Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Auto seisab, mootorit pole, ja asjaga ei tegeleta :lol:
Ajaviiteks analüüsisin veel viimase sõidu (13.09) logid üle.
Tekitasin kolme tõmbele võimsus graafikud, Need on logi rpm baasil kiiruseks ümber arvutatud - (ülimat täpsust ei kajasta - puhas füüsika). Graafiku kuju sõltub üsna palju filtreerimisest. Antud graafikud siis on nii sujuvamaks tehtud et on võetud 3 kirjet (0.3sek) siit 3 kirjet (0.3sek) sealt. Sellise kalamise peale ei saagi normaalset graafikut. 1 variant on ka, et RPM signaali kõikus enne, ja see alles põhjustas kala... Võimsused ja momendid on arvutatud "mootorist" ülekandekaoga 10%. Panin 2 graafikut et näidata kui palju müra-filtreerimine mõjutab - 2. graafik on sama tõmme, aga täpsem (väiksema sujuvdamisega/filtreerimisega) - siin mängib juba RPM logi ebatäpsus vast rolli.
Võrdluses on 120-150kmh, kuna 120 pealt spool ja kõik tõmbed polnud 150+kmh.

I - kalas üle keskmise - RPM isegi kukkus kalades alla (tavaliselt nagu hoidis pööret - 0-kiirendus). 6200 peal kahe kala vahel spike ~460Nm, siis toplet kala ja siis mõned taastumised ja keksmised kalad vaheldumisi, aga muidu kala-välisel ajal 6200-7800 ~400hj ~400nm. Nagu piiiraks võimsust, nii kui tahab üle 400hj minna, tõmbab kala sisse ja siis proovib uuesti jne
120-150kmh 1,88s
PiltPilt
Boost ~1.5-1,6bar (1.8bar spike)
Pilt
II tõmme - 1 sujuvamaid tõmbeid. RPM ei kukkunud, aga poos ikkagi ja põhimõtteliselt otsast lõpuni tiba uimane. 360-400hj
120-150kmh 1,76s (130-170kmh = ~2,5s) Boost ~1.55-1,69bar (1.8bar spike)
PiltPilt
Pilt
III tõmme -
120-150kmh 1,76s (jah sama, mis II tõmme) Boost ~1.55-1,71bar (1.83bar spike)
PiltPilt
Pilt
7500 pealt lõi mõnusa pauguga lõdviku lahti - päris hea adreka laks ~160kmh pealt :?

Neid graafikuid vaadates jääb tunne, et see mootor ei töötanud õigesti ka siis kui parasjagu kala polnud.
Järgmiseks hooajaks tuleb teine mootor, ja peaks uue trigger ratta kah muretsema - siis ehk vähe sirgemad ja kõrgemad graafikud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Update: 3 kuud pole garaazis käinud :lol: ja 3 kuu pärast on juba 22.aprill, mil avalaksu ajal on ikka juba testida saanud.
Edusamme kah: lume kiht on auto peal 0.5m langenud - kui just katus sisse ei vajunud :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas jeff01 »

Astrona kirjutas:Update: 3 kuud pole garaazis käinud :lol: ja 3 kuu pärast on juba 22.aprill, mil avalaksu ajal on ikka juba testida saanud.
Edusamme kah: lume kiht on auto peal 0.5m langenud - kui just katus sisse ei vajunud :lol:
Nissani katust ilmselt mitte, kuid olen näinud universaalkerega autot, mille katus sadanud mitte katuselt kukkunud lume tõttu sisse oli vajunud ~5-7cm ja ei tulnud enam üles ka peale jäätunud lume maha ajamist.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:
Astrona kirjutas:Update: 3 kuud pole garaazis käinud :lol: ja 3 kuu pärast on juba 22.aprill, mil avalaksu ajal on ikka juba testida saanud.
Edusamme kah: lume kiht on auto peal 0.5m langenud - kui just katus sisse ei vajunud :lol:
Nissani katust ilmselt mitte, kuid olen näinud universaalkerega autot, mille katus sadanud mitte katuselt kukkunud lume tõttu sisse oli vajunud ~5-7cm ja ei tulnud enam üles ka peale jäätunud lume maha ajamist.
Mul oli Astra F Caravan ja sellega jäigi mulje, et Marketingi mehed ütlesid peale disainimist, et aga meil on lisaks GSi jms'le universaali kah vaja.
Väikse kalde peal parkides enam taguluuk kinni ei käinud (5a vana auto).
Vähe timmitud S90 ~100RMS võimu ja katus hakkas 2-4cm üles alla käima.
Ja aukudest sai nii mööda sõita, et kere ei saand arugi, kui rattad august mööda põikasid.
Update: ikka pole garaazi jõudnud :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Hakkan vaikselt talveunest toibuma - jõudsin lõpuks garaazi ja ei pidanud enam lumekühveldamisega tegelema. 2 väikest salvoka-suurust hange siiski veel on :)
Lume minemisega läks tagu stange 20cm nii sisse - tagutuledega tasa :shock: . Ja nina polnd kah enam nii terav. Õnneks mingi plastikule-omane "termomälu" tuletas stangedele paari sooja ilmaga enam-vähem meelde, mis kuju nad olema peavad.
Trans Am'il nii hästi ei läinud, pidin tagustange uuesti monteerima. Nimelt tollega plaanin Avalaksule minna, et mingi ehk 14 kirja saada, kui süüte enamvähem paika saab - for fun. Tolle peale ongi kah natuke aega läinud ja natuke läheb veel, aga täna teen juba väikse tänavaringi tollega ära.

