kütuse surve

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

kütuse surve

Postitus Postitas gaiar200 »

nimelt kas ettenähtust madalam kütuse surve mõjutab kütuse kulu,nb ja seda vabalt hingaval mootoril nt küte kulu praegu 1l 1km tagasi vool korras mingi mõistatuslk kala on
http://gaiariauto.yolasite.com/
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: kütuse surve

Postitus Postitas murjam »

Mõjutab sedasi, et segu läheb lahjaks ning aju saab lambda anduri näidu järgi aru, et segu on lahja ning keerab segu ülemäära rikkaks (läheb nn avarii-režiimi).

Kui palju see kütuserõhk siis ettenähtust madalam on?
Lauda nitro
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: kütuse surve

Postitus Postitas ahto42 »

Samas kui surve väiksem on siis pihusti ei pihusta korralikult ju, see nagu aiavoolikul keerad kraani kinni ja lilli enam kasta ei saa ilusti. või saan asjast valesti aru?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Re: kütuse surve

Postitus Postitas gaiar200 »

ettenähtust on surve 1bar või ka rohkem madalam,nb mõõta sain enne kütuse filtrit.
http://gaiariauto.yolasite.com/
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: kütuse surve

Postitus Postitas prj »

Kütusesurve madalam tähendab seda, et sul aju ei saa enam piisavalt kütust peale lasta kuna ta ei tea, palju seda vaja on.
Kuna narrowband lambdat tavaliselt kasutatakse vanematel ajudel ainult emissioonikontrolliks madalatel koormustel, siis kõrgematel koormustel on asi open-loop.

Turbokal on asi veel eriti hull, kuna palju õhku + vähe kütust rõhu all tähendab üsna kiiret mootorist lahti saamist.
Samas, kui ka vabalthingaval on kütuserõhk madalam, siis on seal täisgaasil kogu aeg lahja segu ning detonatsioon, küll ei ole asi nii hull, kui turboka puhul, kuid nii pikalt sõitmine aitab ka väga eduliselt kolbidest lahti saada.
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Re: kütuse surve

Postitus Postitas gaiar200 »

pm tuleb surve siis kiiremas korras tehase seadesse saada.
http://gaiariauto.yolasite.com/
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: kütuse surve

Postitus Postitas KaroK »

gaiar200 kirjutas:pm tuleb surve siis kiiremas korras tehase seadesse saada.
Justnii - võid hiljem ka lairiba lambdaga(soovitavalt dünos) segu /jõu suhet mõõta ja saad teada, kas oleks vb kasulik üldsegi survet originaalist kõrgemaks tõsta.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: kütuse surve

Postitus Postitas Mihkel »

S13 tüüpviga tundub olevat surev kütusepump :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Re: kütuse surve

Postitus Postitas gaiar200 »

mainiks siin kohal ära ,et tegu on hetkel veel vabalthingava 3gen honda preludega mootoriks ba20a5 101kw 2,0l ja pm võtab 100l 100km ja ei leia viga küte surve on ettenähtust küll nati väiksem aga kas see tõesti saab nii julmalt mõjuda või on veel mingeid olulisi asju mis kütuse kulu nii suurel määral mõjutada saavad näiteks liiga suur kütuse peale voolu toru jne.loodan ,et saate mu murest aru ja aitate nii palju kaasa kui oskate.nb autole tuleb ka turbo aga kahjuks pole enne võimalik kui moto enne vablthingavana ei tööta.
http://gaiariauto.yolasite.com/
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: kütuse surve

Postitus Postitas Mihkel »

Rõhku reguleerib regulaator, stock auto mõistes ei koti need ümbritsevad torud üldse, need unusta ära.
Kui rõhk on madal, siis on kas regulaator defektne või pump defektne, eeldusel, et kütusepump nii umbes ei ole, et tekib rõhulang peale filtrit.
1bar madalam pole üldsegi väike rõhu erinevus. Alla 2 bar ei toimu enam normaalset kütuse ja õhu segunemist, kütus pigem valatakse porti mitte ei pihustata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Re: kütuse surve

Postitus Postitas gaiar200 »

kus juures seda vist jh lausa kallatakse silindrisse kuna tagant tuleb gaasi andes tublisti musta ja ka küünlad on mustad ja niisked.
http://gaiariauto.yolasite.com/
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: kütuse surve

Postitus Postitas murjam »

No 1l/km kohta on ikka väga hull kulu. Algatuseks saa kütuserõhk korda, aga julgen kahtlustada, kas sellega asi piirdub.. Kas midagi muud on ka autol muudetud?
Lauda nitro
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Re: kütuse surve

Postitus Postitas gaiar200 »

kus juures mingeid olulisi muudatusi ei olegi.kõik on suht orginaal.
http://gaiariauto.yolasite.com/
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Re: kütuse surve

Postitus Postitas Derik »

Kas kütusetorustik on kindlasti terve? See kõlab rohkem nagu mingi lekke moodi juba. Ühel sierral kunagi oli ka tagasivool põhja alt peaaegu pooleks aga isegi tollel ei olnud nii suurt kütusekulu.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: kütuse surve

Postitus Postitas kilplane »

teil on lihtsalt kütusevargad.. vaata, et paagi põhjas auku ei ole.
ma tahaks näha mis nägu su mootor teeb, kui sealt 1 liiter pentsu kilomeetri peale läbi käib..

ja pensurõhu muutmine on mõtetu, kuna pensiin põleb õigesti ainult teatud vahemikus. liiga vähe pentsu, läheb liiga kuumaks ja sulatab mootori kokku. liiga palju, jahtub mootor maha, tahmab ja kui ikka väga palju on, siis ta lihtsalt ei sütti enam. ja usun, et kui liiter peaks siukse ajaga mootorist läbi käima, siis ta peaks juba nii rikas olema, et ei sütti enam.

mina leian et sul pigem kaob see kütus voolikutesse ära.
alusta paagist, sealt vaata kõik voolikud/torud edasi ja tagasivool üle, pump kui see on paagiväline. mootori juurest kõik voolikud/kinnitused.

muudmoodi ei leia, siis otsi kuiv asfalti koht, sõida autoga sinna, lase tal seal natu tiksuda, ära sõidad, siis näed kus on loik.
kuhugi peab see ju minema.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Vasta