Äkki täpsustad mis Fordi klappidega tegu?Uku. kirjutas:Nendel Fordi klappidel on ka 17 tyypi lukud, st. 3-me soonega. Lukkude ylaosal on ruumi et klapp 6igesse m66tu saada.
Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Endal oli sama probleem, et üks väljalaske klapp oli kõver! Sai tellitud tempra klapp mis on sama mõõtu aga ühe soonega. Balti kood on 070-90397-6.
Aga kusjuures see kuidas klapp kõveraks läks on arusaamatu :S...Kolviga kokku ei tohiks minuteada klapid käia.
Aga kusjuures see kuidas klapp kõveraks läks on arusaamatu :S...Kolviga kokku ei tohiks minuteada klapid käia.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ford Sierra 2.0 74kw. näiteks.
MTW-Garage
Plokikaante portimine, sportnukad, kaanetööd, hoorataste kergendamine ja lihv, silindrite hoonimine/puurimine jne. R-Koneistus OY Kerava Soome. Tel.+358449880091
Plokikaante portimine, sportnukad, kaanetööd, hoorataste kergendamine ja lihv, silindrite hoonimine/puurimine jne. R-Koneistus OY Kerava Soome. Tel.+358449880091
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Sai mindud tempra klappide teed.
Tänud Rainile vihje eest
Ehk on lootust homme kaan kätte saada. Turbo->kollektori vaheline tihend peaks lähipäevadel kohale jõudma. Paar vollat ja mõned tikkpoldid soetama ja siis saab ehk uuel nädalal uuesti kokku laduda.
Loodame, et lisaks üllatusi ei tule (ptui ptui ptui).
Korra mõtlesin ka tsipa suurema turbo peale:

Aga see aasta vist jääb ära.
Kokku saab siis peab tõsiselt kaaluma, kas hakkab see aasta üldse vemsigi paigaldama.
Tänud Rainile vihje eest

Ehk on lootust homme kaan kätte saada. Turbo->kollektori vaheline tihend peaks lähipäevadel kohale jõudma. Paar vollat ja mõned tikkpoldid soetama ja siis saab ehk uuel nädalal uuesti kokku laduda.
Loodame, et lisaks üllatusi ei tule (ptui ptui ptui).
Korra mõtlesin ka tsipa suurema turbo peale:

Aga see aasta vist jääb ära.
Kokku saab siis peab tõsiselt kaaluma, kas hakkab see aasta üldse vemsigi paigaldama.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Hei,
Progeaju paigaldus sellist jama küll ei tekita, nagu sul plokikaanega oli :D
Aga kui otsustad VEMS'i osta, siis mul on üks sahtlis täiesti olemas ja annaks tiba odavama raha eestki ära, kui vems.hu webshop'is.
Parimat, Peep
Progeaju paigaldus sellist jama küll ei tekita, nagu sul plokikaanega oli :D
Aga kui otsustad VEMS'i osta, siis mul on üks sahtlis täiesti olemas ja annaks tiba odavama raha eestki ära, kui vems.hu webshop'is.
Parimat, Peep
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Vems 3.3 on mul olemas juba.

Plaanis oli juba veebruaris asi paigaldada. Aga siis tuli madal kompressioon välja ning minul parema käe op.
Hiljem selgus klappide teema ja kuna enamus juppide tarne ajaks on 4+ nädalat siis ongi see asi veninud ja veninud.

Plaanis oli juba veebruaris asi paigaldada. Aga siis tuli madal kompressioon välja ning minul parema käe op.
Hiljem selgus klappide teema ja kuna enamus juppide tarne ajaks on 4+ nädalat siis ongi see asi veninud ja veninud.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Nonii...auto ostust möödas varsti aasta. Kulgeda saanud selle aja jooksul ~1,5kuud.
Viimased 10 kuud auto seisnud ja selle aja jooksul investeeritud ~1700€
Kaane remont ja sellega kaasnevad vidinad on juba maksma läinud ~600€
Täna sain siis kogu krempli uuesti kokku.
Jahutusvedeliku peaks mahutama 4,5 liitrit. 5L kadus aga nagu muti urgu. Tundub, et lekib mõlemalt poolt mootrit. Jaole sain esialgu ainult ühele lekkele. See oli aga piisav, et tänaseks käega lüüa ja auto teadmata ajaks töökojast hoovi lükata.
Nimelt on plokikaanes mõra