Kiirest autost kah:
* Panin just sellele mõtetule Sunny 4wd projektile kah sillad, rattad alla ja tõmbasin jõuga garaazist välja, nii metall krigises, plastik praksus ja Cittröömu sidur haises, kui ta naeltega afladit freesis...
* Nüüd siis võib põhimõtteliselt sx'i sisse nikerdada (gar. nii lühike ja uks nii kitsas, et päris õiget pidi sisse sõita ei saa - peab vahepeal taliga aitama :lol: )
* VKM'ist sain rehvid kah kätte: Hoosier 26 x 11.50-15. Tänx Viljar ja Rax ;)
* Lähen vist lasen need kohe veljele ajada, et teada saada, kas üldse alla mahuvad.
* Nüüd jääb üle vaid mootorit hakata ehitama ja käigukastile "risti ette lööma".
* Kui kõik läheb nii nagu naiivselt plaanitud, saab ehk AC Dragi ajaks liikuma, aga kiiret pole. Pea asi et suvel mõned kiired saab teha, ja ehk puurigi sõita, ja ega siis vist kohe puuri otsima ei hakka. Võibolla paneb siis 2012 jaoks hoopis hallile SX'ile puuri sisse aga kes teab, võibolla läheb üldse kohe laiali ja müün üldse kõik mis CA'd ja SX'e meenutab maha :lol: Elu on interaktiivne.

Vaatan, et varsti 50lk mula juba :roll: , aga peaasi, et iga 20 leheküljega sekund kukub :car
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Meenutusi viimasest võistlusest:
Astrona kirjutas:AC Dragile Outlaw klassi juba 11 autot registreeritud - noh aeg on IPP'sid jagada :lol: (Internet Podium Places)
....
Ühesõnaga,
9.-11. koht 9.8%,
5.-8. koht 68%,
3.-4. koht 20%,
2. koht 2%
1. koht 0.2%
Praktikas oli hoopis mul "tehnika-sport" ja lendas siduri mansett, ja vastu tuli niikuinii 9-10s Plymoth, seega 5-10.koht, ja kui kvalifikatsiooni järgi viimsed kohad jagada, siis 5. koht.

