Tore soovitus, kuid seleta palun kuidas sa sellega lugu edasi kerid.
Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
No ma isegi ei tule selle peale et seda mõelda? Ilmselt kuidagi ikka saab. Selle maki A & O on puhas ja hea sound...kas taga saab lugu kerida ja kas MP3/mp4 Divx-i mängib ausalt ei kotiks..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Töenäosus on, et samast nupust millest raadiokanaleid otsitakse näiteks? Pildil näha ka miski tune, aga tont teab mis selle alt vöib tulla.
Jutt öige, kui hea lugu ja helikvaliteet, siis mis sest ikka vahetad
Jutt öige, kui hea lugu ja helikvaliteet, siis mis sest ikka vahetad

tomsonmrt.com
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Ghosti seltskond on esmamuljena head tööd teinud- seadistamata süsteemiga oli juba päris mõnus, midbassi kick väga konkreetne ning täitsa minu maitse järgi :D Install igati visuaalselt tagasihoidlik ja kena.
Kui nüüd coilid ka alla saaks, eks :D
Kui nüüd coilid ka alla saaks, eks :D
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
A-piilari katted on vaja veel valmis teha, siis on meie poolt kõik. Ma igaksjuhuks pilte siia enam ei topi, eks omanik ise paneb kui auto valmis 

[url=http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=1347]NISSAN 200SX S14 1994[/url]
Tuuninglahendused Ghostist!!!
Tuuninglahendused Ghostist!!!
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Nii
Soundiprojekt sai valmis, auto on nüüd vahepeal liikunud ghost-i garaazist. Eks teostajad oskavad äkki ise kirjeldada milline see lõpptulemus jäi. Minul väga palju fotomaterjali teostuse kohta ei ole kahjuks...
Väike pilt ka enne auto viimist elektriku juurde kes pooleli olevad elektritööd lõpetab..

Soundiprojekt sai valmis, auto on nüüd vahepeal liikunud ghost-i garaazist. Eks teostajad oskavad äkki ise kirjeldada milline see lõpptulemus jäi. Minul väga palju fotomaterjali teostuse kohta ei ole kahjuks...
Väike pilt ka enne auto viimist elektriku juurde kes pooleli olevad elektritööd lõpetab..

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re:
Olin seal testimeeskonnas, lapsepõlve nostalgiaViljar kirjutas:Leidsin ühe vana ajakirja...
Tegemist 2000. aasta juuli-august tehnikamaailmaga.



Eriti tore on näha, et autole on "uus elu" antud mitte lõpp-peatus mõne rullnoka käes.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Nii
Autole eluvaim sisse puhutud ja esimesed meetridki sõidetud...välimus on nats muutunud võrreldes nende asstate taguste piltidega..nina vajab veel paika sättimist, tuled ja jutud on suvaliselt ette visatud.. aga päris kummaline oli korra temaga sõita..
Autole eluvaim sisse puhutud ja esimesed meetridki sõidetud...välimus on nats muutunud võrreldes nende asstate taguste piltidega..nina vajab veel paika sättimist, tuled ja jutud on suvaliselt ette visatud.. aga päris kummaline oli korra temaga sõita..
Viimati muutis Audiophile, 03.09.2011 17:59, muudetud 1 kord kokku.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
midagi huvitavat lugemiseks, mis mujal maailmas tehakse:
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=55621" onclick="window.open(this.href);return false;

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... =2&t=55621" onclick="window.open(this.href);return false;


- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Kuulasin juhuslikult Rammsteini kui foorumisse tulin ning kui seda ülbet rohelist putukat vaatasin, siis tulid külmavärinad peale.
Väga ilus töö on ära tehtud, proovi ta sellisena ka säilitada.
Väga ilus töö on ära tehtud, proovi ta sellisena ka säilitada.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Vahepeal auto niipalju edasi arenenud...et ei olnud tegelikult rahul olemasoleva vedrustusega kus oli kasutatud omega B (v6 vedrusid) ja koni punaseid amortisaatoreid, viga selles et auto nina oli liiga madal ja lodev ja tagumine ots liiga kõrge ja erilist kindlust sõidu ajal ei tekkinud.. Kogu vedrustus sai siis välja vahetatud täielikult reguleeritavate HSD colioverite vastu..

