
Nissan 200SX RS13 - Motary
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Seppuku 

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
spagettid
Head lahendamist, been there, done that

Head lahendamist, been there, done that

- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Tõstan selle teema ka vaikselt ellu, varsti läheb põnevaks
Nimelt on eestisse lõpuks jõudnud mu auto Nistune aju.
Tehtud:
Boost controller ühendatud
Radiaatori ventilaator lülitataks eläbi relee nüüd, hiljem vaja teha veel selliseks, et aju lülitab seda ( S14a-l võimalus olemas)
Näidikute elekter
Starter toimib lõpuks, jei
Projekteerisin vähe edevama õlivanni, mis vaja veel lasta laseris tükkidena välja lõigata ja siis kokku keevitada:

Muutsin turborõhu kella asukohta, kuna lisandus õlirõhu kell, kolmas on dekoratiiv element.

Ehitan tuulekodasid jahutitele:

Downpipe teibitud:

Postis on hetkel veel Tomei normal size FPR, mis peaks kohe kohe mu käes olema, kütuselati otsa adapteri tegin ise, lõikasin ca latil tüki maha ja keermestasin ära ning keerasin otsiku sisse. Samuti vaja ühendada mootori külge mu mehhaanilise õlirõhu kella vooliku ots, originaali viskan sealt ära, kuna kui armatuuris tuli põleb siis on juba hilja. Kui ma olen muu elektri õigesti lahendanud, on käivitamisest ainult puudu bensiin
Suured tänud siinkohal Mujramile, kes elektriga abistas.

Tehtud:
Boost controller ühendatud
Radiaatori ventilaator lülitataks eläbi relee nüüd, hiljem vaja teha veel selliseks, et aju lülitab seda ( S14a-l võimalus olemas)
Näidikute elekter
Starter toimib lõpuks, jei
Projekteerisin vähe edevama õlivanni, mis vaja veel lasta laseris tükkidena välja lõigata ja siis kokku keevitada:

Muutsin turborõhu kella asukohta, kuna lisandus õlirõhu kell, kolmas on dekoratiiv element.

Ehitan tuulekodasid jahutitele:

Downpipe teibitud:

Postis on hetkel veel Tomei normal size FPR, mis peaks kohe kohe mu käes olema, kütuselati otsa adapteri tegin ise, lõikasin ca latil tüki maha ja keermestasin ära ning keerasin otsiku sisse. Samuti vaja ühendada mootori külge mu mehhaanilise õlirõhu kella vooliku ots, originaali viskan sealt ära, kuna kui armatuuris tuli põleb siis on juba hilja. Kui ma olen muu elektri õigesti lahendanud, on käivitamisest ainult puudu bensiin

Suured tänud siinkohal Mujramile, kes elektriga abistas.
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Aju siis nistune'i paigalduses, käigukast jälle alt ära ja laiali kuna üks nõellaager oli elust lahkunud ja mõned käigud ei lukustunud ja võllid olid pidevalt ühenduses (tühikäigul vedas rattaid ringi)
Vanad välja..

Uued aftermarketist sisse:


Õlirõhu kell ühendatud:

DP-HP-st õiges mõõdus üleminekuga lõdvik (enne oli sirge 76mm voolik 70mm ja 64mm toru peal)

Kui nüüd kasti alla saab, peaks käima saama. Lõpp on alati raske
Vanad välja..

Uued aftermarketist sisse:


Õlirõhu kell ühendatud:

DP-HP-st õiges mõõdus üleminekuga lõdvik (enne oli sirge 76mm voolik 70mm ja 64mm toru peal)

Kui nüüd kasti alla saab, peaks käima saama. Lõpp on alati raske

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Consuldi ühendasin püsivalt sisse:


Uus gaasiklapi andur, too, mis mul kaasas motoga oli ei sobinud mölla palju tahad ja ei keeranud ka nii palju kaasa.

Wastegate vedru oleks vaja veel vahetada aga muidu dünoks valmis, õige nistune pidi ka eestis olema nüüd



Uus gaasiklapi andur, too, mis mul kaasas motoga oli ei sobinud mölla palju tahad ja ei keeranud ka nii palju kaasa.

