Tere !
Nimelt autoks siis w210 mb, 2,2 diisel 70 kw mootor. Kuna järjest enam tahaks autole natukene jõudlust juurde siis võimalus on peale ehitada turbo. Turboks oleks chrysler grand voyageri 2,5 td turbo mis suhteliselt madalalt hakkas juba toimetama ( ennem lasta teha turb o remont). Cooler oleks olemas Saab 9000 oma. kollektoriga probleeme ei teki. Kuid tekib küsimusi, et mis rõhuga asi tööle üldse panna kui moto sisu täiesti stock ? Kus oleks lasta mõtekas pumpa peale keerata kui on turbotatud ? Olen lugenud juba mõnda aega turbodest ja turbotamisest kuid diislitest suhteliselt vähe juttu.
Pm pole eriti mõtet rääkima hakata,et odavam osta juba 3.0 turbo diisel mootor jne. Asi juba lihtsalt kogemuse saamiseks, kui läheb aia taha siis läheb kui õnnestub siis kõik väga hea. Kes oskab häid näpunäiteid anda diisli turbotamiseks siis need on teretulnud
mb w210 2,2d turbo
Re: mb w210 2,2d turbo
No proovid algul näiteks 1,5 bar,pumpa keerad niipalju juurde et veel tänaval kannatab ilma teisi lämmatamata sõita ja ongi juba parem.
Muidugi enne teed selgeks mis pump on autol ning mis kruvi keerata,pärast krutid pööretepiirajat ja ongi sisikond laiali
Cooler annab ise juba korralikult juurde,minu autol originaalis polnudki,minekuvahe on päris suur.
Üldiselt mersu diislid on päris suure varuga,räägin küll 3 liitristest aga miks peaks see pisikene siis kehvem olema,veits ikka teravamaks saab.
Muidugi enne teed selgeks mis pump on autol ning mis kruvi keerata,pärast krutid pööretepiirajat ja ongi sisikond laiali

Cooler annab ise juba korralikult juurde,minu autol originaalis polnudki,minekuvahe on päris suur.
Üldiselt mersu diislid on päris suure varuga,räägin küll 3 liitristest aga miks peaks see pisikene siis kehvem olema,veits ikka teravamaks saab.
Re: mb w210 2,2d turbo
1,5 bar on algatuseks palju kohe selga lasta. Kõigepealt proovi asi toimima saada originaal wastegate rõhuga. st kütte peale keeramine jne.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: mb w210 2,2d turbo
Algatuseks sai mõeldud, et lagi 1bar mis lasta. Siis hakata pumpa keerama. Pumbaks on Lucas ( ei pidavat just hea olema see lucas, kusagilt kõrvu jäänud). Usun isegi, et mersu diisel mootorid on suhteliselt suure varuga ja peavad vastu turbotamisele kenasti kui teha mõistusega ja kasutada mõistusega. Ei ole plaanis niisama kiirendamiseks teha vaid, et veidi jõudlust juurde saada ( maantee möödasõidud jne ).
Turboks kasutan siis voyageri turbot: turbo andmed:
Ihi Turbo
Turbo Spec VA63B9710
Serial No RHB5 25174X
Parts No 35242068G
Kes teeks normaalse hinnaga selle turbo remondi ? Lõtkud on ikka suured, kuid nö tiivikud korpusesse pole käinud, jälge vähemalt näha pole. Remondi hinda võib arvestada 100eur kanti ?
Turboks kasutan siis voyageri turbot: turbo andmed:
Ihi Turbo
Turbo Spec VA63B9710
Serial No RHB5 25174X
Parts No 35242068G
Kes teeks normaalse hinnaga selle turbo remondi ? Lõtkud on ikka suured, kuid nö tiivikud korpusesse pole käinud, jälge vähemalt näha pole. Remondi hinda võib arvestada 100eur kanti ?
Re: mb w210 2,2d turbo
Ise ahistan ühte 23a vana diislit hetkel,algatuseks lasin 1,5bar peale ja keerasin segu rikkamaks,siis tundus vähe ja panin suurema turbo ja 1,8bar rõhku,ikka tundub vähe ja läheb üldse holset hx40 ning suur cooler,siis peaks see vana diisel talutavalt juba liikuma a ja kütuseks kasutan vana õli :D
Re: mb w210 2,2d turbo
Ma alustan siiski väikeste rõhkudega ja kui jääb puudu siis peab rohkem keerama. Kuid asi tuleks ka siis tasakaalu saada st: küttekulu ja mineku osas. Ise leian, et turbotamine võib ka keskmist kulu alandada kuna see lahja mootor peab suurt kere vedama,st koormus on suur nt linnasõidus. Aga kas keegi soovitaks head kohta kus saab hea hinnaga lasta turbo korda teha ?