c20let ostueelne kontroll

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tafka10
Postitusi: 9
Liitunud: 09.11.2005 18:22

c20let ostueelne kontroll

Postitus Postitas tafka10 »

Plaanis siis selline mootor osta lähiajal ja sobiv pakkumine ka olemas.Äkki oskate öelda mida tasuks kontrollida enne ostmist eeldusel et mootorit juppideks võtma ei hakka ? Mootor siis auto pealt maha võetud mis muidugi kontrollimist lihtsamaks ei tee eriti.

Tänud
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

mina vaataks kindlasti ega sisselase õline pole, kui on siis surve karteris mis tähendab omakorda tavaliselt seda et rõngad läbi, keera küünlad maha, kui on märjad v liialt tahmand siis tead kohe ära et see mootor ei käinud päris õieti, võid veel silindrites surved ära mõõta. rohkem mul praegu küll midagi pähe ei löö mida võiks vaadata veel kui mootorit tööle ei saa panna.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Vaata igale poole jahutusvadeliku voolikute avadesse et seal seintel ei oleks beezi värvi vahu taolist ollust - emulsiooni,kui on võid arvestada kaaneremondiga :!: Surveid kontrolli raudselt-ja selle käiiamise ajal hoia kindlasti ka trossel(gaasi)klappi lahti,et tuleks ikka õiged andmed ja ,et oleks ka silindris õhku mida survestada :!: Keera karteripõhi alt ära ja kontrolli saaled kahh kindlasti üle,õlilekked ei tähenda ka midagi head - võimalikud mootorituulutushädad või läbi rõngad :!: Üleüldse soovitaks enne paigaldamist see mootor põhjalikult remontida - plokikaanes klapipesad,klapid,lutid,võimalusel tõukurid,kaanetihend,rihm ja rullikud,veepump,simmerid,saaled,ülejaand tihendid,kolvid ja rõngad üle vaadata,turbo wg ja by-pass kontrollida,õlivõttur puhastada jpm. Siis saab rahus ja suht problemidetta peenestada :) :!:
tafka10
Postitusi: 9
Liitunud: 09.11.2005 18:22

Postitus Postitas tafka10 »

tõenäoliselt lasen jah kapremondi teha enne peale panemist siis ikka kindel et midagi laiali ei lähe.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Korraliku c20let mootorit pole lihtsalt võimalik osta. Seega ei ole absol vahet mis olukorras mootor on, igaljuhul tuleb algosadeks võtta kui tahad korraliku ja töökindlat mootorit. Parem olgu odavam. Samas mootor on väga hea, kui see oskuslikult remonditud ning omab ka performance potentsiaali vajadusel. Siinkohal tean rääkida et remontimisel ja remontimisel on suur vahe. Põhilised asjad mis peavad korras olema - plokikaan ja väntvõll.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
tafka10
Postitusi: 9
Liitunud: 09.11.2005 18:22

Postitus Postitas tafka10 »

ja kuna minul nende oskustega on nagu on siis ise ma sellist tööd parem ette ei võta.Äkki oskate soovitada kus kapremont teha lasta ? Es-tuning vist sellise asjaga ei tegele päris ?
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

tafka10 kirjutas:ja kuna minul nende oskustega on nagu on siis ise ma sellist tööd parem ette ei võta.Äkki oskate soovitada kus kapremont teha lasta ? Es-tuning vist sellise asjaga ei tegele päris ?
tegeleme ka mootori remontimisega. Võta ühendust väljaspool foorumit.
Samvel, 56209736
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
tafka10
Postitusi: 9
Liitunud: 09.11.2005 18:22

Postitus Postitas tafka10 »

kui moto olemas ja pangakonto ka veidi kogunud ennast võtan ühendust.
tafka10
Postitusi: 9
Liitunud: 09.11.2005 18:22

Postitus Postitas tafka10 »

üks müüb komplektset c20let-d eestis ja tahab 22000 selle eest ,mis arvate kas on enam vähem norm hind või küsib liiga palju ?
arno
Postitusi: 17
Liitunud: 03.12.2004 22:34
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas arno »

saksas maksab komplekt umbes 35000.-
tafka10
Postitusi: 9
Liitunud: 09.11.2005 18:22

Postitus Postitas tafka10 »

jah tuleb vist leppida sellega et odavamalt nagunii ei saa.
Vasta