Wastegate vedru oleks vaja veel vahetada aga muidu dünoks valmis, õige nistune pidi ka eestis olema nüüd

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Alustasin õlivanniga:

Õiget 1.5mm plekki mul ei olnud ja tegin enamuse sellest ühe transiti külje uksest
Ostsin stange sisse õiged tuled:

ja blowoff klapi, mille peaks ka kunagi külge monteerima

Homme lähen ajule järgi ja nädala aja sees panen auto käima.

Õiget 1.5mm plekki mul ei olnud ja tegin enamuse sellest ühe transiti külje uksest

Ostsin stange sisse õiged tuled:

ja blowoff klapi, mille peaks ka kunagi külge monteerima

Homme lähen ajule järgi ja nädala aja sees panen auto käima.

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Pole eriline Nissani mees ja seega pole aimugi, milline see originaal õlivann välja näeb, aga miks selline nagu parem on?
Saan aru, et tehtud tavalisest plekist. Saab nagu keevitusega pidama kah?
Mäletan kunagi mootorratta ajastust, kus üritasin oma Minski kodukootud krossikale välismaa krossikate sarnast bensiinipaaki kokku keevitada, aga seda nagu tookord ei õnnestunud vettki pidama saada
Eks kindlasti oli siis ka palju kogemustes kinni, sest oli esimene suurem asi, mida keevitada üritasin.
Eks lähiajal tuleb uuesti proovida
arx
Saan aru, et tehtud tavalisest plekist. Saab nagu keevitusega pidama kah?
Mäletan kunagi mootorratta ajastust, kus üritasin oma Minski kodukootud krossikale välismaa krossikate sarnast bensiinipaaki kokku keevitada, aga seda nagu tookord ei õnnestunud vettki pidama saada

Eks lähiajal tuleb uuesti proovida

arx
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Japsidel kõik optimeeritud, originaalis käib seal 2x vähem õli kui sama võimsal BMW'l. Ja õlirõhk on suht lineaarne 2000rpm = 2bar ja 8500rpm = 8,5bar.arxman kirjutas:Pole eriline Nissani mees ja seega pole aimugi, milline see originaal õlivann välja näeb, aga miks selline nagu parem on?
Nii saab üldiselt õlimahtu juurde, mis tähendab et saab mõne sekundi pikemalt pressida, enne kui kogu õli klapikambrisse on pumbatud - vähem saalede vahetamist.
Mul näiteks Pärnu mnt Tehnika viaduktil 3000rpm illma kiirenduseta hakkas õlirõhk 1.5 ja 3 vahel kõikuma, kui õli tase oli norm ja min vahel. Motary võibolla kardab, et 1. fooritagant rebib esirattad liiga kõrgele ja ongi saale

u. 1 päev on veel jäänud, et "nädala aja sisse" mahtudaMotary1 kirjutas:Homme lähen ajule järgi ja nädala aja sees panen auto käima.


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Sain aju kätte aga autot käima ei saa. Tuleb hakata nüüd elektri viga otsima. Kiirustada ei maksa tõesti, samuti remontisin vana wastegate'i ära mis kunagi ostsin, lekkis too. Õlivann on sellise kujuga kuna sinna tulevad hingedega vaheseinad, et kurvis ei kaoks õli ühele poole ära, kui üks hinge tuleb lahti läheb teine kinni. Vaata cadi pilti, et mõista või otsi googlest Tomei SR20 oil pan
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
No kas ikka veel ei kuule pauku?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Kuhu kiiret on?
Ma ei viibi hetkel ja veel järgmised 3 nädalat eestis, pole väga võimalust selliste tegemistega tegeleda
Ma ei viibi hetkel ja veel järgmised 3 nädalat eestis, pole väga võimalust selliste tegemistega tegeleda

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Eile pandi siis tagatuled Jaapanist Eesti poole teele ja Aftermarketist tellisin BC Racing RM seeria coilverid, mis on küll natuke kallimad, aga ümberpööratud esiamortidega, mis oli üks põhilisi kriteeriumeid mul. Suur tänu Siimule hea hinna eest ja Kasparile Siimule augu pähe rääkimise eest :mrgreen:

Ümberpööratud amort on siis selline:


Ümberpööratud amort on siis selline:

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Mis selle asja eelis?