Evo9 jõudu juurde

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

soovitan koonusfiltri ka panna, endal hetkel sama lugu, et aju + väljalase, alguses oli kN-i paneel filter, panin koonusfiltri nüüd ning tõmme läks tuntavalt paremaks, enne tõmbas ~6000 lõpuni suht ühtlaselt, nüüd on tunda, et parem hingamine ja muidugi pahh-pahh-pahh hääl on ka lõbus :)
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Nonstop
Postitusi: 12
Liitunud: 14.02.2011 23:04

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas Nonstop »

Ma olen kuulnud teistsugust infot. Evo stock õhufiltter ei pidanud olema pudelikael. Rohkem vöib kahju olla, kui kasu. Koonusfiltreid peab tihedamini vahetama ja ta võtab soemat öhku mootoriruumist, aga stock filtter on karbis mis on suunattud eest võtma jahedamat õhku. Ja yltsegi nende koonusfiltritte kohta olen lugenud et oleneb autos, aga kui annab midagi juurde, siis se on nii minimaalne et ainult mingi 2 hp vb saab juurde.

Mul esimene asi mis vaja vahetada on sidur, kuna kui autos peale minu veel keegi raske inimene istub siis Launch controliga kohapealt minnes libiseb sidur. Yksi söittes vilisevad rehvid :D

Aga igaljuhul tänud soovituse eest
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

eks see pudelikael sõltub mootori jõust, stocki puhul ehk tõesti pole..kui jõud 400hj kandis, siis vähemalt minul andis täitsa tunda tagumikuga...ehk siis pidi olema rohkem kui 2-3hj
http://forums.evolutionm.net/evo-engine ... sults.html" onclick="window.open(this.href);return false;
seal küll stock filtrit ei testitud, aga arvatavasti on nõrgeim koonus parem, kui stock ja selles testis vahe 11whp
aga samas egas see 400hj juures eriti midagi määra, kas on 395 või 405hj...aga hääl on parem, see oli ka minu vahetamise põhjus :)
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Nonstop
Postitusi: 12
Liitunud: 14.02.2011 23:04

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas Nonstop »

Koonusse kohta ollakse kahte meelt. Oleneb ka vist kuidas neid testitakse kas lahtise kapotiga vöi kinnise. Oletan et lahtiselt.
http://forums.evolutionm.net/evo-engine ... ilter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma siin vastu ei hakka vaidlema vb töesti on sellest ka midagi kasu peale häälte, eritti suurema hp juures.
Igaljuhul õliga puhastattavat koonust ei soovitatta, kuna sealt läheb ka õli mafi traadile ja hakkab valesti andmeid näittama ja pikkapeale mootori eluiga jääb väiksemaks. (kui õli liiga plaju kasutatakse)
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

seal küll hz, mitte hj...aga samas eks igal sendil olegi 2 külge
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
enkei
Postitusi: 66
Liitunud: 04.05.2006 18:35

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas enkei »

Sellise komplekti juurde soovitaks Ralliart puksiringi,differ,mootor,õõtsad,stabikad.
Poly puksid hästi meie märgadesse ja liivastesse oludesse väga ei sobi kui igapäevaselt autoga liigelda
Kasutaja avatar
Nonstop
Postitusi: 12
Liitunud: 14.02.2011 23:04

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas Nonstop »

Mis firma sidur sul on? Need 3 kettalised karbonid on päris soolase hinnaga. Ja kui jäik se on originaaliga võrreldes? Ma endale päris on/off sidurit ei taha.

edit: vb mõtled ymber IC kohta: http://www.vividracing.com/catalog/inte ... 54363.html" onclick="window.open(this.href);return false; :)
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

kasutatud peast ostsin 10k eest ATS-i carbon 3 kettaline http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... alNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false; sellel jõuõlg tehtud teistipid ja ei erine stock sidurist...välismaal sama asja hind 50k+
intercooler suht raske ja kobakas, neid mõistlikum kohapealt osta
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Krissu
Postitusi: 63
Liitunud: 28.05.2008 16:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas Krissu »

Äki tasuk kohe uus masin osta? 8) või lihtsalt infot küsida!
http://www.auto24.ee/used/810151" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi 80 Quattro Typ85
www.bsm.ee
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

see sama siin http://www.evonet.ee/forum/viewtopic.php?t=560" onclick="window.open(this.href);return false;

HTA 35 R Turbo kit with tubular header from Buschur ( turbo is done about 3000 miles and due to “great” hks air filter I used to use, is about to die soon, I guess )
dyno graafikuid ei kogu.
g-tech -iga mõõtes näitas 10,12 statoili 98, täis paak ja peaaegu tänava rehv. praktiliselt sama set-up autod sõidavad mujal 9 algusesse reeglina.

ehk siis ei tekita eriti usaldust....ma usaldan turboclubi rohkem :p
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

ehk saab keegi veel targemaks, mina igastahes sain paljudele küsimustele vastuse
http://forums.evolutionm.net/evo-genera ... mmies.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

tuleb hoopis ATP GT35, kuna black sai ootamatult igaltpoolt otsa ja 4-5 nädalat oote aeg, lag on tsipa suurem, aga peaks paremini vastu pidama ning tsipa rohkem jõudu andma..aga olude sunnil pole muud teha, üritan SR-i avalaksuks liikuma saada
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... _Code=VEVO" onclick="window.open(this.href);return false;
Vividracing tegi sama hinnaga, mis blacki
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Nonstop
Postitusi: 12
Liitunud: 14.02.2011 23:04

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas Nonstop »

Peaks vist avalaksule vaatama tulema, kuda se asi edasi liigub :)
Loodame et saad selleks ajaks valmis.
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas wirx »

jep ise rihin ka ainsat tõsiselt võetavat kiirendusvõistlust - SR-i avalaks, auto läheb arvatavasti Soome aju seadistusse peale seda, kui Riivo saab jupid külge pandud ja siis peaks teoorias 23.04 valmis olema....
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Nonstop
Postitusi: 12
Liitunud: 14.02.2011 23:04

Re: Evo9 jõudu juurde

Postitus Postitas Nonstop »

Kui sa veel ei tea kuhu viid siis, nendest kahest firmast millest rääkisin ennem veel niipalju et, ST Motorsis tahavad lisa aju juurde panna. Ma ei tea, kas naad stock aju yltse modivad.
Stock aju modimiseks jääb siis Hestec Special Tuning Harinen Oy.
Võibolla keegi teab veel firmasid.
Vasta