AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Klubi üritused, ametlikud võistlused ja igasugused muud autodega seonduvad üritused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas indro »

AC Racing Weekend on loodud pakkuma autosõpradele unikaalset võimalust oma autot ja sõiduoskusi proovile panna ühe nädalavahetuse jooksul ühes ja samas asukohas peetaval kahte täiesti erinevat võistlusvormi hõlmaval koondvõistlusel.

Kui lõppkiirusvõistlusel sõltub edu paljuski auto suutlikkusest, siis autoslalomil on palju olulisemad juhi sõiduoskused. Seega selgitatakse Racing Weekendi raames välja kõige kiirem autojuht ehk inimene kes suudab nobeda autoga kõige paremini sõita.

Lisainfo ja registreerimine: www.racing-weekend.ee


Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas Astrona »

Kas see tähendab et "AC Drag" üritust ei toimu?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Ice
Postitusi: 61
Liitunud: 27.12.2004 15:09
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas Ice »

AC Drag toimub ikka.
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
mth
Postitusi: 85
Liitunud: 12.10.2006 15:56

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas mth »

See tekitab jah veidi segadust, et plakatil on weekend kirjas, aga tegelikult reklaamib see ühte ühte päeva :)
quattro was here
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas wirx »

isegi koduleht on weekendi nimeline :)
aga mind huvitaks hoopis see - • T – tänavaautod, kehtiva tehnoülevaatusega autod, milel rehvi TWG indeks on 140 või suurem.
mida tähendab see müstiline TWG?
edit: juba tean - kulumise indeks
kas slalomi ja kiirenduse vahel võib rehve vahetada?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas indro »

Kuna OMC kodulehele oleks ilmselgelt imelik olnud autoslalomit lisada, siis sündis http://www.racing-weekend.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kevadine võistlus on rohkem proovimiseks kuidas selline formaat toimib, augustis lisandub sellle võibolla üks ala veel:)

Mis rehve puudutab, siis korraldajate nägemuses sõidavad mõlemal alal osalejad samade rehvidega.
Kuna mõlemad alad toimuvad paralleelselt ja boksiala on ühine, siis pole võimalust rehve vahetada.
Lühidalt käib asi nii, et lõppkiiruse katse läbinu sõidab mööda ruleerimisrada tagasi boksiala suunas.
Autoslalomi rada asub ruleerimisraja Haapsalu poolses otsas ja see läbitakse enne boksialasse naasmist.

Lisan lähiajal võistluse koduleheküljele ja ka siia kaardi mis annab selge pildi võistlusalade paiknemisest.
wirx kirjutas:isegi koduleht on weekendi nimeline :)
aga mind huvitaks hoopis see - • T – tänavaautod, kehtiva tehnoülevaatusega autod, milel rehvi TWG indeks on 140 või suurem.
mida tähendab see müstiline TWG?
edit: juba tean - kulumise indeks
kas slalomi ja kiirenduse vahel võib rehve vahetada?
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas wirx »

Selle TWG juurde veel tagasi tulles (reeglid on juba tehtud, aga ehk sügiseks mõtlemisainet), külm slikk või pool-slikk(Toyo R888 indeks 100) rehv on suht sama, mis keskpärane tänava rehv, hea tänava rehv on arvatavasti keskmise seguga külmast pool-slikist parema pidamisega. Rinka slikk vajab 90-110c rehvi tempi, et tuleks eelis tava rehvi ees esile, seda aga ei juhtu arvatavasti enne, kui slaalom juba läbitud isegi pehme seguga täis-slikil. Lisaks veel Eestit igapäevaselt külastavad vihmad, mis täissliki mehed tava tänava rehvist hoopis aeglasemaks teevad. Ja kui rehve vahetada ei saa, siis on sliki kasutajatel tugev miinus miilisõidu näol, kuna veeretakistus tunduvalt suurem.

Lisaks veel üks küsimus -
Ei ole lubatud eemaldada tehase poolt paigaldatud kere välisdetaile, välja arvatud antennid, peeglid ja klaasipuhastid. Soovitav on eemaldada isepaigaldatud aerodünaamikat mõjutavad välisdetailid. Kõik auto välisdetailid peavad olema kindlalt kinnitatud, tagamaks nende püsivuse suurtel kiirustel.
Evo tagumise spoileri võib eemaldada?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Krissu
Postitusi: 63
Liitunud: 28.05.2008 16:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas Krissu »

Oleks üks küsimus...
7.9 Väljalaskekollektorite kasutamine on kohustuslik. Väljalaskesüsteem peab olema lekete ja vigastusteta ning kindlalt kinnitatud nii, et mistahes võistlussituatsioonis oleks välistatud väljalaskesüsteemi kokkupuude maapinnaga. Väljalaskesüsteem peab olema suunatud auto alt välja tahapoole, eemale juhist ja kütusepaagist.

