Ja isegi kui läheb detoneerima siis ainukesed asjad mis katki lähevad on otsatihendid millede vahetus läheb maksma 400usd.

IvarR
Castrol õli jah teada tuntud tuuningelement.mitsu_manic kirjutas:4G63 DOHC
Ajapikku muutub vähem levinuks laiskadele omanikele, kuid väga vastupidav ja lihtne hobuseid juurde saada.
Max mis saadud sellest, on 1400 HP.
Tehase turbokas kannatab niisama peale väänata 400HP (stock 200-300hp oleneb kus peal istub) ilma eriliste muudatusteta.
NA aga niisama uute rõngaste ja Castrol õliga stock 150hp asemel 250hp.
Maitse asi...
Valed arusaamad.hents99 kirjutas:Ma arvan, et igasugu eksootilisemad mootorid pole nagu teemaks. Eks igaüks pakub ikka oma marki vms.
Rootormootorite saadavus Eestis on küsitav, eriti odavalt s.o. ca 100-200€.
Pluss jupid, kui miskit vaja. Kõike peab ilmselt kaugelt tellima ja transport pole tänapäeval väga odav.
Lisaks hooldus, mis ilmselt meil puudub.
Küsimus ka definitsioonis, mis on odav? Millega võrreldes.
Ma kahtlen et siin paljud sellest küsimusest nii aru said. Sina olid see kes V8 pakkus. Kuigi pealkiri otsib odavaimat mootorit millest 500 hp võtta siis võiksin ju pakkuda lammarist talle odavaimat mootorit milleks võiks olla näiteks audi volkari monopritse punn mille eest 60 euri küsiksvlzman kirjutas: Paljud panevad puusse selles suhtes, et ka mootori soetamismaksumust ei vaata keegi. Nii ju kõige lihtsam: ostagi kohe 500 hj tehasest tulnud mootor
AndresZ kirjutas:Niipalju, kui lugenud olen, siis stockis parim ja odavaim:
Mercedes-Benz 300e(w124) 3.0 R6 132 kW (1985 - 1995)
Tehasest sepistatud sisuga ja 9.1 surveaste. Rootsis stock mootoriga ja turboga sõidavad 650-750hj.
Kestavad ka tavakastid, kas just betoonil dragirehviga, aga valikus on veel dog-leg ZF kast ja dog-leg Getrag 275, mis kestab väga hästi nagu ka teised sarnased getragid. Tuleb õiget õli kasutada ja vahetevahel ka seda vahetada.Ringo kirjutas:AndresZ kirjutas:Niipalju, kui lugenud olen, siis stockis parim ja odavaim:
Mercedes-Benz 300e(w124) 3.0 R6 132 kW (1985 - 1995)
Tehasest sepistatud sisuga ja 9.1 surveaste. Rootsis stock mootoriga ja turboga sõidavad 650-750hj.
Enamus MB automaatkastiga. Kui lihtne on leida sobivat manuaalkasti, mis ka kestaks?
Kusjuures keerles mul aasta jagu peas mingile vene veokale MS paigaldada ja ära unustada kontaktid ja karburaator. Oli eriline äriidee kohe lootuses vähemalt 5L/100km kohta väiksemat kütusekulu nähatehnic kirjutas:kõigeodavam võtta kuskilt umbrohust vene veoauto v8 ja panna sinna usa performance jupid
Ringo kirjutas:AndresZ kirjutas:Niipalju, kui lugenud olen, siis stockis parim ja odavaim:
Mercedes-Benz 300e(w124) 3.0 R6 132 kW (1985 - 1995)
Tehasest sepistatud sisuga ja 9.1 surveaste. Rootsis stock mootoriga ja turboga sõidavad 650-750hj.
Enamus MB automaatkastiga. Kui lihtne on leida sobivat manuaalkasti, mis ka kestaks?