Aidake valida kolvi VW VR6
Aidake valida kolvi VW VR6
Tervst.
Lugu jargmine. Tahan osta VW Golf 3 VR6 kolvid ebay-is, aga ei tea millised oleksid parem turbonootorile. Tean et kompression turbo mootoril vähem, aga ikka tahaks teada teie arvamust. Leidsin sellise kolvi 9:1 Compression Ratio, pn K608M83 - 83mm .080" Oversized Bore, on see üldse õige valik? Või mille peale tuleb vaatama kui otsin?
Ettetanades
Lugu jargmine. Tahan osta VW Golf 3 VR6 kolvid ebay-is, aga ei tea millised oleksid parem turbonootorile. Tean et kompression turbo mootoril vähem, aga ikka tahaks teada teie arvamust. Leidsin sellise kolvi 9:1 Compression Ratio, pn K608M83 - 83mm .080" Oversized Bore, on see üldse õige valik? Või mille peale tuleb vaatama kui otsin?
Ettetanades
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Ega põhimõtteliselt vabalthingava ja ülelaetud mootori kolb ei erine. 9.0:1 on mitte liiga suure rõhu jaoks väga hea surveaste. Samas eeldab selline surveaste kindlasti progetavat mootori juhtaju ja korralikku seadistust (oleneb muidugi ülerõhu suurusest)! 8.0:1 oleks selline surveaste, mis annab andeks ka ebatäpsema segu ja süütenurga.
Ühesõnaga, mina ei näe põhjust, miks ei peaks see kolb hea olema. Surveastet tasub kindlasti võrrelda vabalthingava mootoriga - palju originaalis surveaste on VR6-l?
Ühesõnaga, mina ei näe põhjust, miks ei peaks see kolb hea olema. Surveastet tasub kindlasti võrrelda vabalthingava mootoriga - palju originaalis surveaste on VR6-l?
Lauda nitro
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Turboka kolvil võiks ikkagi peal rohkem materiali olla, ehk siis ülevalt kroonist kuni 1. rõngani võiks pikem maa olla. S.t. et turboka kolb sobib ka NA mootorisse, kui surveaste ja hind on vastuvõetav, aga vastupidi on juba tiba kahtlasem. Sama, kui tehase NA kolb kestab 50hj/pütt, siis aftermarketi na oma võiks nagu 75-100hj vms tugevuse poolest kesta. Mitte päris 250hj/pütt nagu wiseco väidab, aga sulle võibolla piisab.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Audi 2,2t mootoril on tehase surveaste 9,3:1 ja kannatab ka üle 2bar ülerõhuga sõita. Seega need 9:1 kolvid võiks ju nagu sobida.
BMW M52 328i turbo
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Need kolvid vajavad ka silindri suuremaks puurimist, et pärast üllatusena ei tule 

Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Ärge kogu selle surveastme teema juures unustage seda, et surveastme millega reaalselt sõita saab määrab ikkagi kogu põlemiskambri kuju, mis hiljem kokku tuleb.
Audil on väga hea disainiga kaaned, selle tõttu ka surveaste nii kõrge neil on.
VR6-el kaanes põlemiskambrit pole, kaas on täiesti sile pind.
Kompressormootoriga VR6-el, millel oletatavalt oli 10.5 surveaste aga kolbide müüja hiljem ütles, et peaks 9 olema (omanik versus müüja jutud)
oli igatahes ilma coolerita talvel süütenurk max pöördemomendi kohas 0.4bar juures stiilis 15 ja alla selle kraadi (muidu detoneeris).
IAT oli ka suhteliselt kõrge aga ei midagi üleolematult metsikut.
Responce tänu sellele surveastmele oli muidugi üli mõnus aga kuna asi juba detos, siis väga kaugele edasi jõuga minna pole ka.
Audil on väga hea disainiga kaaned, selle tõttu ka surveaste nii kõrge neil on.
VR6-el kaanes põlemiskambrit pole, kaas on täiesti sile pind.
Kompressormootoriga VR6-el, millel oletatavalt oli 10.5 surveaste aga kolbide müüja hiljem ütles, et peaks 9 olema (omanik versus müüja jutud)
oli igatahes ilma coolerita talvel süütenurk max pöördemomendi kohas 0.4bar juures stiilis 15 ja alla selle kraadi (muidu detoneeris).
IAT oli ka suhteliselt kõrge aga ei midagi üleolematult metsikut.
Responce tänu sellele surveastmele oli muidugi üli mõnus aga kuna asi juba detos, siis väga kaugele edasi jõuga minna pole ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
nii et sa pakkud et kolvid 9.0 surveastega piisavad, vqi tuleb otsida 8.0... ja palju bar-i saab sisse puhuda et ei detoneeriks?Mihkel kirjutas:Ärge kogu selle surveastme teema juures unustage seda, et surveastme millega reaalselt sõita saab määrab ikkagi kogu põlemiskambri kuju, mis hiljem kokku tuleb.
Audil on väga hea disainiga kaaned, selle tõttu ka surveaste nii kõrge neil on.
VR6-el kaanes põlemiskambrit pole, kaas on täiesti sile pind.
Kompressormootoriga VR6-el, millel oletatavalt oli 10.5 surveaste aga kolbide müüja hiljem ütles, et peaks 9 olema (omanik versus müüja jutud)
oli igatahes ilma coolerita talvel süütenurk max pöördemomendi kohas 0.4bar juures stiilis 15 ja alla selle kraadi (muidu detoneeris).
IAT oli ka suhteliselt kõrge aga ei midagi üleolematult metsikut.
Responce tänu sellele surveastmele oli muidugi üli mõnus aga kuna asi juba detos, siis väga kaugele edasi jõuga minna pole ka.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
See kõik on väga suhteline ja ei saa anda sellistele asajdele ühest vastust enne muid parameetreid teadmata.
