Kust leida akukasti.
Kust leida akukasti.
Näinud isegi paaril autol Eestis, et aku taha viidud ja paikneb plastik karbis, mis omakorda põhja külge kinnitatud. Huvi leida sellist asja omalegi.
Re: Kust leida akukasti.
Mina ostsin viimati Tööriistamarketist sellise asja.eclipse kirjutas:Näinud isegi paaril autol Eestis, et aku taha viidud ja paikneb plastik karbis, mis omakorda põhja külge kinnitatud. Huvi leida sellist asja omalegi.
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Kust leida akukasti.
Ise sain kunagi Akukeskusest.
Kuid pea meeles, et võistlema selle kastiga ei lasta, kui sa just lisakinnitusi läbi kasti põhja ei tee. See aga vähendab kogu kasti mõtet ja endale lasin eelmine aasta teha metallist kasti, mis on keevitatud kere külge ning tema sees on veel tikkpoldid lisakinnituseks.
Kuid pea meeles, et võistlema selle kastiga ei lasta, kui sa just lisakinnitusi läbi kasti põhja ei tee. See aga vähendab kogu kasti mõtet ja endale lasin eelmine aasta teha metallist kasti, mis on keevitatud kere külge ning tema sees on veel tikkpoldid lisakinnituseks.
0,5 MW
Re: Kust leida akukasti.
Tere,
Pakkuda selliseid :
Aku kast 275x180x200mm

http://www.carshop.ee/tarvikud/elektrio ... 10257.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aku kast 325x185x200

http://www.carshop.ee/tarvikud/elektrio ... 10258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Olavi
tel 6701222
Pakkuda selliseid :
Aku kast 275x180x200mm

http://www.carshop.ee/tarvikud/elektrio ... 10257.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Aku kast 325x185x200

http://www.carshop.ee/tarvikud/elektrio ... 10258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Olavi
tel 6701222
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Re: Kust leida akukasti.
Ah ei ole see lisakinnituste teema üldse nii hull. Kasti paned kergelt poltidega kinni ja aku kinnitad läbi kasti ja pagasiruumi põhja keermelattidega näiteks. Viisakam inimene võib kasutada ka mingeid ilusamaid lehtmetallist kronsasid, aga me panime keermelatid just selle pärast et sealt on tehnilises kohe pealt näha mis tugevusklassiga tükk on. Teisele poole põhja läheb muidugi vastuplaat, me oleme kõigi kinnituste puhul arvestanud 45cm2 per polt 3mm terast, mis on tegelikult overkill (turvavöö vastuplaadi mõõt), aga hea meelde jätta. Väga anaalseks minnes võib veel akukasti ja kere vahe silikooni täis lasta.
Point siis selles, et kui ka keermelati/kronsteini läbiviigukoht pole hermeetiline, siis avaneb ta igal juhul õue. Akukasti põhifunktsioon on, et autoga kummuli kilpkonna asendis liugu lastes hape tuppa ei voolaks. Lisaks veel tuleb plussklemm eraldi katta ning kuhugi õue avanev ventilatsiooniava teha, meil tuleb see viimane lihtsalt 10mm puuriga trahh läbi sellesama põhja
Tööriistamarketi akukastil tuleb originaalsed ventavad kinni panna.
Võidusõiduautode turvaosa ehitamine on tegelt lihtne asi, FIA reeglites on kõik vajalik kirjas, enese sodiks mõtlemine ei ole enamikel juhtudel vajalik ega soovitatav.
Metallist kast on imho vilets lahendus, kui keegi sinna otsa sõidab, siis on lühis kerge tulema, lisaks juhtmete läbiviigud võivad katki minna ja plussi massi lasta jne. St ta võib töötada täiesti edukalt, kui on korralikult tehtud, aga liiga palju vaeva ja kulu, mida on võimalik vältida lihtsalt plastkasti kasutamisega.
Muidugi tuuningautode puhul võib ilus ja esteetiline teostus olla eesmärk omaette, erinevalt traadi, tati, m8 poltide ja nipukatega koostatavatest võidusõiduhobustest, selles ma ei kahtle.
Point siis selles, et kui ka keermelati/kronsteini läbiviigukoht pole hermeetiline, siis avaneb ta igal juhul õue. Akukasti põhifunktsioon on, et autoga kummuli kilpkonna asendis liugu lastes hape tuppa ei voolaks. Lisaks veel tuleb plussklemm eraldi katta ning kuhugi õue avanev ventilatsiooniava teha, meil tuleb see viimane lihtsalt 10mm puuriga trahh läbi sellesama põhja

Võidusõiduautode turvaosa ehitamine on tegelt lihtne asi, FIA reeglites on kõik vajalik kirjas, enese sodiks mõtlemine ei ole enamikel juhtudel vajalik ega soovitatav.
Metallist kast on imho vilets lahendus, kui keegi sinna otsa sõidab, siis on lühis kerge tulema, lisaks juhtmete läbiviigud võivad katki minna ja plussi massi lasta jne. St ta võib töötada täiesti edukalt, kui on korralikult tehtud, aga liiga palju vaeva ja kulu, mida on võimalik vältida lihtsalt plastkasti kasutamisega.
Muidugi tuuningautode puhul võib ilus ja esteetiline teostus olla eesmärk omaette, erinevalt traadi, tati, m8 poltide ja nipukatega koostatavatest võidusõiduhobustest, selles ma ei kahtle.
Re: Kust leida akukasti.
Mina pidasin silmas just seda, et akukastiga kaasasolevad plastikust rihmakinnitused on tõesti nõrgavõitu ja vaid nendega kinnitatult lõppkiirust, ega dragi sõitma ei lasta.Jesper kirjutas:Ah ei ole see lisakinnituste teema üldse nii hull. Kasti paned kergelt poltidega kinni ja aku kinnitad läbi kasti ja pagasiruumi põhja keermelattidega näiteks. Viisakam inimene võib kasutada ka mingeid ilusamaid lehtmetallist kronsasid, aga me panime keermelatid just selle pärast et sealt on tehnilises kohe pealt näha mis tugevusklassiga tükk on. Teisele poole põhja läheb muidugi vastuplaat, me oleme kõigi kinnituste puhul arvestanud 45cm2 per polt 3mm terast, mis on tegelikult overkill (turvavöö vastuplaadi mõõt), aga hea meelde jätta. Väga anaalseks minnes võib veel akukasti ja kere vahe silikooni täis lasta.
Point siis selles, et kui ka keermelati/kronsteini läbiviigukoht pole hermeetiline, siis avaneb ta igal juhul õue. Akukasti põhifunktsioon on, et autoga kummuli kilpkonna asendis liugu lastes hape tuppa ei voolaks. Lisaks veel tuleb plussklemm eraldi katta ning kuhugi õue avanev ventilatsiooniava teha, meil tuleb see viimane lihtsalt 10mm puuriga trahh läbi sellesama põhjaTööriistamarketi akukastil tuleb originaalsed ventavad kinni panna.
Võidusõiduautode turvaosa ehitamine on tegelt lihtne asi, FIA reeglites on kõik vajalik kirjas, enese sodiks mõtlemine ei ole enamikel juhtudel vajalik ega soovitatav.
Metallist kast on imho vilets lahendus, kui keegi sinna otsa sõidab, siis on lühis kerge tulema, lisaks juhtmete läbiviigud võivad katki minna ja plussi massi lasta jne. St ta võib töötada täiesti edukalt, kui on korralikult tehtud, aga liiga palju vaeva ja kulu, mida on võimalik vältida lihtsalt plastkasti kasutamisega.
Muidugi tuuningautode puhul võib ilus ja esteetiline teostus olla eesmärk omaette, erinevalt traadi, tati, m8 poltide ja nipukatega koostatavatest võidusõiduhobustest, selles ma ei kahtle.
Ja metallkasti lasin teha sellepärast, et dragi reeglites on ettenähtud "tulekindel kast, mis on ventileeritud välisõhku".
0,5 MW
Re: Kust leida akukasti.
Tänud vastuste eest, jõudsin seisukohanei et panen kuivaku ja üritab leida mingi akuplaadi, mis läheks kahe poldiga põhja külge ja siis alt nurgast tõmbaks aku kinni
Re: Kust leida akukasti.
Kui pead silmas geel-akut, siis imo reeglites selle kohta erandit pole.eclipse kirjutas:Tänud vastuste eest, jõudsin seisukohanei et panen kuivaku ja üritab leida mingi akuplaadi, mis läheks kahe poldiga põhja külge ja siis alt nurgast tõmbaks aku kinni
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Kust leida akukasti.
Tegelikult ehitan autot, millega tänava peal pulli teha. Aega saab mõõta avalaksul ja peale suuremaid üritusi ka. Turvalisuse kohapealt ju kuivakule kasti pole vaja. Ja kui ka tuleb pisik uuesti sisse, siis tõmban plastikust kasti ümber. Kas peab romulast lõikama selle akukinnituse või on saada ka ilusat valmis asja? Sparco tootevalikust ei leidnud.