1 asja võrra olen küll tänu nendele SX'idele targemaks saanud, ega projekti muidu valmis saa, kui projekti eesmärke tähtaja lähenedes ei kärbi :) Jätan vist portimise lõpetamise hetkel katki, ja peale läheb vabalthingava stock kaas.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Ei krt, võtsin juba peaaegu sunny kaane maha, aga kuna niikuinii tuleb seal panna teised väljalaskeklapid ja siis kaanetööd jne jne, otsustasin ikkagi rahulikumalt võtta ja ikka oma portimisega jätkata. Sain asjaga niikaugele, et põlemiskambrid 84mm peale, "squish-area"d tõmbasin maha, ehk siis põhmõtteliselt lihtsalt "pent-roof" kamber. Loodan, et sellest midagi jama teki :? Näiteks, et ilma squish'ita läheb normaalse süütenurgaga detoma juba enne 2bari vms.
Sain ka ühe püti väljalaske pordid ning klapid valmis - mingi päev lähen lasen Tiidul üle mõõta, ja üldse kaas üle vaadata, et kas üldse enam sellest asja saab :). Tollel pütil käisin ka tiba SL poole üle. Aga hakates sügisel viga saanud Riho kaant lähemalt uurima, selgus et tollel oli siiski SL porditud (VL tundus stock), ja kui toda vaadata, siis tuleks mul SL pordi siseraadiust veel kõvasti võtta.
Ühesõnaga, kui nüüd peaks kaas veel kõlblikuks loetama, siis läheb veel mingi 15-25h nühkimist :lol: Ja siis veel lasta pesad lõigata, kollektoritega kokku portida, kõik keraamikaga katta ja siis vedrud klapid uued sääretihendid jne ja siis saab veel tõukurite parajaks ajamise keppi näha. Ehk siis hea kui üldse kunagi valmis saab. No krt siis peab aitama ja mingi 300+hj/L tava 98 kütusega tulema ning kaare- puuri- ja kõik muud indeksid ükshaaval kukkuma :lol:
-----------------
uudishimust mõõtsin ka erinevaid klapivedrusid, ja tulemused olid arvutuslikult järgmised:
null tööasendis ja 10mm lift juures
* vana Nookie kaanest tulnud 2 vedru: 34kg ja 61kg
* vana Janno kaanest 1 vedru: 37.5kg ja 68kg
* Riho kaanest JUN vedru: 48kg ja 93kg.
* uued Tomeid: 46kg ja 87kg
Kusjuures, Tomei oli 3mm lühem vedru, samas 30kg peal oli stock vedruga võrreldes kõrgus vaid 1mm erinev (samas kui stock oli vajunud juba 11mm ja Tomei 6.5mm)
Need JUN'id peaks nüüd kõik üle mõõtma, ehk on seal 1 nõrgem, mis sobiks siis hästi kala põhjuseks...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Viimistlesin porditaval kaanel ühe püti ära ja lasin läbi puhuda, ja selgus, et sisselaskes, kus sai 10x vähem aega raisatud, toimus märgatav paranemine. Aga väljalase, mida sai ohtralt arvadatud, hingas nüüd madalal klapitõusul oluliselt vähem, 6-10mm tõusudel aga märksa rohkem. Et kui enne oli pordi voolavuse lagi 8mm peal, siis nüüd 11mm tõusu juures. Madala tõusu voolavus läks vast selle nahka, et tegin kõrid korralikult avaramaks, ja pesast keerab liiga väikse raadiusega vms. Ja tänu sellele ei tulnud ka suurel tõusul suuremat kui 8% parandust. Ühesõnaga tolle kaane lükka riiulisse, kui kunagi kaane voolavus jälle teemaks tuleb, siis paneb suuremad klapid, ja saab kõri enam avardamata ka madala tõusu juures voolavuse heaks. Samas jällegi kui mõelda, et väljalaske madal tõus on ülekatte ajal, ja töötakti lõpus, mis mõnesmõttes võib isegi kasuks olla, ja masin töötaks nagu suure tõusuga lühike nukk. Sellegi poolest, teistel silindritel on vaja veel vähemalt 10-20h nühkimist et ühesuguseks saada, ja kuna mul mitu kaant olemas, siis võtan täiesti stock tooriku, lasen Tiidul pesad lõigata ja teeb elementaarse kiir-portingu ehk praagi eemaduse.

