Mismoodi see S***** klassi odavamaks muudab ?Astrona kirjutas:* Street klass: summutisüsteem on kohustuslik (kasvõi otseläbi). Ses mõttes, et mina oma küljelt välja ulatuva downpipe'iga võiks eemale hoida. Samuti võiks kaaluda screamer-pipe'ide Streetist ära jätmist.
Ja eelneva paari postituse/lehekülje kohta - meil on miinimumkaalud.
Äkki lubaks max 1264 ccm Turbokad - siis ei saaks Hayabusaga ka sõita ja oleks 1200 suhtes veel võrdsem

St lugege: http://www.bhra.ee/data/info/BHRA%20teh ... 202011.pdf9. SÕIDUKI MIINIMUMKAALUD
9.1. Võistluskorras sõiduki kaal koos juhiga (ehk võistluskaal), ei tohi olla väiksem kui:
Mootori töömaht: Võistluskaal: .
Kuni 2000 cm3 450 kg + iga algav 100 cm3 üle 1000 cm3 lisab 40 kg.
2001...3000 cm3 850 kg + iga algav 100 cm3 üle 2001 cm3 lisab 20 kg.
3001...5000 cm3 1050 kg + iga algav 100 cm3 üle 3001 cm3 lisab 10 kg.
Üle 5001 cm3 1250 kg + iga algav 100 cm3 üle 5001 cm3 lisab 5 kg,
kuid kokku mitte üle 1400 kg.
9.2. Lubatud on lisada jäigalt kere külge kinnitatud ballasti, kuid mitte rohkem kui 50 kg.
9.3. Miinimumkaalu määratlemiseks ühte ülelaadimismeetodit kasutaval sõidukil
korrutatakse mootori töömaht koefitsendiga 1.7, korraga mitut ülelaadimismeetodit
(mehaaniline + keemiline) kasutaval sõidukil korrutatakse mootori töömaht
koefitsendiga 2.3, rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsiendiga
2.0. ja ülelaadimist kasutava rootormooriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse
koefitsiendiga 3.4.