Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

KaroK kirjutas:
Mihkel kirjutas:Saab kasutada küll, selleks on isegi tsiklitele suunatud versioon MicroSquirt .....
Aga miks siis seda nii vähe kasutatakse ?
Kas sellepärast, et sellel pole MS3 versiooni ?
Väiksem, kergem, komplekteeritud, hind 400 USD ?
Kuidas sellel süütamine ja pritsimine käib ? MS2 versioonil kuni 4 silindrit full sequential ?
Vahet ju pole, kas tsikkel või auto :)
Eestlane vaatab jah üldjuhul esmajoones hinda ja siis funktsionaalsust. :)
MS2 ei ole by default full sequential, sinna tuleb üks lisaplaat panna ning ka firmware oli vist muudatusega.
MicroSquirtile tuleb see minuteada sama moodi lisaks teha.

Olete proovinud, kas sequential versus batch oli mingit reaalset jõuvahet ka?
Kunagi sa vist rääkisid ka sellel teemal aga olen juba ära unustanud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas hents99 »

Jõuvahe pidi olema kuni ca 1% ehk kaduvväike. Ja seda tunde ja tunde mootoridünos häälestades.

Ökonoomsus on eesmärk....räägivad näiteks Saab`i mootorite insenerid.

Miskipärast aga kõigile väga meeldib ja tahavad nii väga sequentialit....iga keeruline asi on ju maru äge. Kas ka reaalselt pointi, see on küsitav.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

Vot mina olen hetkel täpselt samal seisukohal.
Ok, kui on mootoril juba tehasest nukasync olemas ja aju sequentialit ka toetab,
siis miks mitte aga nukaandurit ise juurde aretada pole mina siiani veel viitsinud.
Ju pole liiga head argumenti selleks toodud. Karo oskab ehk mõne hea argumendi tuua.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Megasquirt

Postitus Postitas KaroK »

Eks see sõltub sellest ka, kuhu pihustamine ajastatud on - st. mitme väntvõlli kraadi peal on.
Meil õnnestus kütusekaardi esimeses kolmandikus märgatavalt numbreid ehk kütusekogust vähendada - võimsusekasvu niipalju ei olnud.
Eriti ajastustega ei mänginud.

Ja wasted spark lõi varem koguaeg kollektori minema ning põletas õhufiltrisse auke :-D
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas ivar »

Pole ilma nuka andurita proovind, kuid sequentialiga pihustite järjekorda nihutades muutus throttle response märgatavalt.
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas JLKK »

Selline probleem, et ühendan MS2-he stimulaatoriga ära, avan arvutist Megatune programmi valin õige com pordi ja saan pildi ette, aga stimulaatoril erinevaid nuppe keerates ei muutu ekraanil nagu midagi. Ainuke väärtus, mis muutub on map anduri oma kui natuke vaakumit tekitada. Pildi paremal all servas põleb punaselt not synced. Kas võib olla, et megatune programmi ja MS2 he programmi versioonid ei ühti? Kuidas neid ühtima panna?
Või on viga millegis muus?
Veermikuproff OÜ
matzz007
Postitusi: 32
Liitunud: 06.03.2008 21:22
Asukoht: Saue vald
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas matzz007 »

To JLKK :Kas MS2 le kirjutasid mingi koodi ka peale ikka ?:D

Endal ka mingi hull jama MS1 lt MS2 le kolimisega, nimelt MS1 ga töötab kõik ilusti, MS2 ga kuni ~700rpm käib mootor ja sealt edasi (pedaali vajutades) viskab sync error 5 te. Ehk siis 1st tooth failed test. Ei kujuta enam ette mida teha. Mihkli sõnul olevat tal sarnane kala olnud mingi masinaga, oli aidanud mingite jalgade ringi tõstmine LM1815N kiibil vist?

