Evo9 jõudu juurde
Re: Evo9 jõudu juurde
ST Motors modib stock aju ka
Re: Evo9 jõudu juurde
Jupid jõudsid täna kohale ka USA-st, eelmine neljap pandi alles teele...hail Fedex!
Nüüd läheb Riivo juurde ehitusse ning Soome seadistamisele
http://wirx.ee/pildid/main.php/v/evo9/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nüüd läheb Riivo juurde ehitusse ning Soome seadistamisele
http://wirx.ee/pildid/main.php/v/evo9/" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Evo9 jõudu juurde
Mõõdad in-case USA töö üle ka? (vändakaelad, kepsud jne)
Elu on lihtsalt näidanud, et ka kallid jupid ei ole alati ideaalsed.
Kahju oleks vaadata, kui selline kena kraam hukka läheks.
Elu on lihtsalt näidanud, et ka kallid jupid ei ole alati ideaalsed.
Kahju oleks vaadata, kui selline kena kraam hukka läheks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Evo9 jõudu juurde
Riivo lubas mõõta jah...head gasket ja õli pump on vividil kaasa panemata jäänud....kas Eestist ka kusagilt mõnda korralikumat plokikaane tihendit saada on?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Evo9 jõudu juurde
US-Parts tõi Cometicu kaanetihendi viimati.
Re: Evo9 jõudu juurde
thnx...vivid pani juba teele, oli ununenud neil, peaks esmas-teisip jõudma.
OT, miks see cometic nii hea on, kõik räägivad ainult sellest?
OT, miks see cometic nii hea on, kõik räägivad ainult sellest?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Evo9 jõudu juurde
Mis ta nüüd nii hea on.
Kelle metallitihendeid veel Eestis müüakse.
Kas neid on saada erineva paksuse ja silindriläbimõõduga ?
Kelle metallitihendeid veel Eestis müüakse.
Kas neid on saada erineva paksuse ja silindriläbimõõduga ?
Re: Evo9 jõudu juurde
erineva paksusega leidsin küll usast evo9le 1.2-1.8
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Evo9 jõudu juurde
Krt, kohe ilus on ikka vaadata kui raha on rääkinud!
Väga majesteetlik rauakuhi
Väga majesteetlik rauakuhi

Re: Evo9 jõudu juurde
detailide kaalud, kui originaalid küljest saab siis panen nende omad kõrvale:
kolb: 280g
kolvi sõrm: 110g
keps: 552g
sisselaske kolle 3400g
vänt: 16200g
turbo: 13300g
coilover ees: 5896g
coilover taga: 5050g
kolb: 280g
kolvi sõrm: 110g
keps: 552g
sisselaske kolle 3400g
vänt: 16200g
turbo: 13300g
coilover ees: 5896g
coilover taga: 5050g
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Evo9 jõudu juurde
hetke seis selline, et kuna usakas saatis alguses vale vända ja unustas ploki tihendi kaasa panemata on ta nüüdseks 3x saatnud asju lisaks(täna sain just tugevamad klapivedrud ka kätte) siis neljapäevaks peaks mootor koos olema, aga düno aja sai soome alles 1 kuu pärast
(esimene aeg oli see esmasp) kas keegi oskab kusagilt kiiremini mõnda pädevat selli soovitada, plaan alguses panna safe seadega, et saaks sissesõidu korralikult ära teha



Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Evo9 jõudu juurde
Ole õnnelik, et kuu ajaga said. Harrinen-is esimene vaba aeg sügisel.
Re: Evo9 jõudu juurde
Vanad jupid läksid ka müüki http://www.evonet.ee/forum/viewtopic.php?t=627" onclick="window.open(this.href);return false;
Homme läheb Sämi juurde safe seade seadistamisele ja 18ndal Soome
Homme läheb Sämi juurde safe seade seadistamisele ja 18ndal Soome
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Evo9 jõudu juurde
Ja käima ta läkski suht esimesest pöördest
http://www.youtube.com/watch?v=Trka6EIwmh4" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd tuleb 18ndat ootama hakata, et saaks õigesse seadess Soomes. Hetkel, kui üle 4000rpm ei sõitnud tundus madalalt palju paremini võttev, eks peale seadistamist ole ka ülevalt "natukene" parem hammustaja
tuuning 2.3L vs stock 2.0L detailide kaalud
kolb+keps 942g vs stock 1160g
sisselaske kolle 3400g vs stock 3524g
turbo: 13300g vs stock 9950g
coilover ees: 5896g vs stock amort+vedru+amordi pesa 9036g
coilover taga: 5050g vs stock amort+vedru 4294g
vedrustus on pehmemais asendis umbes sama, mis originaalil kohati tundub isegi pehmem
http://www.youtube.com/watch?v=Trka6EIwmh4" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd tuleb 18ndat ootama hakata, et saaks õigesse seadess Soomes. Hetkel, kui üle 4000rpm ei sõitnud tundus madalalt palju paremini võttev, eks peale seadistamist ole ka ülevalt "natukene" parem hammustaja

tuuning 2.3L vs stock 2.0L detailide kaalud
kolb+keps 942g vs stock 1160g
sisselaske kolle 3400g vs stock 3524g
turbo: 13300g vs stock 9950g
coilover ees: 5896g vs stock amort+vedru+amordi pesa 9036g
coilover taga: 5050g vs stock amort+vedru 4294g
vedrustus on pehmemais asendis umbes sama, mis originaalil kohati tundub isegi pehmem
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!