.
Nimelt on plokikaanes mõra :x

Pilt

Varem oli see pesa täidetud katkise jahutusvedeliku temp anduri ning rohke silikooniga. Sai soetatud uus andur aga sellest vähe tolku.
Kurb on see, et ainuüksi sama kaane remondiks kulus 318€ (+ uued klapid, juhtpuksid, tihendid jms).

Hetkel närv must, soetatud vems läks müüki ning kurat seda teab mis sest autost edasi saab.

Martin

Edit:

Windorfi tööst ka pilt:

Pilt
Viimati muutis Martinez, 10.08.2011 20:32, muudetud 2 korda kokku.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Maik »

Miks sa seda uuesti silikooniga lihtsalt ei täida ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas eclipse »

Ma usun et see pragu on 3-4mm pikk, niikaua kuni auk plokki jõuab. Lase treialil anduri keere ümber teha, et see rohkem sisse keeraks või siis lase freesiga seda seina sealt maha, et andur kaane sees olevasse keermesse haakuks.
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Rain573 »

Martinez kirjutas:Nonii...auto ostust möödas varsti aasta. Kulgeda saanud selle aja jooksul ~1,5kuud.
Viimased 10 kuud auto seisnud ja selle aja jooksul investeeritud ~1700€
Kaane remont ja sellega kaasnevad vidinad on juba maksma läinud ~600€

Täna sain siis kogu krempli uuesti kokku.
Jahutusvedeliku peaks mahutama 4,5 liitrit. 5L kadus aga nagu muti urgu. Tundub, et lekib mõlemalt poolt mootrit. Jaole sain esialgu ainult ühele lekkele. See oli aga piisav, et tänaseks käega lüüa ja auto teadmata ajaks töökojast hoovi lükata.
Nimelt on plokikaanes mõra :x

Pilt

Varem oli see pesa täidetud katkise jahutusvedeliku temp anduri ning rohke silikooniga. Sai soetatud uus andur aga sellest vähe tolku.
Kurb on see, et ainuüksi sama kaane remondiks kulus 318€ (+ uued klapid, juhtpuksid, tihendid jms).

Hetkel närv must, soetatud vems läks müüki ning kurat seda teab mis sest autost edasi saab.

Martin
Jahutusvedeliku läheb 6 l kokku. Kas see mõra on läbiv või? See fiati kaan on üldse väga s...st materjalist tehtud. Keerasin kunagi täiesti lambist küünlaaugust keerme koos küünlaga välja :S....Ja siis on veel paar sellist ajuvaba asja olnud...audi valuga seda nagu eriti võrrelda ei anna :D Võivolla vedelmetall päästab :D:D:D
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

UM Tartu esindus väitis, et 4,5L läheb jahutusvedeliku.

Sai isegi vedelmetalli peale mõeldud ja tunnike tagasi sai ära ka ostetud.
Täna asjaga tegeleda ei viitsi/taha.

Kobin ära Raadile ja eks tulevikus näha ole kas on vedelmetallist kasu või ei.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Mihkel »

Käi keere keermepuuriga üle, et see punane pask mis autole mõeldud pole sealt kätte saada ning kuivata jahutusvedelikust ka asi ilusti ära.
Mina puhastaks siis cleaneriga veel korralikult keerme ning prooviks ilma koonuskeermeta andurit/pimedat sinna keermeliimiga sisse.
Keermeliim peaks minema ka sinna prakku ja kuivades selle tihedaks tegema.
Vähemalt proovida IMO tasuks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Mihkel kirjutas:Käi keere keermepuuriga üle, et see punane pask mis autole mõeldud pole sealt kätte saada ning kuivata jahutusvedelikust ka asi ilusti ära.
Mina puhastaks siis cleaneriga veel korralikult keerme ning prooviks ilma koonuskeermeta andurit/pimedat sinna keermeliimiga sisse.
Keermeliim peaks minema ka sinna prakku ja kuivades selle tihedaks tegema.
Vähemalt proovida IMO tasuks.
Täpselt nii saigi toimitud + vedelametalliga välimine külg ära kaetud. Uus jahutusvedelik peale ja hetkel jäi pidama. Ise asi mis töötavamootori ja temp muutustega toimuma hakkab.

Samas ei läinud ka tänane päev probleemiteta. Kütuserõhku üle 1 bar ei saa ja seega auto ka ei käivitu. Kas on nüüd vahetatud paagis/torustikus/filtris mingi ummistus või on tõesti pump saba andnud (andmas).

Ehk on kellelgi Tartus pakkuda uut sobivat pumpa?

Pilt

Üles ütlesid ka el. aknad ja peeglid. Ehk lõi lihtsalt kaitsme läbi aga kell juba palju ja ei hakanud täna rohkem sellega pead vaevama.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas gena »

Martinez kirjutas: Ehk on kellelgi Tartus pakkuda uut sobivat pumpa?
Ikka on... seda sama mis seal pildil... uuena ja 29 €
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.

Postitus Postitas Martinez »

Sai gena käest täna uus pump ära võetud.
Mitte küll sama mis mul oli (tunduvalt väiksem) aga natuke modimist ja ~3-4 bar suutis toota (FPR täna ei näppinud).
Algselt oli sama seis mis eile, et ainult hetkeks võttis pumba taha ning peale turtsatust vaikus.
Peale releede näppimist hakkasid aknad uuesti tööle ja ka auto käivitus.

Esialgu rõõmustasin, et moto läks ilusti käima ja jäi kohe nurruma.
Ühendasin ära turbo ja IC vahelise toru ning koonuse - auto hakkas jälle podisema ning ilma gaasipedaali tallamata käima ei jäänud ja kui pöörded alla lasta siis suri välja.
Miskit ei muutunud ka peale õhulugeja lahtiühendamist.
IC küljest lõdvik lahti ja auto käivitus jälle esimesest pöördest.
Silm enam hämaras ei seletanud ja auto sõitis omal jõul garaazist välja.

MAF vigane?
Saab liiga vähe õhku või siis just liiga palju kui turbo käima tõmbab?
Rõhulekkeid ei jõudnud kontrollida kuid orig. boosti kell liikus küll väga minimaalselt.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Vasta