Varem oli see pesa täidetud katkise jahutusvedeliku temp anduri ning rohke silikooniga. Sai soetatud uus andur aga sellest vähe tolku.
Kurb on see, et ainuüksi sama kaane remondiks kulus 318€ (+ uued klapid, juhtpuksid, tihendid jms).
Hetkel närv must, soetatud vems läks müüki ning kurat seda teab mis sest autost edasi saab.
Martin
Edit:
Windorfi tööst ka pilt:

Viimased 10 kuud auto seisnud ja selle aja jooksul investeeritud ~1700€
Kaane remont ja sellega kaasnevad vidinad on juba maksma läinud ~600€
Täna sain siis kogu krempli uuesti kokku.
Jahutusvedeliku peaks mahutama 4,5 liitrit. 5L kadus aga nagu muti urgu. Tundub, et lekib mõlemalt poolt mootrit. Jaole sain esialgu ainult ühele lekkele. See oli aga piisav, et tänaseks käega lüüa ja auto teadmata ajaks töökojast hoovi lükata.
Nimelt on plokikaanes mõra


Varem oli see pesa täidetud katkise jahutusvedeliku temp anduri ning rohke silikooniga. Sai soetatud uus andur aga sellest vähe tolku.
Kurb on see, et ainuüksi sama kaane remondiks kulus 318€ (+ uued klapid, juhtpuksid, tihendid jms).
Hetkel närv must, soetatud vems läks müüki ning kurat seda teab mis sest autost edasi saab.
Martin
Edit:
Windorfi tööst ka pilt:

