1 -
NB! kõige olulisem voolik!! Mängib kütuserõhuga vastavalt sisselaskerõhule - ühenda korralikult mõne kollektori otsa külge (vähemalt üks peaks olema seal läheduses). Originaalis läheb selle kütuserõhu lukustamise solenoidi külge.
2 -
kui õigesti peast mäletan, käib selle koha pealt ka vist kollektorist jahutusvedelik läbi.. suht mõttetu. Igatahes edasi läheb see voolik turbo külge (turbo jahutus). See edasine voolik tuleb kindlasti ära ühendada, näiteks sinna samma, kust tuleb selle üks ots jahutusvedeliku toru küljest kollektori alt, et turbo saaks jahutust. Kollektori külge jääb siis kaks lahtist otsa (kust jahutusvedelik läbi käis), võid mingi korgi ette teha, et sodi sisse ei läheks.
3 - karterituulutuse ots, koos ühesuunaklapiga - see on üks neist põhjustest, miks sisselaskekollektor seestpoolt õline on. Mõistlik oleks see pimedaks teha (pane klapi asemele tihendatult polt), klapikambrikaante tuulutused kokku ühendada, teisest ühenduspunktist väljalaske klapikambrikaane peal (seal juba kaks otsa olemas) viia voolik:
- * ideaalis - läbi õlipüügipaagi turbo ette
* võib ka - voolik põhja alla või kuhu iganes, et ei tatistaks liialt (natuke tuleb sellest õliauru välja)
4 - peaks olema piduri vaakumvõimendi väljavõtt.
Siia peab vahele panema ühesuunaklapi, mis on 200sx-il tulemüüri küljes, muidu jõuab vaakumvõimendisse ülerõhk.
5 - külmkäivitusklapi õhu sissevõtt
6 - lihtsalt üks ots kollektorist, ühenda kuhu tahad või tee pimedaks :D (mul näiteks tuleb BOV juhtimine sellest)
7 - tühikäigu õhk
8, 9, 10 - söepaak (bensiinipaagi tuulutus tuleb siia) - viska minema :D, jäta tuulutuse ots lahti
11, 12, 13 - kütuserõhu solenoid - sellega tehakse ainult käivitamisehetkel kütuserõhuga mingi trikk (täpselt ei tea); mootori töötamise ajal ta vajalik igatahes kindlasti ei ole. Käivitus muutub selle eemaldamisel teatud oludes originaal ajuga 1sek pikkuseks (0.5sek asemel), samas käima läks ta ikkagi ka selleta. Minu soovitus on: mõttetu vidin, viska minema.
Kui gaasiklapilt jahutusvedeliku voolikud ära võtta, saab kogu kompoti olulisemalt siledamaks. Sõidan oma masinaga aastaringselt ja gaasiklapp pole kordagi külmumise tõttu probleemi tekitanud. Paar väljamaist linki ka, kus tüübil on samasugune suhtumine nagu minul (no milleks on vaja kapoti alla nii palju voolikuid, kui täpselt sama hästi saab asja tööle poole vähesematega):
http://driftopia.com/2007/07/02/ca18det ... rculation/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://driftopia.com/blog/2007/11/14/ca ... ines-to-1/" onclick="window.open(this.href);return false;