Kompressori tiivik tuli lahti?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Kompressori tiivik tuli lahti?

Postitus Postitas _siim_ »

Räägin ära siis kuidas asi juhtus,sai näpitud pump külge ning läksin testisõidule,minek hea ja tahma palju,kuulsin siis et veits imelik hääl tuleb täiskoormusel turbost,jäin seisma ja tegin wot stardi ning jälgisin boostikella,see tavaline 2bar autogauge oma.

Pilt

Seier läks peaaegu hetkega sinna kus on -1 kellapeal,pm tegi ringi peale,lasin gaasi maha ja sõitsin veel mingi 100m hoovi tagasi ja siis hakkas vastik krigin ja ragin turbost tulema ok jätsin seisma,kruvisin õhupuhasti maha sealt pudenes tiiviku mutter ja seib välja.
Vahemärkusena avastasin siis et olin wg täiesti kinni unustanud ja enne vana pumbaga üle 2 ei puhunud.
Vaatasin tiivikut,näha on et korpuses käinud ja mutrit on ka üritanud sisse imeda,vedas et mootorisse ei lennanud.

Küsimus ongi nüüd selles,mis põhjustas mutri lendumineku,kas liiga suur rõhk?
See seib mis mutri all käib on sellise nagaga mis peaks minu arusaamist mööda olema tiiviku lõhikusse painutatud stoperdamiseks,see oli sirge.
Kas siis ise paindunud mida ma ei usu või kellegi tegemata töö.

Turbo on nüüd küll surnud aga kuna koju oli vaja saada siis keerasin tiiviku kinni tagasi ja keermeliimi ka tilk,hääl on küll jube aga 2 bari rõhku polnud siiski probleem hoida.

Teine küsimus on see,kas boostikell on ka nüüd nahkas?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kompressori tiivik tuli lahti?

Postitus Postitas Mihkel »

Mul irdusid muttrid siis kui tiivik korpusse kinni pidurdas.
Minu puhul oli probleem selles, et õli temp tõusis liiga kõrgeks turbo puksikambris ja õlitus nö. kadus ning tiivik puudutas korpust.
Sul ilmselt sai turbo ülepöördeid ja samuti pidurdas selle tõttu tiiviku korpusse ja automaatselt keerab muttri lahti siis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: Kompressori tiivik tuli lahti?

Postitus Postitas _siim_ »

Mihkli teooria tundub suht reaalne olevat,nüüd jääb veel küsimus kas ma seda boostikella saan enam uskuda?
Kannatab see ülerõhku?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Kompressori tiivik tuli lahti?

Postitus Postitas KaroK »

Võta korraliku manomeetriga kompressor ja testi ära oma kell.
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Kompressori tiivik tuli lahti?

Postitus Postitas Motary1 »

Autogauge, enough said :-D
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: Kompressori tiivik tuli lahti?

Postitus Postitas _siim_ »

Kell polnud süüdi minu unustamises :D
Teema oli selles kas 2bar kell kannatab 3 bar ülelaaderõhku.
Nüüdseks võin öelda et näitab ikka enamvähem õigesti :D eksib ehk mingi 0,1bar-iga.
Vasta