rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tann15 »

Seda arvan et äravool suhteliselt nõmeda asendi peal,td oli samamoodi küljepeal ja kui ma asendit muudaks kolektroril siis ei saa 3ndat polti enam sisse,ja asendi keeramine suhteliselt porr turbost,ei julge seda lammutama hakkata ise.

Pealevool.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9bf2b5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Äravool.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 9248c9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Turbo viskab ka sipa õli sisselaskesse.
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

Suht jäme toru, kui ta nüüd kordagi ei tõuse, siis võiks nagu voolata. Seda puhastanud oled? Jookseb ta ju koja kõrvalt, võibolla täis küpsenud.
See õlijahutusega turbo, selle kohta ei oska väga kommenteerida. Mingit <1mm Restritorit vast ei tohigi kasutada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tann15 »

Ei tõuse enam jah,sealt läheb kerge kallakuga otse ja siis alla,sealt edasi karterisse.
Peab siis ehk teist turbot proovima,ehk siiski lekkib niipalju :(
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Mihkel »

Enamus turbode paigaldusjuhistes on klausel, et äravool ei tohi üle 30 kraadi nurga all olla maapinna suhtes.
Sul on konkreetselt 90 kraadi nurga all asi, seega pole midagi imestada, et turbo suitseb.
Restrictoris ei ole antud hetkel küsimus vaid selles, et äravool on valesti.
Kui äravool on korras, siis ei ole tavaliselt ka ilma restrictorita mingeid probleeme õlituse poolepealt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tann15 »

Keskosa keeramine suhteliselt porr nagu mainisin,ilmselt peab siis väljalaset ringi tegema hakkama :?
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Mihkel »

Kas sellel turbol siis keskosa kodade suhtes ei liigu?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas digimarket »

[quote="kilplane"]mis sul õli ajab turbot ringi või? ega see turbo seal ei pumpa õli läbi, et suurematel pööretel rohkem õli läbi peaks käima.

Õli mitte ei aja turbot ringi, aga liiga palju õli peale lastes, pidi takistama võlli pöörlemist.
BMW M52 328i turbo
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tann15 »

Keskosa ja külm osa saab koos keerata,aga seal mingi idiootne splint.
No kaane saab nagunii kohe maha võtta,kaanetihend lendas vahelt minema :lol:
Siis likvideerib ka ülejäänud vead ära.
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

digimarket kirjutas:
kilplane kirjutas:mis sul õli ajab turbot ringi või? ega see turbo seal ei pumpa õli läbi, et suurematel pööretel rohkem õli läbi peaks käima.

Õli mitte ei aja turbot ringi, aga liiga palju õli peale lastes, pidi takistama võlli pöörlemist.
kuullaager turbol jah takistab, sinna liiga palju saab, võivad üldse laagrid laiali joosta..
aga saale turbol pole ju vahet.. vahe on ainult rõhus, mis seal vahel on. ja kogus oleneb rõhust, mis õli saale vahelt välja pressib.
mai kujuta küll ette, et ta kuidagi võlli takistama peaks.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas tann15 »

Nii,turboka omamine nagu lillepidu :-D
kaan sai maha võetud ja huvipärast ka 3nda silindri kolb,avastus oli suur kui kõik rõngad kinni olid ja kolb katki :lol:
Ilmselt enamus suitsu tuli siis sealt,mitte turbost,aga huvitav on see et see silinder töötas väga ilusti ja aru polnud enne midagi saada kui klapp oli sipa tahmand,teised aga kohvipruunid :)
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas JLKK »

Selline küsimus, et kasutan MS2-ga segu logimiseks Innovate LC-1 komplekti, millel muidu oma segukell ka kaasas. LC-1 hest võtsin signaali ajule samast juhtmest mis tema enda sgukellale läheb. Kui nüüd vaadatasegukella näitu ja Megatune ekraani näitu siis LC-1 hega kaasas olev kell näitab 12.0 samal ajal Megatune ekraanil 13.0.
Kumba näitu uskuda või millest selline erinevus tingitud võib olla?
Veermikuproff OÜ
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Mihkel »

Sul on asjad omavahel konfigureerimata. MS-il ei ole by default sellist sisendit mida Innovate kellale väljastab.
Miks sa üldse nii aju kui kella ühe ja sama väljundi all hoiad? Need on mõeldud ikka eri väljundite alla käima.
Vali MS-ist 0-5V 10-20:1 sisendiks ja ühenda aju teise Innovate analoog väljundi taha ning proge see väljund ka vastavalt 0-5V 10-20:1.
Manualis peaks ka see asi kenasti ära kirjeldatud olema.

See on tegelikult väga tüüpiline viga, et inimesed ei teagi, et andureid ja seadmeid peab omavahel kalibreerima/konfigureerima.
Väga suure tõenäosusega ei pruugi osade kellade näidud olla üldse reaalsed, kuna nad ei ole õigesti konfigureeritud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Palu
Postitusi: 82
Liitunud: 10.03.2010 22:29
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Palu »

Viitsib äkki keegi rääkida, et kumb oleks targem kas Wastegate või BOV?
Praegu 200sx-il on wastegate peal kuid ei taha ära mahtuda, nimelt oli ratta koopasse suure mõra suutnud tekidada, hetkel mõtlen kas panen BOVi peale või siiski proovin Wastegate`i ümber modida. Audi wg on tegu.
Tänud
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

Palu kirjutas:Viitsib äkki keegi rääkida, et kumb oleks targem kas Wastegate või BOV?
Praegu 200sx-il on wastegate peal kuid ei taha ära mahtuda, nimelt oli ratta koopasse suure mõra suutnud tekidada, hetkel mõtlen kas panen BOVi peale või siiski proovin Wastegate`i ümber modida. Audi wg on tegu.
Tänud
Need pole alternatiivid. BOV'iga näiteks boosti ei reguleerita.
Kui pead tõesti valima, siis vali WG :), näiteks CA'l pole ka stockis bypassi ega bovi.

Üldiselt kui ruumi pole, kasuta sisemist-WG kui väiksed võimsused jne.
Kui ruumi pole siis kollektor või WG torustik paha - need võiks ikka vastavalt autole teha.
1cm annab ka kuvaldaga ruumi juurde mõõta.
Koopa mõra maksab tavaliselt mitu korda vähem kui korralik WG, viimase hinna eest saaks terve SX kere.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

Wastegate ja BOV ülesanded on erinevad ning üht ei anna kasutada teise asemel. Wastegate on ülerõhu piiramiseks ning igal juhul vajalik ja peab korralikult toimima, BOV-i kasutatakse turbo "surge" vähendamiseks ja ei ole kohustuslik element turbomootori küljes.
Lauda nitro
Vasta