
Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Krt..tundub et peab veel madalamaks minema..


Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
How low can you go:) ootan siis ühte prooviringi!
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Kas juba tänaval?
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
sai ka täna oma silmaga see loom ära nähtud, seisab ühes töökojas
JULM elukas ikka.. 
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Sellel pildil jah on suht ideaalne kõrgus. Aga tervise huvides ma ei soovitaks enam madalamaks kruttida nagu Su viimasel coilidega pildil on. See on täiesti piisav.Audiophile kirjutas:Krt..tundub et peab veel madalamaks minema..![]()
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Markelpoiss.. ei ole tänaval....sai vahepeal siin veel üks töö ette võetud.. turbod läbisid täieliku kap.remondi..uued võllid, turbiini ja kompressorirattad tihendid jne jne..ainlt CHRA ja Turbiini ja kompressori koda jäi vana..
spece on ikka raske nendele ennustada.. Inducer on ca 47 mm (sama mis garretti 2860) ja need on ca 360hp per turbo..loomulikult sams tulemust oleks narr loota aga mingi 300hp per turbo ikka..


Miks antud töö sai ette võetud oli see et juba mootorit avades oli näha et mõlemad föönid vajavad tööd..mis nüüd sai ära tehtud..
Joel...krt ma võibolla ikka proovin ära... weekendi pill ikkagi..mitte igapäevakas....äkki ndlavahetusel saab sõita juba
spece on ikka raske nendele ennustada.. Inducer on ca 47 mm (sama mis garretti 2860) ja need on ca 360hp per turbo..loomulikult sams tulemust oleks narr loota aga mingi 300hp per turbo ikka..


Miks antud töö sai ette võetud oli see et juba mootorit avades oli näha et mõlemad föönid vajavad tööd..mis nüüd sai ära tehtud..
Joel...krt ma võibolla ikka proovin ära... weekendi pill ikkagi..mitte igapäevakas....äkki ndlavahetusel saab sõita juba
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
See võimsus sõltub ka WG'ist. Korralikust WG'ist mahub ise juba üle 100hj läbi, seega alla 800hj ära pidurdama hakka 
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
auto sõitis täna pesulasse ise.. varsti peaks korraliku pesu ja vaha tegema. hetkel statoili survekas (esimene pesu peale värvi)




Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
üleprahi esi suunatulede kinnitused on 
www.eci.ee - Jaapani autode varuosad.
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Nägin ka ära lõpuks oma silmaga,kahjuks vilksamisi aga siiski.Esimene kord tehnika tänava ümbersõidul ja hiljem sõles.Sattusid mööda sõitma just nendel momentidel kui ma oma sõbraga su masinast rääkisime 
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Uued rattad ka all 11x19 taga 8,5x19 ees




Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
Audiophile
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:


