kõik eelpool nimetatu tehtud ja kontrollitud kus juures enne seda jama oli tagasi vool kinni rõhuregulaatori rikke tõttu,ka siis polnd kütte kulu nii suur alles siis suurenes nii märkimisväärselt kui sai paigaldatud teine regulaator.muidugi peaksin ära ka mainima ,et regulaator ja kütte pump pole orginaalid kuid samade näiitajatega.enne oli paagi sisene pump töö rõhk oli 2,45-2,80 bar nüüd on paagiväline pump sama surve vahemikuga ja rõhu regulaator on ka teine ja ka samade näitajatega.kas mingid andurid või aju juhtmestik ei saa seda mõjutada nt kui juhtmed kuskilt katkend või vigased.kilplane kirjutas:teil on lihtsalt kütusevargad.. vaata, et paagi põhjas auku ei ole.
ma tahaks näha mis nägu su mootor teeb, kui sealt 1 liiter pentsu kilomeetri peale läbi käib..
ja pensurõhu muutmine on mõtetu, kuna pensiin põleb õigesti ainult teatud vahemikus. liiga vähe pentsu, läheb liiga kuumaks ja sulatab mootori kokku. liiga palju, jahtub mootor maha, tahmab ja kui ikka väga palju on, siis ta lihtsalt ei sütti enam. ja usun, et kui liiter peaks siukse ajaga mootorist läbi käima, siis ta peaks juba nii rikas olema, et ei sütti enam.
mina leian et sul pigem kaob see kütus voolikutesse ära.
alusta paagist, sealt vaata kõik voolikud/torud edasi ja tagasivool üle, pump kui see on paagiväline. mootori juurest kõik voolikud/kinnitused.
muudmoodi ei leia, siis otsi kuiv asfalti koht, sõida autoga sinna, lase tal seal natu tiksuda, ära sõidad, siis näed kus on loik.
kuhugi peab see ju minema.
kütuse surve
Re: kütuse surve
http://gaiariauto.yolasite.com/
Re: kütuse surve
Mina jään lekke juurde või siis mõni tõesti teab kust paagist välja imeda. Kui kütus käiks läbi mootori, siis peaks sul sumast tilkuma bensiini. Ma ei usu ka, et sul mingine hüper-aurustuv-bensiin seal on. Kas sul kanali või tõstuki võimalus on?
Re: kütuse surve
kanali tõstuki kõik võimalused olemas,ja leket korduvalt kontrollitud seistes 5 mini töötava auto all ,täna pimedas panin tähele ka seda ,et peale paari kildist sõitu summ pea terves pikkuses punane ja summist tuleb kogu aeg pm bena aga mitte tilkudes vaid hirmsa haisuna ja nb bena kaob sõites ja töötava mootoriga seega vargad välistatud kui nad seda just mulle märkamatult sõidu ajal ei tee ja see on tõesti müstika kuhu see bena kaob ja kuidas mootor on suuteline sellist kogust põletama väga arusaamatu.Derik kirjutas:Mina jään lekke juurde või siis mõni tõesti teab kust paagist välja imeda. Kui kütus käiks läbi mootori, siis peaks sul sumast tilkuma bensiini. Ma ei usu ka, et sul mingine hüper-aurustuv-bensiin seal on. Kas sul kanali või tõstuki võimalus on?
http://gaiariauto.yolasite.com/
Re: kütuse surve
Sul on 1 pihusti kogu aeg lahti ilmselt. Toru on punane, sest teised silindrid on ääretult lahjaks keeratud aju poolt. Ka rõhk on madalam, kuna osa jookseb kogu aeg mootorisse.
Kui veel kaua niimoodi liikled, saad hüdrolukku mootori. mingi vabalthingava 200cc/min pihustil kulub 500cc silindri tööosa(11:1 = 50cc) täitmiseks 15sek.
Võta pihustid maha ja survesta neid pealevoolu poolt kasvõi puhudes. Üks laseb läbi.
Kui veel kaua niimoodi liikled, saad hüdrolukku mootori. mingi vabalthingava 200cc/min pihustil kulub 500cc silindri tööosa(11:1 = 50cc) täitmiseks 15sek.
Võta pihustid maha ja survesta neid pealevoolu poolt kasvõi puhudes. Üks laseb läbi.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: kütuse surve
täna tegin väikse avastuse vaakum vollade osas ja mapi juhtimine oli valesti peale seda kui õieti panin tundus asi korras olevat,kas tõesti map mõjutab nii palju annan ka siia ühe ligi kus antud süsteem näidatud.
http://media.honda.co.uk/car/owner/medi ... /6-125.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://media.honda.co.uk/car/owner/medi ... /6-125.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://gaiariauto.yolasite.com/
Re: kütuse surve
Kui tegu on speed density süsteemiga, kus pole õhukulumõõtjat, siis map ongi ainuke asi mille järgi load-i vaadatakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: kütuse surve
täpselt nii ongi,õhukulu mõõtjat tal pole ja kas siis antud asi võib tõesti kütuse kulu märkimis väärselt suurendada.
http://gaiariauto.yolasite.com/
Re: kütuse surve
Kas see küsimus oli nüüd nagu reaalselt küsitud või naljaga?
Mis sa ise arvad, kui ajul pole absoluudselt mitte mingi sugust infot mis mootoris reaalselt toimub?
Kohvipaksu pealt peab ennustama õiget load-i?
Väikse vihjena võin öelda, et aju jaoks on lahtise MAP vollaga effekt sama, mis sõidaksid põhjagaasiga (100kpa) aga reaalselt ju ei olnud põhjagaas.
Arva nüüd ise, mis juhtub kütusekogusega kui koormus läheb suurest väikseks, sinu puhul aju näeb suurt koormust aga reaalselt on koormus väike.
Sorry kui kellegi tundeid riivan aga mingi lihtlabane ettekujutus (kodutöö) võiks ikka olla süsteemide toimimisest, kui neid ise remontida tahetakse.
Antud teema toob väga ilmeka näite, kus viga otsitakse auto täiesti valest otsast.
Viga ise lihtlabane aga oletati juba üliharva esinevaid vigu, oleks enne olnud juttu,
et keegi on kuskil vaakumvollade kallal käinud oleks ilmselt vea leidmine tunduvalt kergem olnud.
Mis sa ise arvad, kui ajul pole absoluudselt mitte mingi sugust infot mis mootoris reaalselt toimub?
Kohvipaksu pealt peab ennustama õiget load-i?
Väikse vihjena võin öelda, et aju jaoks on lahtise MAP vollaga effekt sama, mis sõidaksid põhjagaasiga (100kpa) aga reaalselt ju ei olnud põhjagaas.
Arva nüüd ise, mis juhtub kütusekogusega kui koormus läheb suurest väikseks, sinu puhul aju näeb suurt koormust aga reaalselt on koormus väike.
Sorry kui kellegi tundeid riivan aga mingi lihtlabane ettekujutus (kodutöö) võiks ikka olla süsteemide toimimisest, kui neid ise remontida tahetakse.
Antud teema toob väga ilmeka näite, kus viga otsitakse auto täiesti valest otsast.

Viga ise lihtlabane aga oletati juba üliharva esinevaid vigu, oleks enne olnud juttu,
et keegi on kuskil vaakumvollade kallal käinud oleks ilmselt vea leidmine tunduvalt kergem olnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: kütuse surve
jutt jumala õige,tunnistan viga ise käisin nende vollade kallal ja panin enda arust ka õieti tagasi,muidugi tagasi paneku vahe oli 2 nädalat vb lihtsalt ei meenund kohe kuidas oli ja ,et viga võib hoopis seal peituda sest vahepeal purunes ka kütte voolik jne.
http://gaiariauto.yolasite.com/
Re: kütuse surve
nii aga nüüd küsiks,kui keerukas oleks sellise mootori ülelaadimine siis turboga.mootor ise siis honda ba20a5 dohc 2,0l 101kw
http://gaiariauto.yolasite.com/