Sain töölt nädala vabaks, ja natuke masina kõrval istutud (uus tööasend :lol:). Ja nagu ikka, kui midagi ette jääb, siis rellakas kätte. Lõpptulemus on see, et nüüd saab nina suht nii nagu vaja...
* 2.25" otstega cooleri asemele 3" ja 50% suurema mahuga cooler. IC on suht kapoti all, ja Radikas ise on kergelt nurga all.
* cooleri venti ei hakanud esialgu tagasi paigaldama, kuigi juhtmed sättisin valmis, kui peaks vajadus tekkima. Eelmine aasta oli igastahes abiks, aga nüüd tihendan IC ja radika vahelt ära, ja loodetavasti tõmbab too ka seisupealt cooleri jahedaks. Salongi tuleb ka sund-vendi lüliti.
* IC torustik oli enne kokku ~720kraadi 2.5" põlvesid, siis nüüd 270kraadi 3" põlved, kusjuures põlve raadiused kah suuremad.
* õhufilter ja ta torustik oli enne 4" -> 3", siis 2x 3" põlved ja randiga 3" ühendus filtrisse. Siis nüüd 4" kuni filtrini, kus 4.5" sisend. Praktiliselt otse, aga tuleb vist ikka 2x30kraadi vahele panna.
* vesi-cooler (L-IC) otseselt ei kasuta, aga cooler element asendab nüüd siiski ühte IC ja TB vahelist põlve. Väidetavalt on tolle takistus 0.1psi, mis peaks olema isegi vähem kui 3" tühjal 90-kraadi põlvel. Mõte selle juures on see, et lisab soojus-inertsi, ehk siis ideaalis cooler ja torustik ei jõuagi enne soojaks minna. Sisselaske temp muret vähem ja seadistamine kah vast lihtsam, kui temp ei kõigu. Uus 3" cooler on ka vana 5.2kg asemel 8.2kg, mis peaks lisama igasmõttes inertsi. Raske-südamega sai see LIC element pandud, kuna ta ise on 4.5kg ja kui veega täita, siis vast koos voolikutega 5.x kg (esialgu jätan ta kuivale). LIC radikat, pumpa ja voolikuid ühesõnaga ei tule, kuni selgub, et IAT'st on võimalik veel midagi näpistada, siis lisan ka tolle 5kg. Arvutus selline, et kui kasvõi 5C saab tempi alla, siis 1% power kasvab, mis on loodetavalt siis 5hj. 5hj / 5kg aga on parem kui auto keskmine hj/kg suhe :).
* Klapptuledega jätsin kah hüvasti. Muidu poleks ka selline torusid säästev cooleri paigaldus võimalik olnud. Tule pealmised plaadid sai nüüd kapoti külge ratsitud, ja suund-park combo-tulede asemel tulid nüüd stangesse suund-pooltuli kombo. Kaaluvõit 8kg, mis just nulliti suurema IC ja LIC'iga.
* Juhtmestik. Ühesõnaga, enne jooksis cooleri juurest 5cm jäme punt juhtmeid, siis nüüd jäi 1cm - ainult kojameeste, ventide ja tulede juhtmed. Relee karbid lõikasin täiega välja, kuna seal kokku 10st releest oli lisaseadmete, originaal aju, klapptulede eemaldamisega kasutusel veel vaid 1 relee ja 2 kaitset :lol:. Juhtmeid tuli kokku ära mingi 2-3kg.
* Stanget tegin 2kg kergemaks. Üldse sai suht kiirelt autost 2kg plastikut välja lõigatud.
* Plasttiivad, mis kunagi sai ostetud ja kordagi sõitnud pole, sai nüüd lõpuks auto külge kruvitud. Siitki (vaid) 2x1kg kergendust.
* Tegin nii, et kogu nina tihendasin ära, et õhk pääseb kapoti alla ainult läbi IC. seega otseselt stange-naha ja IC vahele poleks nagu enam tuulekoda vaja. Kogu stange alune, kus on ka nüüd õhufilter, peaks olema nagu kõrge rõhu ala.
* Massi-lüliti tuli salongist aku juurde mugavama koha peale.
* uued kapoti lukud
* No ja seoses cooleri paigalduse jms'ga igasugu plekiservad ja kola mis ette jäi lendas ühte papp-kasti, mis nüüd kaalub ~10kg.
Kokkuvõttes nina ~15kg kegem, juhtmeid 100m vähem, kapotialune tühjem, vahejahutus parem ja vabama torustiku jms arvelt turbo elu kergem. Võib tunduda mõtetu 15kg, aga selle 2aasta jooksul on autost, mida müüdi väidetava 1000kg tühimassiga, eemaldunud juba 115kg, ja tühimass on nüüd ehk 1000kg, ja võib näiteks plaanitava 550hj seade puhul Veyronist möödasõitu alustada. :car
Pealegi, nagu psühholoogiline nüanss kah, et Riho kunagine projekt tundub, kasvõi kehvem, aga nagu ikka päris oma enda projekt :)

1 pilt oleks muidugi selle pika jutu võinud asendada.

Seal nina juures on veel kõvasti tegemist
* stange ette nuputada, paika sättida
* kapoti-tihendus, rad ic vahele tuulekoja küljetükid
* tulede juhtmed ühendada
* kogu juhtemestiku majandus lõpetada
* * mingi aku plussi terminal tekitada
* * releed (vendid, süüde) paigaldada + keskkonsooli paar lülitit tekitada
* * releed, starter, gene, salongi-toide +-terminali ühendada
* * ergutus, tõmberelee, andurid jms juhtmestik ümber teha
* * aju, pihustite, süüte toited uuesti ja korralikult õigetest kohtadest ühendada ja vedada