Kas WG toru võib lõppeda põhja all või peab selle küljepeale välja tooma? Autoks Audi S4 (c4)
Audi 80 Quattro Typ85
www.bsm.ee
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas ivar »

Lahtise wg toru tuleb jah põhja alt välja tuua.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 974&page=1
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas indro »

wirx kirjutas:Selle TWG juurde veel tagasi tulles (reeglid on juba tehtud, aga ehk sügiseks mõtlemisainet), külm slikk või pool-slikk(Toyo R888 indeks 100) rehv on suht sama, mis keskpärane tänava rehv, hea tänava rehv on arvatavasti keskmise seguga külmast pool-slikist parema pidamisega. Rinka slikk vajab 90-110c rehvi tempi, et tuleks eelis tava rehvi ees esile, seda aga ei juhtu arvatavasti enne, kui slaalom juba läbitud isegi pehme seguga täis-slikil. Lisaks veel Eestit igapäevaselt külastavad vihmad, mis täissliki mehed tava tänava rehvist hoopis aeglasemaks teevad. Ja kui rehve vahetada ei saa, siis on sliki kasutajatel tugev miinus miilisõidu näol, kuna veeretakistus tunduvalt suurem.
Nagu ma oma varasemas postituses ka kirjutasin, siis on kevadine võistlus nii korraldajatele kui osalejatele proovimiseks. Selle baasil saab juba järeldusi teha ja viia augustis toimuvaks võistluseks vajadusel reeglitesse muudatusi sisse.
Lisaks veel üks küsimus - Evo tagumise spoileri võib eemaldada?
Tehnilise pealik arvas, et EVO tagumise spoileri eemaldamine probleeme ei tekita, peale esimest katset saab asja veel vajadusel üle vaadata.
Krissu kirjutas: Oleks üks küsimus...
7.9 Väljalaskekollektorite kasutamine on kohustuslik. Väljalaskesüsteem peab olema lekete ja vigastusteta ning kindlalt kinnitatud nii, et mistahes võistlussituatsioonis oleks välistatud väljalaskesüsteemi kokkupuude maapinnaga. Väljalaskesüsteem peab olema suunatud auto alt välja tahapoole, eemale juhist ja kütusepaagist.

Kas WG toru võib lõppeda põhja all või peab selle küljepeale välja tooma? Autoks Audi S4 (c4)
Ivar jõudis ette aga tsiteerin sealt mida tahtsin kirjutada:

Väljalase peab olema kere gabariitidest suunatud taha suunas (ka nurga all on lubatud) ja välja. Ehk siis nii WG kui tavaväljalase võivad olla välja toodud ka külje pealt, peaasi, et sumpast tulev leek ei ohustaks auto elutähtsaid osi (rehvid, bensupaak, pidurid, trassid jne).
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas peepp »

Evo tagaspoilerist

http://www.youtube.com/watch?v=-0oJ2wQiu2Y" onclick="window.open(this.href);return false;

+ 1mph ja pruunid püksid.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas Astrona »

peepp kirjutas:+ 1mph ja pruunid püksid.
Abiks ikka.
Lihtsalt märkuseks, et meil paljaste käsivartega ei sõideta, isegi kui sinised kindad või pruunid püksid on :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sassu
Postitusi: 72
Liitunud: 06.04.2008 19:09
Asukoht: Keila/tln
Kontakt:

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas Sassu »

Astrona kirjutas:Lihtsalt märkuseks, et meil paljaste käsivartega ei sõideta...
Olen enamus lõppkiirusvõistlustel kohal käinud kas siis sõitmas või niisama vaatamas ja näinud päris palju paljaste käsivartega sõitjaid. Viimasel ajal vist siiski kontroll veits karmimaks läinud.
maario123
Postitusi: 491
Liitunud: 06.02.2009 12:31
Asukoht: Tallinn

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas maario123 »

Kas keegi on reaalset ilmateadet ka näinud antud nv kohta...niipalju kui mina emhist sain oli see ,et laupäeval äike,torm ja vihm ja pühapäeval lihtsalt vihm ja tugev tuul. Ei tea muidugi palju see tõele vastab.
Silvia...
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Re: AC RW 2011 OMC & Autoslalom - 28. mai - Kiltsi lennuväli

Postitus Postitas Ultron »

Siin pakutakse aint pea vastutuult aga vihma mitte: http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=90211" onclick="window.open(this.href);return false;
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Vasta