Aidake valida kolvi VW VR6
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Audi 2,2t on jah kepsud selline nõrk koht, aga kolvid kestavad normaalse seadega suurusjärgus 500Hp. Eks palju on muidugi neid kepse väänatud ka igasuguste tundmatute cippidega. Ise sõitsin ka originaal kolvi ja SPM H-profiil kepsuga, sest tean omastkäest, et see keps oli väga lihtne küljepealt välja tulema.
BMW M52 328i turbo
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Kas audidel kepsu kõverdumises mitte jagaja süüdi pole? oli seal neil miski teema sädeme üle hüppamisega valesse silindrisse?
Golfi omanikul soovitan originaal mootoriga +turboga asi käima ja sõitma panna....asi miski maani välja häälestada. Arvan, et siis saavad selgemaks edasided vajadused kui originaal sisule 1 bar ette on näidatud. Kui selle rõhuga kestma ei jää siis on seade viga ja ei jää hiljem ka korraliku kolvi ja kepsuga.
Saaksid teadmisi juurde ja saad täpsemalt aru mida sul vaja oleks. Saad harjutada odava sisu peal oma progetava installi ja seadistamist.

Golfi omanikul soovitan originaal mootoriga +turboga asi käima ja sõitma panna....asi miski maani välja häälestada. Arvan, et siis saavad selgemaks edasided vajadused kui originaal sisule 1 bar ette on näidatud. Kui selle rõhuga kestma ei jää siis on seade viga ja ei jää hiljem ka korraliku kolvi ja kepsuga.
Saaksid teadmisi juurde ja saad täpsemalt aru mida sul vaja oleks. Saad harjutada odava sisu peal oma progetava installi ja seadistamist.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Audi 2.2T keps läheb kõveraks raju alaväändega.
Mul oli originaal sisuga 550nm väänet juba enne 3000rpmi ja 3. silindri keps oligi kõver ja enne sellest aru ei saanudki kui alles mootor lahti võttes.
Tehase võimsaim 2.2T RS2 ongi oluliselt rahulikuma boostikõveraga just mootori pikaealisuse huvides.
Mul oli originaal sisuga 550nm väänet juba enne 3000rpmi ja 3. silindri keps oligi kõver ja enne sellest aru ei saanudki kui alles mootor lahti võttes.
Tehase võimsaim 2.2T RS2 ongi oluliselt rahulikuma boostikõveraga just mootori pikaealisuse huvides.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
http://www.youtube.com/watch?v=9tBRTQK0 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin näha, et vahetatud ainult keps. Kolvid on originaalid.
Dünos tõmbas 727 hj.
Hea mootor
Siin näha, et vahetatud ainult keps. Kolvid on originaalid.
Dünos tõmbas 727 hj.
Hea mootor

Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h