SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas eclipse »

Miks paremat jahutust vaja? Oled kasti tempi loginud?
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas jupats »

Ei ole loginud, aga aegajal pidevate kiirenduste järel annab veakoodi, et temp liiga kõrge...
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas ahto42 »

Mina soovitaks küll eraldi õliradika ette panna, sest olen palju kuulnud, et vahesein võib hakata jahutusvedeliku lekkima kasti õlisse. Kui eraldi radikas, siis sellest murest/probleemist vaba ja jahutus ka kindlasti parem.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas jupats »

See jahutusvedeliku kasti sattumine on 9-3 mure. Jahutus on kindlasti parem, kui panna eraldi radikas.
Muret tekitab aga kasti üles soojenemine külma ilmaga. Teatud määral sõltub ta hetkel ju jahutusvedelikust. Minuteada läheb mootori temp enne üles, kui kasti oma. Kui nüüd panna eraldi radikas, siis kohapealt soojendades õli soojaks ei saagi?
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas ahto42 »

Võimalus ka termostaatklapp vahele panna.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas jupats »

Õhuleket otsides sai selgeks, et pihustite tihendid pole piisavalt õhukindlad. Tundub nagu nad oleksid liiga õhukesed. Seal tuleb ikka mõnuga õhku läbi.

Kardan, et jämedamate tihendite otsing on keeruline. Kas silikoon peaks seal vastu?
H.E
Postitusi: 42
Liitunud: 13.04.2011 12:04

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas H.E »

Ära karda.
Võta õige tihend ja mine baltflexi. Võib olla, et leiad hydroscandist ka.
Neil on seal üliväikese sammuga erinevaid suuruseid ja paksuseid.
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas jupats »

Oskab keegi soovitada Tallinnas mõnda pihustite pinki? Hetkel mootor maas ja saaks pihustid ära kontrollida.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas Mihkel »

Truumu Diagnostika-s on pink olemas pihustite mõõtmiseks. Seal näed pihustite omavahelist erinevust aga täpset pihusti flow-d ei näe.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jupats
Postitusi: 31
Liitunud: 07.02.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Re: SAAB 9-5 2.3T 2001 - Jupats

Postitus Postitas jupats »

Vaja olekski omavahelist erinevust. Per silinder saan siis kompeseerida protsentuaalselt. Kahtlane tunne, et üks on teistest pisut nõrgem. Kuna hetkel mootor laiali võetud, siis on aega neid kontrollida.
Vasta