Samal ajal, et töökindlust suurendada, tegelen sellega, et keskkonsoolist lendavad need 100 kella, mida niikuinii jälgida ei jõua, minema, ja panen püsivalt vana saia läpaka autosse, mis aju-kellasid välise-display peale näitavad. Läpaka kergenda kah muidugi enne ära :lol: Neid kellasid näitab siis mu enda programm, kuhu progen juurde ka mingi custom alarmi majanduse, et a la RPM >5000 ja õlirõhk <4bar, siis kisa. Selleks otstarbeks nuputan "printeri porti" (loe: digital inputs/outputs) mingi ploki, mis siis alarmi tulukest näitab; laseb arvutisse KnockSense signaali, ning switchib releesid jms. Kuna KMS MP25 on suht hädine, kuna sisendeid napib, siis panen sinna ka relee, mida proge switchib EGT ja CHT vahel ning kütuse- vs õlirõhk vahel, et KMS'ist EGT ja OilPress sisendite kaudu kahte erinevat tempi ja rõhku jälgida. Kui too valmis, siis pole ka keeruline teha näiteks nii, et kui "proge" heaks arvab, siis lükkab ise launch sisendi aktiivseks, mille taha ajus siis progetud näiteks süüde hiliseks või cut vms. Peale selle, kui läpakas wifisse jõuab, toimub automaatne logide upload, et kui trepist üles jõuan, on ka koduarvutis logid olemas jne.

Üldine plaan on käia küll veel see aasta ka paar koda drag'il ja jätta ta ikkagi kiireks (500hj/t) tänava masinaks, mis sõidab ikka vajadusel ka küla-tankla bensiiniga. Pigem nii, et eesmärk on nokitsemine, ja kui dragipäeval tuleb parandust, siis see on ainult boonuseks, ja seepärast ei hakka teda ohverdama dragile, et siis 3x aastas 402m sõita (selle jaoks tuleks midagi tõsisemat ette võtta). Olen õlle võlgu sellele, kes viitsis läbi lugeda. EDIT: Pakkumine on lõppenud :)
Viimati muutis Astrona, 30.05.2011 19:09, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas jeff01 »

Seljuhul õlle sees mulle...
Said RFL nissanist motivatsioonilaksu?
Imelik, et sa üldse väljalase osa kaanes paremaks said. Sain aru, et avardasid porti kuid loomulikult osati vales suunas ja lihtsalt suuremaks? Ma kah nii teinud kunagi :-D Kuid kui mõnd kaane ristlõiget vaadata siis saab kohe aru et selline tegu oli ikka väga vale ja nurga teeb see palju hullemaks. Vaatasin millalgi kuidas ühel busal kaant tehti ja selle parema raadiuse nimel valati osa porti miskit epoksiidi täis ja alles siis sai portima hakata. Sinnamaani on asi suht lihtne ja loogiline, mil seda lihtsalt raadiust ja kanali ahenevust muudetakse kuid seal maal kus erikujulised kanalid hakkavad tavalist ümarat edestama jookseb mul juhe kokku.
hmm....kui mul oleks nädal aega puhkust ei mõtleks ma küll muule kuid 11-12 juuni Tartule.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Mõtled EDRA peale ka ilma puhkuseta. Eks ikka, kui aega ja raha on, siis neile ei mõtle. Ma EDRA ajaks ei saaks niikuinii kõike toimima, isegi kui puhkusega oleks hoopis mootori peale ajanud. RFL üldiselt motiveerib küll, lisab väärtust kiireima SX tiitlile jne, aga ta praegune tegevus on pigem laostav :lol: Hooajaplaanides on mul 1 korraliksõit teha, et saaks aasta kirja ja kiireks läheb a la juulis. Kui näeme, siis tuleta meelde selle õlle osas.

