maario123 kirjutas:mitte asi ei ole just kerguses aga selles ,et ei ole enam spoilerit mis tagumikku vastu maad suruks:)
Mul pole seda kunagi olnud aga püsib 200+km/h ka väga hästi tee peal, vb vana sierra ei taha üle 170km/h enam teel seista aga see nissan seisab kindlasti.
Selle spoileri ära võtmisega saab väga kiiresti selgeks aerodynaamika roll auto juures, sest olen sõitnud autoga, millel sai see tiib ära võetud ja ma ütlen, et ei uskunud oma pxxse tunnet. Auto lihtsalt oli üle 170-200 nagu ära vahetatud, et tunne oli nagu sõidaks ilma tagumiste amortideta.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Selle peale teeks nüüd haipijad : "Näed mis ma sulle ütlesin Henri!!"
Aga tegelikus on nii ,et kui natuke mõelda loogiliselt siis annab juba ka see ,et mul ei ole seal enam neid lisaraskuseid ja kojameest ega tolle mootorit + umbes 15-25 kg spoilerit suure kiiruse pealt pidamisele korraliku hoobi. Kuigi jah ega niisama ilupärast ei ole neid spoilereid sinna külge topitud. (Riisid võiksid natukene paremini selle asja sinna kombineerida ,et ka niiskete ja lausa märgade ilmadega see asi ka seal vastu peaks.)Aga eks vanus teeb ka oma töö..PS. tänud Viljarile ,et Loobus oma luugišabloonist minu häda nimel:D
Tänaseks on auto niikaugele jõudnud ,et all on manuaal kast ja sõidab nagu vanamees...Ja jällegi tänud VKM teamile kes said asjaga välkkiirusel hakkama ja rahagi ei võtnud palju!! Tublid poisid olete!
Täna sai ka natuke nokitsetud ja bypassid maha keeratud ja asemele topitud siis HKS SSQV BOV id . Nüüd siutsub nagu linnuke..Kohe sportauto tunne tuli peale:D
ega jah see bovide paigaldamisest mul ikka käed päris puruks:D
eks see vanade vaakum voolikute ära tõmbamine sealt peenikestest aukudes aitas sellele tugevalt kaasa!
aga jah võta nüüd see käändmiku laager ette ja vahetame selle ära:)
ennem tuleb uurida kas saab ka b osana !