markomaan kirjutas:Pmts see kollektor eeldab välist wastegate'i ju.
Kas top mounti sisese wg jaoks pole kuskilt saada?
Olen neid 2tk ostnud. Välise WG jaoks on pime-plaat olnud kaasas. Too võib muidugi lekkima hakata. Need tihendid mis kaasas, on soovitav maha müüa
Sisemist WG saad ju alati kasutada.
Ise küsimus kas sul ka T4 turbo (500-1500hj tavaliselt) Või pead sinna tegema väikse ülemineku T3 peale (tavaliselt 450-700hj). T3 poldiaugud seal küll olemas, aga niisama ei pane ju väikest turbot suure flantsi otsa. Lasin teha T3 2cm paksu vahetüki, mis tõstaks turbot ja et selle 2cm jooksul siis teeb sujuva ülemineku T4 peale, et T3 turbot kasutada.
Teisel lasin T4 flantsi eemaldada, seinad vähe kokku ajada, ja T25 kuumakoja Madisel otse sinna keevitada (ei ühtkit tihendus probleemi).
Ja pealegi sobib see välise WG flants rohkem parempoolse rooliga masinatele - seal püstaku vahel on meil üsna kitsas. Mul oli lühike 90kraadine põlv kah, aga isegi tollega ei andnu WG ära paigutada.
Kollektor ise üsna kõva - 3barise vastu survega ja korduvalt 2barise boostiga ~400hj kanti kannatas paar suve paugutada. Arvestades, et "5 suve garantiiga" kolled maksavad 3-4x rohkem

Siis pidi paar toru põlve üle keevitama, kuna põlvedel pole seal paksem material, nagu peaks.
Seitsmendaks. T4 külmkojaga turbo puhul, kuna koda on ise jäme, siis pidin suunama tolle alla poole, muidu koda läks vastu kollet, aga see võis olla tingitud ka mul selle T4 flantsi eemaldamisest.
Kokkuvõtteks on antud jubin minu jaoks sümboliks, miks CA'd on odav tuunida - 100$ sellise ilus asja eest

Osta või küünlajalaks
