ma kahtlen natuke selles jutus, et suurtel pööretel ei mahu bensiinimootoril heitgaasid välja.see võis olla tõesti probleemix vanematüübi tykkidel kus heitgaasi turbiinist mööda juhitii ja millel see ava kaunis tilluke.VTN tehnoloohial põhineval turbol seda muret küll ei ole, kuna seal saab selle väljalaske gaaside ava nii suurex ajada,Et ka 2,0 mootori turbo mahakeeratuna 3,0l peal ei tohix hakka üle laadima. regulaatori liigutamise graafik ei ole ülerõhu tõusmisega võrreldes lineaarne muidugi kui panna see suurema mootori peale nihkub see muidugi varasemax aga ruumi on seal kõvasti. järele proovitud 2,4td bmw peal.
kuna omal on 750 olnud siis tekkis küsimus,et Kuhu kohta sa need turbod plaanid panna ?Kapotist välja vaatama või? Kui mootori ette tuua siis kuidas küünaldele ja muule pahnale ligi saab? Hooldusvaba mootor või
Kas poleks targem kõigepealt mingi suvaline romu osta ja sellele mingi turbo peale suruda? Nagu ma aru saan, pole kogemusi selles vallas ja kohe topeltturbot V12 mootorile suruma, pealegi pole seal kapoti all ruumigi.
minuarust on suht nome kui keegi midagi uut teha tahab siis koik hakkavad kohe targutama proovige ikka siis suu lahti teha kui on midagi sellist oelda mis inimest aitab.Niisama targutada oskavad ju koik
750il kirjutas:kas keegi teab kuhu peab lambdad panema,kui panen turbo vahele
Peale turbot ikka
raxx kirjutas:minuarust on suht nome kui keegi midagi uut teha tahab siis koik hakkavad kohe targutama proovige ikka siis suu lahti teha kui on midagi sellist oelda mis inimest aitab.Niisama targutada oskavad ju koik
mõni Targutab ,mõni teab millest räägib .. kolmas onab niisama oma ulmeplaanidega