Mis turbot/kompressorit plaanid kasutada? Mis mootorijuhtimist plaanid kasutada? Mingeid lisaseadmeid detonatsioonikindluse suurendamiseks on plaanis kasutada? Mis nukkvõlle on plaanis kasutada? jne.
Mis turbot/kompressorit plaanid kasutada? Mis mootorijuhtimist plaanid kasutada? Mingeid lisaseadmeid detonatsioonikindluse suurendamiseks on plaanis kasutada? Mis nukkvõlle on plaanis kasutada? jne.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
kle päris väga palju hubujõudu ei ole plaanik kätte saada. praegu planeerisin panna uued kolvid, origenaal nukkvõllid(esialguks, pärast vahetan) programehobi autoeritav aju ja on olemas 2 turbod 2.0 bens saabi pealt, aga tundub et need ei sobi sinna, tuleb teist otsida.
Mul on see golf tehtud tagaveoliseks, tahan esialguks teha et see kuiagi liiguks (aga mitte origenaal mootoriga), proovida seda, ja siis edasi tegelema sellega. Tuleb mul nagu hobi auto.
Mul on see golf tehtud tagaveoliseks, tahan esialguks teha et see kuiagi liiguks (aga mitte origenaal mootoriga), proovida seda, ja siis edasi tegelema sellega. Tuleb mul nagu hobi auto.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Palun kirjuta korrektselt !Iljo kirjutas:kle päris väga palju hubujõudu ei ole plaanik kätte saada. praegu planeerisin panna uued kolvid, origenaal nukkvõllid(esialguks, pärast vahetan) programehobi autoeritav aju ja on olemas 2 turbod 2.0 bens saabi pealt, aga tundub et need ei sobi sinna, tuleb teist otsida.
Mul on see golf tehtud tagaveoliseks, tahan esialguks teha et see kuiagi liiguks (aga mitte origenaal mootoriga), proovida seda, ja siis edasi tegelema sellega. Tuleb mul nagu hobi auto.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Kuna kirjutaja ei ole ilmselt Eestikeelse emakeelega, siis tõlgin selle kergelt ringi:
Väga palju jõudu ei ole plaanis saada. Praegu planeerisin panna uued kolvid, jätta originaal nukkvõllid (esialgu, pärast vahetan), programeeritav aju.
Hetkel on olemas 2 turbot 2.0 turbo Saabi pealt, aga tundub et need ei sobi sinna, tuleb uus/uued otsida.
Mul on see golf tehtud tagaveoliseks, tahan esialgu ta kuidagi liikuma panna (aga mitte origenaal mootoriga), proovida sõita ja siis edasi tegeleda autoga.
Tegu on hobiautoga.
Väga palju jõudu ei ole plaanis saada. Praegu planeerisin panna uued kolvid, jätta originaal nukkvõllid (esialgu, pärast vahetan), programeeritav aju.
Hetkel on olemas 2 turbot 2.0 turbo Saabi pealt, aga tundub et need ei sobi sinna, tuleb uus/uued otsida.
Mul on see golf tehtud tagaveoliseks, tahan esialgu ta kuidagi liikuma panna (aga mitte origenaal mootoriga), proovida sõita ja siis edasi tegeleda autoga.
Tegu on hobiautoga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Kui hiljem kangemad nukad plaanid panna, siis oleks see 9.0 surveaste ehk täiesti OK valik, oleneb mis nukad sa plaanid sinna hiljem täpselt panna.
Üldiselt võiks see olla selline kesktee, et jääb parem response aga saab ka mõistlikult boostida.
Vajadusel saab igasugu pritseid sinna hiljem juurde lisada, et detonatsiooni elimineerida.
Kas sa originaal mootoriga ei taha kõigepealt katsetada?
Üldiselt võiks see olla selline kesktee, et jääb parem response aga saab ka mõistlikult boostida.
Vajadusel saab igasugu pritseid sinna hiljem juurde lisada, et detonatsiooni elimineerida.
Kas sa originaal mootoriga ei taha kõigepealt katsetada?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
ei... origenaal mootori ei olnud plaanis sinna sisse panna, kuna ta on juba lahti võetud, ja teeks kohe turboga... kolvdega on asi enam vähem selgeks saanud. kuidas mul siis turboga ja pihustitega olla? pihustid ma üldse ei tea kuidas valida.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
Pigem panustaks mina kepsudesse kui kolbidesse, sest elu on näidanud, et kepsud annavad enne alla kui kolvid.
Seda siis, kui boosti normaalsena hoida ning pöördeid originaal piirajast kõrgemaks tõsta.
Mõnel autol on kepsud ka niisama nõrgavõitu, nagu Audi 2.2 20VT mootoritele, millega pooled sõidavad stock kolbidega ja
ainult kepsud vahetatud, kuna need on päris mitmel kõveraks läinud.
Audide ehitajad oskavad ise ilmselt täpsemalt kommenteerida.
Seda siis, kui boosti normaalsena hoida ning pöördeid originaal piirajast kõrgemaks tõsta.
Mõnel autol on kepsud ka niisama nõrgavõitu, nagu Audi 2.2 20VT mootoritele, millega pooled sõidavad stock kolbidega ja
ainult kepsud vahetatud, kuna need on päris mitmel kõveraks läinud.
Audide ehitajad oskavad ise ilmselt täpsemalt kommenteerida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Aidake valida kolvi VW VR6
kepsude kohta küsimusi pole.. mõtlesin neid esialguks vahetada. Eagle kepsud komplektis Wieseco kolvidega leidsin ebay+is... salede kohta mingeid probleemi ei pea tekkima. Aga kui ma ikka hakkan nukkad ostma, kuidas nad märgistatakse?