mida ei ole on camber plate-d aga hetkel ei plaani temaga rinkat anyway sõita nii et suva see.. boonusena on nüüd stabikas reguleeritav kuna stabika alumine kinnitust on võimalik mööda coiloveri keeret üles alla liigutada.. minu põhi eesmärk oli saada auto veidi konkreetsemaks ja nina kõrgemaks..
Komplekt mis ostsin ei ole küll mõeldud opel omega A-le aga Vauxhall/Holden Monaro..ehk siis GM-i toodang (algselt holden austraalias alates kuuekümnendatest) 2001 aatal hakati monarot tootma ka inglisamaale ja hljem vist Pontiac GTO nime all usasse.. anwyas.. komplekt mille valisin oli algeslt mõeldud V8 LS2 mootoriga autole..esivedrud 14kg ja tagumised 8kg ega ma ausalt öeldes väga palju läbi ei kaalunud..vaid seda ehk et minu R6 on ehk samaraske kui alu plokiga V8 ja tundus et kinnitused võiksid sobida..ehk siis katsetamise värk ja ehku peale ostsin ja pean tunnistama et see oli suhteliselt straight forward fit.. esimesed stabika kondid pidin välja vahetama...opel frontera omade vastu :D (jah, see on dziip) aga see selleks..tundub et toimib..järgmiseks on auto vaja viia sillastendi ja siis vaatab edasi.. mis saab..
Markus

mida ei ole on camber plate-d aga hetkel ei plaani temaga rinkat anyway sõita nii et suva see.. boonusena on nüüd stabikas reguleeritav kuna stabika alumine kinnitust on võimalik mööda coiloveri keeret üles alla liigutada.. minu põhi eesmärk oli saada auto veidi konkreetsemaks ja nina kõrgemaks..
Komplekt mis ostsin ei ole küll mõeldud opel omega A-le aga Vauxhall/Holden Monaro..ehk siis GM-i toodang (algselt holden austraalias alates kuuekümnendatest) 2001 aatal hakati monarot tootma ka inglisamaale ja hljem vist Pontiac GTO nime all usasse.. anwyas.. komplekt mille valisin oli algeslt mõeldud V8 LS2 mootoriga autole..esivedrud 14kg ja tagumised 8kg ega ma ausalt öeldes väga palju läbi ei kaalunud..vaid seda ehk et minu R6 on ehk samaraske kui alu plokiga V8 ja tundus et kinnitused võiksid sobida..ehk siis katsetamise värk ja ehku peale ostsin ja pean tunnistama et see oli suhteliselt straight forward fit.. esimesed stabika kondid pidin välja vahetama...opel frontera omade vastu :D (jah, see on dziip) aga see selleks..tundub et toimib..järgmiseks on auto vaja viia sillastendi ja siis vaatab edasi.. mis saab..
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Lotus Omega on alati olnud kindel lemmik,loodan isegi kunagi sellist omada
Kuidas see audiolahendus lõpuks välja kukkus(pilte)?Kas tagumisele kastile tulid juurde veel mingid küljed,et rattakoobastega ühte viia või mitte?Tegin ka enda senatorile paarkuud tagasi sarnase kasti pagasnikusse,viimistlus veel tegematta sellest ka see huvi
.
Edu.Jälgin seda teemat ikka huviga.
Renx


Edu.Jälgin seda teemat ikka huviga.
Renx
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
coilid all...


Viimati muutis Audiophile, 22.04.2011 11:37, muudetud 1 kord kokku.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile
Coilidest niipalju, et see uuema ajastu Monaro põhineb täielikult Holden VT Commodorel, millest mina siin kriban aegajalt. Selle vedrustus põhineb aga 99% Omega B-l 
Igatahes, huvitav oleks kuulata tagasisidet, et kuidas antud isendid ka toimivad, sest omalgi plaan kasutada sama kit-i.

Igatahes, huvitav oleks kuulata tagasisidet, et kuidas antud isendid ka toimivad, sest omalgi plaan kasutada sama kit-i.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]