Tegemist on siis V2.2 PCB ga, kuhu on joodetud wasted spark (a+b) väljund ja vr sisend. Kasutan 60-2 ratast pöörete mõõtmiseks ning porsche 944 andurit. Auto/mootor on lada.
On kellegil mõtteid ehk mida ettevõtta?
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas JLKK »

[quote="matzz007"]To JLKK :Kas MS2 le kirjutasid mingi koodi ka peale ikka ?:D

Koodi kirjutas sinna MS2-he eelmine omanik. Temal olid ka sellega omad probleemid
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=15&t=4942" onclick="window.open(this.href);return false;
Veermikuproff OÜ
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

Mul oli probleem samasuguse Lada mootoriga ja lõpuks heaks seda asja ma ei saanudki.
Polnud aega seda viga diagnoosida ja katsetada, kuna tegu oli võistlusautoga (install ei olnud minu tehtud).
Peale läks selle asemel Venelaste enda progeaju.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
matzz007
Postitusi: 32
Liitunud: 06.03.2008 21:22
Asukoht: Saue vald
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas matzz007 »

No selge, uurin ja puurin veel seda asja, ehk osatakse midagi tarka MSextra foorumist öelda selle kohta. Tegin neile tooth loggeri datalog file ka. Eks näis mis saab sellest, kurb oleks küll jääda MS1 peale. Teoreetiliselt ei tohiks muuta see midagi mis mootor on, kuna süüde on hoopis teise masina oma, väntvõlli asendi andur pole sammuti lada oma, MAT ei ole ka lada oma, MAP ei tohiks sammuti midagi muuta, pihustid veelvähem peaksid midagi muutma.

Ainuke asi mis võib jama tekitada on mootor ise või generaator vms, mis tekitab mingeid segajaid vahele.

Suured tänud sulle abi eest ikkagi :) !

To JLKK : Kui mingid jamad tarkvara peale laskmisega esinesid, siis vb peaksid proovima üle kirjutada tarkvara, vahest aitab. Võid proovida ka Tunerstudioga, vaata kas see ühendab ära ilusti.
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: Megasquirt

Postitus Postitas JLKK »

To JLKK : Kui mingid jamad tarkvara peale laskmisega esinesid, siis vb peaksid proovima üle kirjutada tarkvara, vahest aitab. Võid proovida ka Tunerstudioga, vaata kas see ühendab ära ilusti.[/quote]

Kirjutasin tarkvara üle nii nagu Mihkel ühes teises teemas kirjutas ja tundub,et sai parem :)
Kuidas ma MS-i stimulaatoriga pöördeid lugema saan? Oleks nagu kuskilt lugenud,et tuleb sisendis midagi ümber tõsta?
Veermikuproff OÜ
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

Tava stim-iga peale jagaja variandi ei saagi lugema, kuna puudub trigger wheelide simuleerimine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
matzz007
Postitusi: 32
Liitunud: 06.03.2008 21:22
Asukoht: Saue vald
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas matzz007 »

Tundub, et viga on hammaste lugemises, MSextra foorumist öeldi, et vahel loeb 58 hammast, ja siis kui synci viskama hakkab loeb 57 hammast vist. Tegin TunerStudio toothloggeriga log file, ja mingi foorumlane uuris seda. Proovin veel andurit nihutada eemale ja klähemale täna. On veel midagi mis võiks aidata ?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas murjam »

Mihkel kirjutas:Tava stim-iga peale jagaja variandi ei saagi lugema, kuna puudub trigger wheelide simuleerimine.
Minul toimis küll täiesti edukalt trigger wheel'i simuleerimine V3 plaadi peal. Tõsi, see potekas oli kasutatav ainult teatud vahemikus ning suhteliselt tundlik, kuid täiesti kenasti sai signaali kätte.
Lauda nitro
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Megasquirt

Postitus Postitas Mihkel »

Seal oli IMO vahe ka kas MS1 või MS2.
MS2 puhul sai vist mingis vahemikus selle lugema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta