Mazda 6 MPS -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas S4BiT »

Pea hakkab valutama kui vaadata, mis kõik tegema peab, et sellist autot natukene kiiremaks saada :-D
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas IvarR »

S4BiT kirjutas:Pea hakkab valutama kui vaadata, mis kõik tegema peab, et sellist autot natukene kiiremaks saada :-D
See on see teistest erinemise vajadus.

Mõtle kui lihtne oleks kui oleks ainult S13 200sx-id ja audi 2.2tq-d . Kuis siis kõik oleks ühtemoodi ja ehitaks kõik autod sama võimsaks eestis :D (mitte et mul midagi nende vastu oleks aga lihtsalt üle mõistuse palju neid minu arvates)

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
Ice
Postitusi: 61
Liitunud: 27.12.2004 15:09
Kontakt:

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas Ice »

Ja see on nii sellepärast, et eestlane on rott, mis sunnib teda olema keskmisest nutikam. Ikka on mõistlik võtta ju "best bang for the buck..."
Ning audi ja nissan olid/on selleks ju suurepärased. Esimese tuunimiseks piisas kunagi kuuskantvõtmest eksole.
Siiani olen ma arvamusel, et kui võtta praeguse soetusmaksumuse järgi meie kliimasse sobiv auto, mis oleks ühtlasi juba originaalis ka kiire siis audi s2 kupeele vastast ei eksisteeri, punkt.

Kuna tuli räige offtopic, siis silumiseks ütlen Markole, et "paksu rahakotti" :D
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas Marko »

Ei ole see asi nii hull midagi. Hetkel veel on MPS`ide aju seadistamine puudulik, sellega tegeletakse ja mingi hetk kevade poole peaks saama juba ise Kostiveres möllata ja asja väga heaks nokitseda.

1 ehitamise mõte on omandada kogemusi ja ehitamise nauding. Mina ei suuda näpp ninas selliseid masinaid vaadata :) endal on eriliselt hea tunne kui oled midagi head korda saatnud ja klient on äärmiselt rahul. Selle pilli ehitamine ei käinud minu rahakoti pealt, olid minupoolsed sponsorlused kuid tulemus ja töö oli seda väärt!!!

Ma pole enne väitnud, et MPS on aeglane kuid nüüd on lausa rõõm sellega liigelda... enne pole mõtet dünos madistada kui USA kontakt on live-seadistamise võimaluse külge pookinud.

Ma pole enne seletanud miks valiti just MPS6 - inimesel oli soov saada garantiiline sõiduk (2a kasutatud), 4wd, kiirem kui keskmine liikur ja mida saaks tulevikus veelgi kiiremaks, mugav, stiilne, odavate ülalpidamiskuludega ja mida terve linn juba täis ei oleks. Uskuge või mitte kuid pean nõustuma, igati hea valik!
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas S4BiT »

Poleks uskund, et mu lause niipalju elevust tekitab :) . Enivei, kõik on õige, ma olen samuti sellega nõus, et mida rohkem erinevaid "tuuning" pille, seda ägedam. Võibolla ma mõtlesin lihtsalt üle, võrdlesin peas näiteks oma RS-iga, mida vist ei oleks tohtinud teha (ses mõttes, et kivi vahele ja auto on palju üle keskmise kiirem), aga lugu on ju selles, et asi on juba tehasepoolt niiõelda "tuunitud" kõvasti. Nüüd juttu lugedes hakkas üks asi veel kripeldama, et niipalju kui pilsneriga koguaeg suhelnud ja tema auto käekäigust natukene ka teades, ei saaks ma kuidagi väita, et see auto on odavate ülalpidamiskuludega :shock: ( ma ei räägi ainult juppide kirvest hinnast, vaid sellest, et tema auto küljest on ikka kõvasti "tükke ära pudenenud", kuigi auto väljalaske aasta ja läbisõit peaks näitama hoopis muud).
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas Mihkel »

Ilmselt ei ole sa Subarut omanud :lol:

Kuna Marko omab veel vähem sõitnud Subarut, kui Pilsneri MPS, siis tal on võrdlus ilmselt sealt võetud. :)
Audi on tehnika kestvusvaru osas nagu issanda õnnistus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas ahto42 »

Mihkel kirjutas:Ilmselt ei ole sa Subarut omanud :lol:
Olen ka seda kuulnud ühe tuntud tuuningettevõttest inimese suust kolme täheliste lühendiga subarute kohta, et ainuke asi, mis vastu peab on kere. Evo pidavat vastupidavam olema.

Sorry for offtopic
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas Mihkel »

ahto42 kirjutas:
Mihkel kirjutas:Ilmselt ei ole sa Subarut omanud :lol:
Olen ka seda kuulnud ühe tuntud tuuningettevõttest inimese suust kolme täheliste lühendiga subarute kohta, et ainuke asi, mis vastu peab on kere. Evo pidavat vastupidavam olema.

Sorry for offtopic
Kere? NALJA TEED VÕI? :lol:

Jaapani autol ainuke kestev asi on tehnika ning KIIRE Subaru puhul ei ole ka seda eelist.
Ma tean, et stock (ka PPP) Subarute omanikud põletavad mu pilti prügikasti kohal praegu aga paraku ilma omakasu silmas pidamata on minu suhtumine asjasse just selline.
Näiteks Audi pidamine on kohati kallis tema remondi raskuse tõttu (iga liigutus terve nina algosadeks, enne kui üldse kuhugi ligi saad) ning
loomulikult ka lisavarustuse tõttu, mida enamus Jaapani autod ei võtagi kunagi kasutusele aga performance puhul on kestvust siiski eeskujulik.
Jätame täiesti stock autod siit võrdlustest välja, see külvab vähem õli tulle.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas Marko »

Jõust jäi puudu ning originaal turbo pole kauakestev siis väheke uuendusi... Comp-turbo valikust just sellepärast, et Subaru peal näitas väga häid tulemusi :)
wg otsa teeb siis valmis kui kolle keevitatud

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas Ragnar »

Flantsist flantsini ehk torude pikkus tulemüürini tundub jube pikk. Mahub see vile sinna ikka ära ilusti ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: Mazda 6 MPS -Marko-

Postitus Postitas Marko »

Meeletud ajad kuluvad jooniste tegemisest kuni vesilõikuses valminud detailini

Pilt

Pilt

Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Vasta