opel astrale piiratud libisemisega differ
opel astrale piiratud libisemisega differ
räägitakse, et selle tekitamisega mingeid erilisi probleeme ei ole... aga kuidas teha?!
käigukasti ülekandesd mängin ringi kuna väidetavalt sobib F16WR ja F20 kasti ülekanded kombineeritult kiirendusele ideaalselt... pikemad käigud ja kiirem peaülekanne
F16 CR /F20 CR
Difri hambad: 3.55 (71/20)
1. 3.55 (39/11)
2. 2.16 (41/19)
3. 1.48 (37/25)
4. 1.13 (35/31)
5. 0.89 (33/37)
R. 3.33
F16 WR
Difri hambad: 3.94 (67/17)
1. 3.55 (39/11)
2. 1.96 (45/23)
3. 1.28 (43/33)
4. 0.89 (33/37)
5. 0.71 (29/40)
R. 3.33
kas keegi oskaks aidata difri osas, selline lahendus ei sobi... kui kast kulunud tekib ka nn differ kus mõlemad rattad kohalt kiirendades veavad.
käigukasti ülekandesd mängin ringi kuna väidetavalt sobib F16WR ja F20 kasti ülekanded kombineeritult kiirendusele ideaalselt... pikemad käigud ja kiirem peaülekanne
F16 CR /F20 CR
Difri hambad: 3.55 (71/20)
1. 3.55 (39/11)
2. 2.16 (41/19)
3. 1.48 (37/25)
4. 1.13 (35/31)
5. 0.89 (33/37)
R. 3.33
F16 WR
Difri hambad: 3.94 (67/17)
1. 3.55 (39/11)
2. 1.96 (45/23)
3. 1.28 (43/33)
4. 0.89 (33/37)
5. 0.71 (29/40)
R. 3.33
kas keegi oskaks aidata difri osas, selline lahendus ei sobi... kui kast kulunud tekib ka nn differ kus mõlemad rattad kohalt kiirendades veavad.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
ehh... nii ta on et teatud kastid tuleb kokkusobitada... annan sule muidugi tasuta nõuande ja ütlen et ära pane seda 3,55 esimest käiku. Täiesti pointless on selle kangema peaülekandega. Otsi parem mõni pikem esimene käik. Diffriluku saad nii, et võtad kastist difri välja, viid härra Pesurile Lakis ja teatud kronorite eest annab ta mingi aja möödudes tagasi difri, mis on pmtlslt lukuga asi. 

tegelikult seda ma taga ajangi et saada pikemaid käike
muidu esi veolisel pole tõesti esimese ja teise käiguga midagi teha. kui pikemad käigud siis kaotan mingi osa jõus kuid kui seda jõudu on nagunii liiast (rattad ringi) ehk pedaali põhja vajutada ei saa...
uurisin natuke ja "arno" teadis rääkida et Diisel astra-kadett-vectra on 1,6 mootori kk-l on peaülekanne 3,94 seega vaja leida just see kast
õnneks mõni selline ka müügis. mis aga diffrisse puutub siis vaja midagi meisterdada et sattellite omavahed tihedamalt kinni saaks puua. keegi tark mainis, et vedrudele seibid alla, niipalju kui uurisin seal vedrusi polegi
http://www.hot.ee/vectra4x4/kkast.htm
üks loomnäide tehtud:
F20CR/F16CR 2 käiguga max kiirus 89km/h
F16WR kast 2 käiguga max kiirus 102km/h

uurisin natuke ja "arno" teadis rääkida et Diisel astra-kadett-vectra on 1,6 mootori kk-l on peaülekanne 3,94 seega vaja leida just see kast


http://www.hot.ee/vectra4x4/kkast.htm
üks loomnäide tehtud:
F20CR/F16CR 2 käiguga max kiirus 89km/h
F16WR kast 2 käiguga max kiirus 102km/h
Viimati muutis Marko, 15.12.2005 2:29, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
ilmselt diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliidid
see vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima

2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima
Viimati muutis Marko, 14.12.2005 17:05, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
OT aga kui nüüd oletame valju häälega et on autol 300+hp ja 400nm väänet siis sa ei vajuta 2 käiguga pedaali põhju 60-70 pealt:)Marko kirjutas:ilmselt opelile diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliididsee vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima
(jutt tänava rehvidest)
GSI enne kui kellelgi midagi teha lasta on tarvis 100% kindel olla et see lahendus ka asja väärt. maksta mingi X summa ja pärast selgub, et see lahendus toimib ainult 1 kuu on ka tobe?! kindlasti ei ole seal midagi rasket, et seda avalikustada ei taheta... kas Laki annab mingisuguse garantii ka et asi kestab?
Viimati muutis Marko, 22.12.2005 23:48, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]