1. Pihustid 305cc@3bar - 6tk
Top feed, BOSCH: 0 280 150 737, Originaalis: Audi 200/S2 20vT 3B 162kw.
15,7 ohm
Hind: 2500 eek / komplekt
2. Pihustid 214cc@3bar - 6tk
Top feed, BOSCH: 0 280 150 714, Originaalis: BMW M30 3,5 155kw.
15,9 ohm
Hind: 900 eek / komplekt
3. Pihustid 440cc@3bar - 4tk
Top feed, Nippon-Denso: 195500-2610, Originaalis: Mazda 323 GT-R
2,4 ohm
Hind: 1440 eek / komplekt
Tallinnas. Tel: 56 666 660
M: Pihustid, erinevad (214-546cc/min)
M: Pihustid, erinevad (214-546cc/min)
Viimati muutis Silwer, 27.12.2010 1:49, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Re: M: Pihustid, erinevad (214-440cc/min)
Tegelikult on ekslikult igalpool nad märgitud 440cc@3bar kuid tegelikult on see nende tootlikus 2bar juuresSilwer kirjutas: 3. Pihustid 440cc@3bar - 4tk
Top feed, Nippon-Denso: 195500-2610, Originaalis: Mazda 323 GT-R
2,4 ohm
Hind: 1440 eek / komplekt
Model 195500-2610 factory rating 460(cc/min) measured flow 546(cc/min@3bar)
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: M: Pihustid, erinevad (214-546cc/min)
Tänud täpsustuse eest. Ma ise pole neid proovinudki. Nii nagu Raceboy käest ostsin, nii nad mul ka sahtlis on seisnud. Ega kellegil ei ole veel kahte sellist pakkuda? Kui neid keegi osta ei soovi siis 6 kaupa võiksin neid ju kasutada ka oma R6 turboka projektil...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Re: M: Pihustid, erinevad (214-546cc/min)
Silwer kirjutas:Tänud täpsustuse eest. Ma ise pole neid proovinudki. Nii nagu Raceboy käest ostsin, nii nad mul ka sahtlis on seisnud. Ega kellegil ei ole veel kahte sellist pakkuda? Kui neid keegi osta ei soovi siis 6 kaupa võiksin neid ju kasutada ka oma R6 turboka projektil...
Ära eraldi ostetud pihustitega sama ora otsa astu kuhu ma astusin. Flow testi nad kindlasti enne!

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]