Probleem õlitusega
Probleem õlitusega
Käsil üks diisliprojekt, kus Volvo D24T (Volkswageni rida 6) mootorile läheb peale Garretti GT2052V muutuva geomeetriaga turbo. Kõik väga tore, mootor sai remonditud ja turbo peale aretatud. Turbo pärit 2002 aasta Audi A6 2,5 V6 TDI pealt ning igati korralik, ristilõtku pea pole. Katsutud sai 1999 aasta masina tubot ja see oli palju suurema lõtkuga. Probleem selles, et turbo hakkas nii külma, kui ka kuuma poole pealt õli välja ajama. Nii 30 min käimise peale tekkis sinine suits. Võtsin cooleri ja turbo vahelise lõdviku lahti ja seal kõvasti õli, sama ka väljalaskes. Vana turbo oli väga suure lõtkuga, kuid ajas õli välja ainult külma poole pealt. Kas seda probleemi võib põhjustada õli liigne pealevool? Äravool on igati vaba ja suure diameetriga.
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: Probleem õlitusega
Ega karterituulutus umbes pole?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Probleem õlitusega
Tuulutus korras.
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: Probleem õlitusega
Turbol õlitusest piiraja puudu ?
Re: Probleem õlitusega
vanadel turboga diiselvolkkaritel pole turbo õlituses mingit piirajat. Kui uus turbo nõuab õlivoolu piiramist, siis sellesse võibki koer maetud olla.
Re: Probleem õlitusega
Vanal turbol polnud mingit piirajat, uuel on õli sisendava põhjas juba 2,5 mm piirav ava. Kas keegi oskab öelda kui suur on Audi 2,5 v6 tdi õlirõhk. Võibolla on uuematel diislitel õlirõhk väiksem.
Turbo sain koos Audi õlitusvoolikutega ning sisendil oli küljes kaks andurit, üks temperatuuri oma ja teine rõhu oma. Rõhuanduril oli kirjas töörõhk 0,85-1,05 bar. 


Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D