No seal VL - pordis oli kõri 23mm, kui klapp ise on 28mm ja tööpind lõpes 25.5mm pealt. Mitte vales suunas, aga pakun, et liiga palju võtsin - kõri jäi piltlikult 24.5mm. Teine asi, et sai tehtud madalam pordi siseraadius, mis väiksel klapitõusul ei peagi aitama. Seda, et praak oli sealt pordist juba enne eemaldatud - stock valul mingid imelikud mügarikud ja pesad pole kõriga kohakuti.
Tegin ka kambris klappide kõrvale ruumi juurde (unshroud) ja klappe sai trelli-otsas ka treitud, et ühtegi teravat serva poleks. Piltlikult enne pordist paistis 15% klappi ja väike-näpp puksi kõrvalt läbi ei pääsenud, siis nüüd paistab pordist 85% klappi. Keemia hakkab portimisel imo sealt, kus arvestatakse, et gaas voolab gaasist torus, mitte ei hõõrdu vastu metalli - tekitatakse metallile nurkasid, et turbulentsed kohad tekitaks siis teise kujuga "gaasist-toru", näiteks siseraadiusel trepiaste peaks selle taha tekitama keerise, ja gaas ise voolab keerisest üle ning port muutub suunaga üles poole. Panen selle kaane suures osas vanade "koolivihikute" riiulisse, ja edaspidi võiks eksperimenteerida, kui endal mingi flow-bench olemas, mis simuleeriks rohkem reaalset voolavust. Ega neid 0.025bar rõhuga mõõtmisi ei saa pidevalt muutuva 4-25bar jms keskkonnaga hästi võrrelda, juba ainuüksi õhu viskoossus on 800C juures teine, rääkimata et suurema voolukiirusega tekivad keerised teise kohta jne. Reaalsem test oleks, kui paukpadruniga "kuulaks", kui kõva pauk pordist välja jõuab :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Ultron »

Rõõm kuulda, et autoga ikka tegeletakse. Äkki jõuab rajale ka. Viimasel Kiltsi üritusel oli ainult 1 Nissan kohal. Kui lennuväljal näeb ja väga palav ilm on siis äkki peaks kah õlli küsima :lol: Läpakas võiks 3G'd tunda, oleks logid ka kiire sõiduga koju jõudes olemas ;) Edu !
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas murjam »

Kui läpaka ekraanile kellasid ja näite manada vaja, on Megatunix suht asjalik programm. Sellega käib kaasas ka väike jupike, millega saab ise igasuguseid näidikuid kujundada. Ei pea päris nullist ise progema hakkama :P

Võiksid jah kas või mõne telefoniga tehtud illustratiivse pildi lisada aeg-ajalt.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

murjam kirjutas:Kui läpaka ekraanile kellasid ja näite manada vaja, on Megatunix suht asjalik programm. Sellega käib kaasas ka väike jupike, millega saab ise igasuguseid näidikuid kujundada. Ei pea päris nullist ise progema hakkama :P
Võiksid jah kas või mõne telefoniga tehtud illustratiivse pildi lisada aeg-ajalt.
Mu debiil-molekul maksis 4a tagasi 400eek, ja on rääkimata fotoka puudumisest üldse monokroom, eks millalgi peab uuema sebima :) (eriti ei tahaks telefoni, mida iga nädal laadima peab), kuna vana seebikarp varastati juba sügisel ära. Eks kui stanged värgid korralikult küljes, siis klõpsib paar pilti.
Mul on näidikutega proge mingi 5a tagasi valmis, eelmine aasta lisasin KMS'i protokolli, ja kasutasin toda KMS'ist logimiseks jne. Mingi aeg tagasi lisasin võimaluse kuni 32 näidikut korraga ekraanile panna jne. LPT pordiga suhtlemine sai hiljuti külge poogitud, aga on veel riistvaraga testimata.
Pilt
Tänapäeval saab puht muidu selliseid vidinaid.
Pilt
Tolle võiks ka stock kellade ploki asemele kruttida, kui laest ei viitsi piiluda.
Ultron kirjutas:Äkki jõuab rajale ka.
Äkki jõuabki kunagi :) Ja tuleta siis see :bb meelde.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Motary1 »

Siis võiks juba teha midagi edevat, nagu lexus LF-A :)

Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona

Postitus Postitas Astrona »

Motary1 kirjutas:Siis võiks juba teha midagi edevat, nagu lexus LF-A :)
Jajah, kui juba priiskamiseks läks. Ma ei saa aru, muidugi, miks nad füüsiliselt seal seda displayd liigutavad - ju siis nii on lahe. Küsimus on skinnis, aga tolle fäncimaks progemist ma ei planeeri, kuna esialgu ei plaani müüa, ja ise pean selliseid edevaid asju suht geiks. Peaasi et automaatselt näitab neid näitusid, mis on alarmidele/warning piiridele kõige lähemal jne. Aga no kui PC juba integreeritud, siis tekibki kohe mitmeid huvitavaid mõtteid juurde. Releesid juba saab juhtida, net on, lisame gps'i, web-cam'i + mõned suured solenoidid pedaalide ja kangi jaoks jne :lol: Kisub ära
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta