opel astrale piiratud libisemisega differ

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

opel astrale piiratud libisemisega differ

Postitus Postitas Marko »

räägitakse, et selle tekitamisega mingeid erilisi probleeme ei ole... aga kuidas teha?!
käigukasti ülekandesd mängin ringi kuna väidetavalt sobib F16WR ja F20 kasti ülekanded kombineeritult kiirendusele ideaalselt... pikemad käigud ja kiirem peaülekanne
F16 CR /F20 CR
Difri hambad: 3.55 (71/20)
1. 3.55 (39/11)
2. 2.16 (41/19)
3. 1.48 (37/25)
4. 1.13 (35/31)
5. 0.89 (33/37)
R. 3.33

F16 WR
Difri hambad: 3.94 (67/17)
1. 3.55 (39/11)
2. 1.96 (45/23)
3. 1.28 (43/33)
4. 0.89 (33/37)
5. 0.71 (29/40)
R. 3.33

kas keegi oskaks aidata difri osas, selline lahendus ei sobi... kui kast kulunud tekib ka nn differ kus mõlemad rattad kohalt kiirendades veavad.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

ehh... nii ta on et teatud kastid tuleb kokkusobitada... annan sule muidugi tasuta nõuande ja ütlen et ära pane seda 3,55 esimest käiku. Täiesti pointless on selle kangema peaülekandega. Otsi parem mõni pikem esimene käik. Diffriluku saad nii, et võtad kastist difri välja, viid härra Pesurile Lakis ja teatud kronorite eest annab ta mingi aja möödudes tagasi difri, mis on pmtlslt lukuga asi. ;)
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

tegelikult seda ma taga ajangi et saada pikemaid käike ;) muidu esi veolisel pole tõesti esimese ja teise käiguga midagi teha. kui pikemad käigud siis kaotan mingi osa jõus kuid kui seda jõudu on nagunii liiast (rattad ringi) ehk pedaali põhja vajutada ei saa...

uurisin natuke ja "arno" teadis rääkida et Diisel astra-kadett-vectra on 1,6 mootori kk-l on peaülekanne 3,94 seega vaja leida just see kast :) õnneks mõni selline ka müügis. mis aga diffrisse puutub siis vaja midagi meisterdada et sattellite omavahed tihedamalt kinni saaks puua. keegi tark mainis, et vedrudele seibid alla, niipalju kui uurisin seal vedrusi polegi :?

http://www.hot.ee/vectra4x4/kkast.htm

üks loomnäide tehtud:
F20CR/F16CR 2 käiguga max kiirus 89km/h
F16WR kast 2 käiguga max kiirus 102km/h
Viimati muutis Marko, 15.12.2005 2:29, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mis üldse levinumate tänavasõiduautode 2 käigu maksimum kiirus on? Mul jookseb 2 käiguga piirajasse umbes 110km/h.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

minul 100 poltisei radari järgi...

ja marko millise autoga kiirendades sa tglt ikka ni väga gaasi põhja lajatad kohe? arvan et võimas esiveoline võtab sul ikka ratta ringi käima...
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

ilmselt diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliidid :lol: see vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima
Viimati muutis Marko, 14.12.2005 17:05, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Marko kirjutas:ilmselt opelile diffri saamiseks vaja treida uued paksemad settelliidid :lol: see vaja teha tugevast materjalist.
2 käigul võiks 60...70km/h kiirusel saada pedaali põhjavajutada, või siis õppida oma auto võimeid hindama ja pedaalitunnetusega mängima
OT aga kui nüüd oletame valju häälega et on autol 300+hp ja 400nm väänet siis sa ei vajuta 2 käiguga pedaali põhju 60-70 pealt:)
(jutt tänava rehvidest)
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

LSD toimib tänu sellele, et pooltelje sateliite pidurdatakse diffri korpuse suhtes friktsioonketaste abil, mille pidurdusvõimet saab seibide või kangemate vedrudega suurendada.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

noh jah diffri tegemine opelile nii ei käi, kuid teha saab. Ma ju ütlesin, mine Eero juurde Lakisse ta teeb selle ära ja niipalju kui mina tean tahab ta ainult kerget taskuraha selle eest.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

GSI enne kui kellelgi midagi teha lasta on tarvis 100% kindel olla et see lahendus ka asja väärt. maksta mingi X summa ja pärast selgub, et see lahendus toimib ainult 1 kuu on ka tobe?! kindlasti ei ole seal midagi rasket, et seda avalikustada ei taheta... kas Laki annab mingisuguse garantii ka et asi kestab?
Viimati muutis Marko, 22.12.2005 23:48, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Marko, mine või helista Lakisse, räägi vahetult. Miks siin GSI peab kellegi vastutust vahendama.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Vasta