Viimati muutis Martinez, 10.08.2011 20:32, muudetud 2 korda kokku.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Miks sa seda uuesti silikooniga lihtsalt ei täida ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ma usun et see pragu on 3-4mm pikk, niikaua kuni auk plokki jõuab. Lase treialil anduri keere ümber teha, et see rohkem sisse keeraks või siis lase freesiga seda seina sealt maha, et andur kaane sees olevasse keermesse haakuks.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Jahutusvedeliku läheb 6 l kokku. Kas see mõra on läbiv või? See fiati kaan on üldse väga s...st materjalist tehtud. Keerasin kunagi täiesti lambist küünlaaugust keerme koos küünlaga välja :S....Ja siis on veel paar sellist ajuvaba asja olnud...audi valuga seda nagu eriti võrrelda ei anna :D Võivolla vedelmetall päästab :D:D:DMartinez kirjutas:Nonii...auto ostust möödas varsti aasta. Kulgeda saanud selle aja jooksul ~1,5kuud.
Viimased 10 kuud auto seisnud ja selle aja jooksul investeeritud ~1700€
Kaane remont ja sellega kaasnevad vidinad on juba maksma läinud ~600€
Täna sain siis kogu krempli uuesti kokku.
Jahutusvedeliku peaks mahutama 4,5 liitrit. 5L kadus aga nagu muti urgu. Tundub, et lekib mõlemalt poolt mootrit. Jaole sain esialgu ainult ühele lekkele. See oli aga piisav, et tänaseks käega lüüa ja auto teadmata ajaks töökojast hoovi lükata.
Nimelt on plokikaanes mõra![]()
Varem oli see pesa täidetud katkise jahutusvedeliku temp anduri ning rohke silikooniga. Sai soetatud uus andur aga sellest vähe tolku.
Kurb on see, et ainuüksi sama kaane remondiks kulus 318€ (+ uued klapid, juhtpuksid, tihendid jms).
Hetkel närv must, soetatud vems läks müüki ning kurat seda teab mis sest autost edasi saab.
Martin
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
UM Tartu esindus väitis, et 4,5L läheb jahutusvedeliku.
Sai isegi vedelmetalli peale mõeldud ja tunnike tagasi sai ära ka ostetud.
Täna asjaga tegeleda ei viitsi/taha.
Kobin ära Raadile ja eks tulevikus näha ole kas on vedelmetallist kasu või ei.
Sai isegi vedelmetalli peale mõeldud ja tunnike tagasi sai ära ka ostetud.
Täna asjaga tegeleda ei viitsi/taha.
Kobin ära Raadile ja eks tulevikus näha ole kas on vedelmetallist kasu või ei.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Käi keere keermepuuriga üle, et see punane pask mis autole mõeldud pole sealt kätte saada ning kuivata jahutusvedelikust ka asi ilusti ära.
Mina puhastaks siis cleaneriga veel korralikult keerme ning prooviks ilma koonuskeermeta andurit/pimedat sinna keermeliimiga sisse.
Keermeliim peaks minema ka sinna prakku ja kuivades selle tihedaks tegema.
Vähemalt proovida IMO tasuks.
Mina puhastaks siis cleaneriga veel korralikult keerme ning prooviks ilma koonuskeermeta andurit/pimedat sinna keermeliimiga sisse.
Keermeliim peaks minema ka sinna prakku ja kuivades selle tihedaks tegema.
Vähemalt proovida IMO tasuks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Täpselt nii saigi toimitud + vedelametalliga välimine külg ära kaetud. Uus jahutusvedelik peale ja hetkel jäi pidama. Ise asi mis töötavamootori ja temp muutustega toimuma hakkab.Mihkel kirjutas:Käi keere keermepuuriga üle, et see punane pask mis autole mõeldud pole sealt kätte saada ning kuivata jahutusvedelikust ka asi ilusti ära.
Mina puhastaks siis cleaneriga veel korralikult keerme ning prooviks ilma koonuskeermeta andurit/pimedat sinna keermeliimiga sisse.
Keermeliim peaks minema ka sinna prakku ja kuivades selle tihedaks tegema.
Vähemalt proovida IMO tasuks.
Samas ei läinud ka tänane päev probleemiteta. Kütuserõhku üle 1 bar ei saa ja seega auto ka ei käivitu. Kas on nüüd vahetatud paagis/torustikus/filtris mingi ummistus või on tõesti pump saba andnud (andmas).
Ehk on kellelgi Tartus pakkuda uut sobivat pumpa?
Üles ütlesid ka el. aknad ja peeglid. Ehk lõi lihtsalt kaitsme läbi aga kell juba palju ja ei hakanud täna rohkem sellega pead vaevama.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ikka on... seda sama mis seal pildil... uuena ja 29 €Martinez kirjutas: Ehk on kellelgi Tartus pakkuda uut sobivat pumpa?
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Sai gena käest täna uus pump ära võetud.
Mitte küll sama mis mul oli (tunduvalt väiksem) aga natuke modimist ja ~3-4 bar suutis toota (FPR täna ei näppinud).
Algselt oli sama seis mis eile, et ainult hetkeks võttis pumba taha ning peale turtsatust vaikus.
Peale releede näppimist hakkasid aknad uuesti tööle ja ka auto käivitus.
Esialgu rõõmustasin, et moto läks ilusti käima ja jäi kohe nurruma.
Ühendasin ära turbo ja IC vahelise toru ning koonuse - auto hakkas jälle podisema ning ilma gaasipedaali tallamata käima ei jäänud ja kui pöörded alla lasta siis suri välja.
Miskit ei muutunud ka peale õhulugeja lahtiühendamist.
IC küljest lõdvik lahti ja auto käivitus jälle esimesest pöördest.
Silm enam hämaras ei seletanud ja auto sõitis omal jõul garaazist välja.
MAF vigane?
Saab liiga vähe õhku või siis just liiga palju kui turbo käima tõmbab?
Rõhulekkeid ei jõudnud kontrollida kuid orig. boosti kell liikus küll väga minimaalselt.
Mitte küll sama mis mul oli (tunduvalt väiksem) aga natuke modimist ja ~3-4 bar suutis toota (FPR täna ei näppinud).
Algselt oli sama seis mis eile, et ainult hetkeks võttis pumba taha ning peale turtsatust vaikus.
Peale releede näppimist hakkasid aknad uuesti tööle ja ka auto käivitus.
Esialgu rõõmustasin, et moto läks ilusti käima ja jäi kohe nurruma.
Ühendasin ära turbo ja IC vahelise toru ning koonuse - auto hakkas jälle podisema ning ilma gaasipedaali tallamata käima ei jäänud ja kui pöörded alla lasta siis suri välja.
Miskit ei muutunud ka peale õhulugeja lahtiühendamist.
IC küljest lõdvik lahti ja auto käivitus jälle esimesest pöördest.
Silm enam hämaras ei seletanud ja auto sõitis omal jõul garaazist välja.
MAF vigane?
Saab liiga vähe õhku või siis just liiga palju kui turbo käima tõmbab?
Rõhulekkeid ei jõudnud kontrollida kuid orig. boosti kell liikus küll väga minimaalselt.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