Pakkuda siis chipid eelnimetatud mudelitele.
Originaal - 169 kw 350nm
Chipituna - 210 kw u. 400nm
1,4 Bar ülerõhku
On kaks varianti:
1) Kirjutada originaal kivid üle - odavam
2) Kirjutada täitsa uued kivid - kallim
Kui on vaja rohkem powerit saab ka seda organiseerida, kuid see eeldab ka muid modifikatsioone peale chipi - originaal turbo ei ole lihtsalt võimeline oluliselt rohkemaks...
M: Chipid C4 kerega Audi S2/S4/S6 20v 2,2T (AAN ja ABY)
M: Chipid C4 kerega Audi S2/S4/S6 20v 2,2T (AAN ja ABY)
Viimati muutis Silwer, 02.12.2005 12:18, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
silver,
kui sa müüd enda S4 chippe, siis peaks ka ostja arvestama sellega, et tal peab olema samasugune või vähemalt analoogne turbo. samuti ka kõik ülejäänud konf(nukad, map), nagu sinu autol. vastasel korral ei tule seda 210kw võimidaiganes MITTE KUSKILT.
oleme näinud selliseid mehi, kes sõidavad vinge chipiga...ja kõverate kepsudega.
kui sa müüd enda S4 chippe, siis peaks ka ostja arvestama sellega, et tal peab olema samasugune või vähemalt analoogne turbo. samuti ka kõik ülejäänud konf(nukad, map), nagu sinu autol. vastasel korral ei tule seda 210kw võimidaiganes MITTE KUSKILT.
oleme näinud selliseid mehi, kes sõidavad vinge chipiga...ja kõverate kepsudega.
Prr, kui müüksin enda auto chippe siis oleks tegemist 223kw chippidega ja seda 1,3 bar rõhu juures (vajavad vaid suuremat turbot ja SMS või RS2 väljalaske kollet - rohkem mitte midagi).
Need mis siin müügis ei nõua mingeid raua muudatusi saamaks u. 195-200kw, juurde saab selle 10-15kw korraliku koonusfiltri paigaldamisega ja kat-ide eemaldamisega.
Eestis sõidab nende kividega praegu 7 autot sh. minu auto.
Need mis siin müügis ei nõua mingeid raua muudatusi saamaks u. 195-200kw, juurde saab selle 10-15kw korraliku koonusfiltri paigaldamisega ja kat-ide eemaldamisega.
Eestis sõidab nende kividega praegu 7 autot sh. minu auto.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring