panter kirjutas:
on palju ka räägitud et sisselase peaks jääma veidi kare et õhk ja kyte seguneksid...kas se käib ka selle kohta mis on enne pihustit? seal ju segunemist ei ole veel...või tuleb õhk liikuma panna?
Selle kohta on arvamusi nagu kirjusid koeri
Minu arvamius on siiski et ise ei suuda kanalit nii perfektselt portida et keeriseid ei tekiks üldse (seda võibolla suudavad ainult programmeeritavad x-axis freespingid). Poleerimisest tulenev kasu on niivõrd väike (+1% cfm) et see töö aeg on mõtekam kulutada kuhugi mujale. Aga on endal plaanis teha kunagi katse selle kohta. PS: kui kellegil äkki on blokikaas millel on üks kanal poleeritud ja teine mitte saaksime selle katse kohe ära teha...
PS: Enda kaane sisselaske port - peale portimist klaasipritsitud.
Aga teemast ka natuke.
Hetkel on blokikaas porditud ja uute roostevabade klappidega (8 valve) 42,5mm intake ja 36exhaust. Rääkisin ühe soome ehitajaga ja temal mootoris 42mm intake ja 42mm exhaust

Voolavus oli 170hj intake ja 180hj exhaust. Mul hetkel 170hj intake ja 75% exhaust (ehk siis 127hj).
Kas turbomootoritel üldiselt on suuremad väljalaske klapid kui NA mootoritel?